Maar alles komt goed toch in het leven? Ben ik egoistische om te zeggen dat ik het mischien toch wel beetje leuk vind en spannend?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lieszje schreef:Heb je het er wel goed met je vriend over gehad?
Als hij echt van je houd dan moet hij jou keuze accepteren toch?!
Sowieso vind ik het belachelijk hoe hij nu doet, tenslotte hebben jullie het kindje samen gemaakt.
luffwinny schreef:Ik ben ooit een hele tijd terug ook zwanger geweest, toen heb ik wel abortus gedaan omdat ik mezelf te jong vond, ik heb daarna altijd gezegt dat ik dat nooit meer doe, en zou dat nu ook echt niet meer willen ( verder wil ik het er graag niet meer over hebben) Maar de keuze die ik toen heb gemaakt ,maakt deze keuze zo makkelijk.
Lieszje schreef:Ja natuurlijk..
Maar als zij het niet weg wilt laten halen houd het op toch?
Ik heb in ieder geval het idee dat hij het er bijna niet over wilt hebben.
En hoe hij reageert vind ik gewoon kinderachtig, net of het alleen om hem gaat..
Een beslissing zoals weg laten halen beslis je niet zomaar daar moet je het echt wel even goed over nadenken.
doom schreef:Lieszje schreef:Ja natuurlijk..
Maar als zij het niet weg wilt laten halen houd het op toch?
Ik heb in ieder geval het idee dat hij het er bijna niet over wilt hebben.
En hoe hij reageert vind ik gewoon kinderachtig, net of het alleen om hem gaat..
Een beslissing zoals weg laten halen beslis je niet zomaar daar moet je het echt wel even goed over nadenken.
Nee dat is ook zo, blijf me ook om zulke jongens verbazen, weet zeker dat mijn vriend zulke dingen nooit zult zeggen.
Maar iedereen reageerd er anders op, misschien slecht wat en hoe hij het doet.
maar het kan gewoon een paniekreactie zijn.. kindje krijgen op je 21ste vind ik niet niks..
tamoreliefje schreef:Srr dat ik het zeg, maar die mannen zijn makkelijk. Kindjes maken, zeg jij ik ben zwanger, hoeven het ineens niet meer.
Als je 21 bent, mag je wel eens je verantwoordelijkheid gaan nemen.
Echt veel sterkte, maar heb je die 2de test al gedaan? Kan het nergens lezen in het topic?