Ik zou voor de zekerheid ook nog even met een ander merk testen.. Succes!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Myukii schreef:Zwanger?Het zou in principe kunnen, maar ben erg stipt met de pil, nog steeds ongesteld en helemaal geen andere zwangerschaps'klachten'. Behalve rugpijn, maar dat lijkt me niet vreemd als mijn rug ineens 6 kilo extra omhoog moet houden.
![]()
Misschien toch maar een test halen dan.. Ik mag toch hopen van niet.. Ben 18, dus heb er nog niet echt behoefte aan.
Enn krijg je van zwanger worden een onderkin en 'heupvetjes'?
)
) Maar nog nooit heb ik een vaag lijntje oid gehad! Het was altijd dikke vette NEE. Dus ik zou het toch maar goed uit laten zoeken als ik jou was. 
Haha.
Was ik helemaal blij met mijn 'amper'lijntje, zeggen jullie allemaal dat het vast toch een "Hoera! zwanger"lijntje is!
Die testen van internet zijn nog niet binnen (
), als die er morgen zijn doe ik die een keertje, en anders vraag ik maandag gewoon aan de dokter of die een test heeft, omdat ik het niet zeker weet. Ik krijg de zenuwen ervan
) en mijn honden kruipen gezellig bij me op de bank en hobbelen overal achter me aan, maar dat is altijd al - en bloedirritant..
) of zo ziek dat ik boven de wcpot heb gehangen.
En voor de zekerheid vraag ik de HA maandag om bevestiging.. Misschien wil die me wel gelijk geven
Wil je niet bang maken, maar lijkt me nog vervelender als je er nu vanuit gaat dat het níet zo is en je toch zwanger blijkt te zijn. 

Jeetje wat slecht zeg! Ik dacht dat die testen tegenwoordig wel redelijk oké waren, maar niet dus..
Maar ik ga sowieso maar even om een bloedtest en zwangerschapstest vragen. Better safe then sorry.
Guernica schreef:Had je vanmorgen nog getest Joe?
Of heb ik daar over heen gelezen?
), en het lijntje was lichter dan de achtergrond, terwijl het controlestreepje duidelijk véél donkerder was dan de achtergrond.
Myukii schreef:Want volgens mijn huisarts is níks erg. Je moet wel met een zichtbaar gezwel aan je gezicht van 50x50cm komen, wil hij geloven dat er iets mis is.Maar ik ga sowieso maar even om een bloedtest en zwangerschapstest vragen. Better safe then sorry.
CaWa schreef:Oh my god, meid ik ben gewoon zenuwachtig voor jou![]()
Wens je heel veel sterkte met je testjes in ieder geval! En beter blijft dat lieve baby'tje nog even lekker bij de ooievaar in plaats van in jouw buik