Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Majo schreef:Nou, ik heb ze gisteren dus aan laten stippen bij de HA. 3 onder mijn voet en 1 op mijn vinger. Nondeknetter, dat deed zeer zeg... En de rook kwam van mijn voeten af van dat spul, zag er erg bijzonder uit. Nu heb ik dus een MEGA blaar op mijn vinger, echt zo groot als een mussenei...
nou ik kon dat mens wel wat aandoen, was geen pretje voor mijn dochter en na een week zat hij er weer.
__Leonie schreef:Majo schreef:Nou, ik heb ze gisteren dus aan laten stippen bij de HA. 3 onder mijn voet en 1 op mijn vinger. Nondeknetter, dat deed zeer zeg... En de rook kwam van mijn voeten af van dat spul, zag er erg bijzonder uit. Nu heb ik dus een MEGA blaar op mijn vinger, echt zo groot als een mussenei...
Hoe krijgen mensen blaren bij het aanstippen.
Ik heb veeel wratjes op mijn vingers gehad, allemaal laten aanstippen, nooit blaren gehad.
En deed weinig pijn.
marrlinde schreef:en dan erop laten zitten, of er ook elke keer opnieuw op doen?

inge1968 schreef:Als je wrat wat groter is gaan ze vaak niet weg met aanstippen nee.
Mijn dochter had er 1 op de zijkant van haar grote teen die maar bleef groeien, steeds om de week aan stippen en toen elke week maar niets hielp.![]()
Toen zou de huisarts hem wel even uitlepelen,nou ik kon dat mens wel wat aandoen, was geen pretje voor mijn dochter en na een week zat hij er weer.
Dus weer naar de dokter deze keer voor een verwijskaart maar er zat een plaatsvervanger en die vroeg of haar voet voor het aanstippen wel eens in het water was gezet om te weken.
Ik dus nee waarom dan?
Nou dan zuigt de wrat zich vol met water en door het aanstippen(wrat bevriest daardoor)krijg je dat het bevroren water uitzet en gaat hij wel weg hij explodeerd zeg maar.
Mijn dochter wou dit dus wel proberen.
Wij in een behandelkamer gezet met een bak warm water, voet erin en de dokter hielp ondertussen een andere patient.
10 minuten later was hij klaar en stipte haar wrat aan en 2 dagen later viel hij er af en is nooit meer terug gekomen.![]()
Dus voor je laat aanstippen even de hand of voet in water laten weken.
Help echt.

hoe lang moet het ongeveer? 
__Leonie schreef:Ik denk dat dat komt omdat ik een mini wratje op mn vinger had, en het stokje wat dikker was dan de blaar zelf. Hierdoor is er helaas ook huid geraakt waar de wrat niet zat, maar daar kon zij weinig aan doen. Daar komt dus de blaar vandaan.Hoe krijgen mensen blaren bij het aanstippen.
Ik heb veeel wratjes op mijn vingers gehad, allemaal laten aanstippen, nooit blaren gehad.
En deed weinig pijn.