Ik blijf maar zwaarder worden!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 09:23

Spannend! _O-

Ik zou voor de zekerheid ook nog even met een ander merk testen.. Succes!

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 13:55

Streepje = zwanger

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 15:58

Myukii schreef:
Zwanger? := Het zou in principe kunnen, maar ben erg stipt met de pil, nog steeds ongesteld en helemaal geen andere zwangerschaps'klachten'. Behalve rugpijn, maar dat lijkt me niet vreemd als mijn rug ineens 6 kilo extra omhoog moet houden. :P
Misschien toch maar een test halen dan.. Ik mag toch hopen van niet.. Ben 18, dus heb er nog niet echt behoefte aan.
Enn krijg je van zwanger worden een onderkin en 'heupvetjes'?

ik wil je naturlijk geen zwangerschap aanpraten, ik had tijdens mijn zwangerschappen ook in het begin rugpijn, verder over je onderkin en heupvetjes, hormonen kunnen veel doen met je lijf ( en humeur ;) )
over een zwangerschaptest kan ik alleen maar zeggen dat je wel een paar weken zwanger moet zijn voordat ze het goed doen, dat was mijn ervaring altijd...
heb je misschien nog huisdieren die zich anders gedragen naar je, meer aanhankelijk of achter je aan lopen ? (mijn hond wist het altijd eerder dan ik als ik zwanger was)
antibiotica gebruikt pas geleden, diaree gehad, veel gespuigt of iets ? kunnen factoren zijn dat je pil niet ( goed) heeft gewerkt.

Als het voor jou nog te vroeg is dan hoop ik voor je dat het gewoon wat spek is dat je straks er gewoon weer af kunt trainen of om je eten denken..

Iris82

Re: Ik blijf maar zwaarder worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 16:03

Weet je, ik ben er zo een die al wel 10 gedacht heeft dat ze per ongeluk zwanger was, en al minstens 10 zwangerschapstesten gedaan heeft. (oke vraag maar niet verder... :oo) Maar nog nooit heb ik een vaag lijntje oid gehad! Het was altijd dikke vette NEE. Dus ik zou het toch maar goed uit laten zoeken als ik jou was.

BKS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 16:07

Kan hier wel om lachen, die test is dus geen vlees en geen vis....
Heeft mijn zus ook gehad, twwe weken later nog eens testen nog steeds niet duidelijk. Toen naar de huisarts voor bloedafname nog niet duidelijk. Uiteindelijk hebben ze met een echo vastgesteld dat ze dus wel zwanger was.......

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 16:19

Issy schreef:
Een bord pasta met kant en klare saus staat gelijk aan 4 marsrepen :+

nou dan eet ik liever die marsrepen :9
maar inderdaad luister gewoon naar je intuitie! als je niet zeker van de zaak bent kun je altijd nog een test kopen van een ander merk!

Succes!

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 16:21

Ik vind 2x in de week, wat anders dan aardappelen ook niet veel hoor. Moet je dan een hele week op aardappels en groente leven? Bah, zou me de neus uitkomen.

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 16:41

Er bestaat zoveel meer dan aardappels en groente wat licht verteerbaar is en veel lekkerder

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 17:14

Een test hoeft niet onduidelijk te zijn bij een prille zwangerschap. (zoals ik al schreef, hier bij 4 weken 2 dagen echt een hele dikke donkere lijn!) En indrooglijntjes zijn er echt wel... Ik heb denk ik zo'n 100 testen gedaan als het niet meer is, en bij de clearblue + test, de kruidvat + test en de etos test heb ik meerdere kerenvalse lijntjes gehad. Als je snuffelt op zwangerschapsfora lees je dit wel vaker. :)

Ben benieuwd hoe het nu is met TS!!
Wbt huisdieren trouwens, mijn hond liet me pas wat merken toen ik 15 weken zwanger was, daarvoor niet. :+ Haha.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 17:39

Indrooglijntjes bestaan absoluut. Ik ben benieuwd, Joe, heb je nog getest?

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 19:24

NOUHOUUUU!

Jullie zijn gemeen. ;( Was ik helemaal blij met mijn 'amper'lijntje, zeggen jullie allemaal dat het vast toch een "Hoera! zwanger"lijntje is! :') Die testen van internet zijn nog niet binnen ( :roll: ), als die er morgen zijn doe ik die een keertje, en anders vraag ik maandag gewoon aan de dokter of die een test heeft, omdat ik het niet zeker weet. Ik krijg de zenuwen ervan :')

Garny: Nee hoor, mijn paard keek net nog woedend naar me, omdat ik een half uurtje later kwam voeren vandaag (oké, dat verbeeldde ik me vast :P ) en mijn honden kruipen gezellig bij me op de bank en hobbelen overal achter me aan, maar dat is altijd al - en bloedirritant..
Verder heb ik wel een slechte weerstand en zou het best kunnen dat ik een keer 'aan de dunne' was, maar nooit echt stromende diarree (hihi := ) of zo ziek dat ik boven de wcpot heb gehangen.

Ik ben gewoon niet zwanger. Klaar. 8-) En voor de zekerheid vraag ik de HA maandag om bevestiging.. Misschien wil die me wel gelijk geven :(:)

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 19:27

Ach de kans is natuurlijk wel klein! Maarja gewoon voor de zekerheid. :) Wil je niet bang maken, maar lijkt me nog vervelender als je er nu vanuit gaat dat het níet zo is en je toch zwanger blijkt te zijn. ;)
Maar ik denk het niet hoor, maar toch voor de zekerheid he!

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 19:37

Een tijdje geleden hebben ze bij het programma Kassa zwangerschapstesten getest. Ook een man deed mee en hij teste ook n (lichtblauw) streepje. :')

Gewoon bij je huisarts laten testen. :)

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 19:45

amanda2 schreef:
Een tijdje geleden hebben ze bij het programma Kassa zwangerschapstesten getest. Ook een man deed mee en hij teste ook n (lichtblauw) streepje. :')

Gewoon bij je huisarts laten testen. :)

Ja en vrouwen die al 8 maanden zwanger waren die niet zwanger waren volgens die testen :+

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 19:52

Oh echt? :oo Jeetje wat slecht zeg! Ik dacht dat die testen tegenwoordig wel redelijk oké waren, maar niet dus.. :=

Dan ga ik maar op de huisarts af. Ik ben bang dat hij mijn 6 kilo's zal toeschrijven aan: ja, ja, stress, winter, ouder worden, het is vast niks ergs. Want volgens mijn huisarts is níks erg. Je moet wel met een zichtbaar gezwel aan je gezicht van 50x50cm komen, wil hij geloven dat er iets mis is. :+ Maar ik ga sowieso maar even om een bloedtest en zwangerschapstest vragen. Better safe then sorry. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 19:55

Had je vanmorgen nog getest Joe?
Of heb ik daar over heen gelezen?

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 20:09

Het is heel normaal op deze leeftijd wat aan te komen aangezien je lichaam bijna uitgegroeid is.Toch vind ik dit wel heel erg veel in korte tijd.Ben benieuwd wat de HA zegt.Laat je niet zomaar weer naar huis sturen hoor!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 20:14

Guernica schreef:
Had je vanmorgen nog getest Joe?
Of heb ik daar over heen gelezen?

Uhuh, ja, weer een heeeeelbijnaonzichtbaar wittig/lichtroze lijntje. Maar de 'achtergrond' was ook een beetje rozig geworden (wel gaaf, je ziet de 'pies' zo langzaam omhoog kruipen.. 8-) ), en het lijntje was lichter dan de achtergrond, terwijl het controlestreepje duidelijk véél donkerder was dan de achtergrond.
Nah, ik heb er vertrouwen in, 't is vast geen groeiend kind in m'n buik. :n

Haha, wel grappig, ik heb altijd geroepen dat ik vroeg mama wilde worden en dat het me zoooo leuk leek om een kindje te krijgen, maar nu..... toch liever niet. :+

CaWa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 20:28

Oh my god, meid ik ben gewoon zenuwachtig voor jou :P

Wens je heel veel sterkte met je testjes in ieder geval! En beter blijft dat lieve baby'tje nog even lekker bij de ooievaar in plaats van in jouw buik ;)

bollebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 20:29

Op de bijlsuiter van de zwangerschapstest die ik een keer gedaan heb, stond dat de uitslag 99% betrouwbaar is. Maar als ik die verhalen hier allemaal hoor geloof ik dat niet meer helemaal.
Ik zou inderdaad gewoon langs je huisarts gaan. Dan weet je het gelijk en hoef je jezelf niet gek te gaan maken. En als dan blijkt dat je neit zwanger bent kan hij ook gelijk kijken hoe het dan wel komt dat je zoveel aankomt.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 22:50

Myukii schreef:
Want volgens mijn huisarts is níks erg. Je moet wel met een zichtbaar gezwel aan je gezicht van 50x50cm komen, wil hij geloven dat er iets mis is. :+ Maar ik ga sowieso maar even om een bloedtest en zwangerschapstest vragen. Better safe then sorry. :)

Zo een heb ik er ook! Mn been is gebroken en mn oog hangt eruit.
''oohh.. neem maar een paracetemolletje! Als het dan over een week nog niet over is bel je nog maar eens'' 8)7

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 22:57

Kun je eens een foto maken van je test, toen ik zwanger dacht te zijn en ook werd heb ik duizende verschillende tests gedaan, en die van kruidvat eigen merk waren nog het beste

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 23:08

Ik heb een foto geprobeerd te maken, maar het lijntje zie je er niet op. Zo dun/licht is hij dus ;)

happy27

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 23:10

ik had dat ook hoor een heel licht streepje, niet om de boel op stang te jagen :) ik deed op wo een test deze was negatief, daarna op do en een heel licht positief streepje. Kan zijn dat er nog niet genoeg hormoon in je bloed zit

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 23:12

CaWa schreef:
Oh my god, meid ik ben gewoon zenuwachtig voor jou :P

Wens je heel veel sterkte met je testjes in ieder geval! En beter blijft dat lieve baby'tje nog even lekker bij de ooievaar in plaats van in jouw buik ;)

Haha ik ook!
Ik heb het hele topic even door gelezen en ik blijf dit ook ff volgen, ben erg benieuwd hoe het afloopt!