Zie het al voor mij: dokter, ik ben nog niet zwanger... oh, maar dan moeten jullie het gewoon mét condoom doen!
' Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Qimm schreef:corientjuhh schreef:Ik heb een handdoek 's nachts omdat ik er dan ook last van hem
Overdag gewoon optijd wisselen
Alleen met fietsen is het heel vervelend moet totaal 2 uur op een dag fietsen een uur heen en een uur terug
met fietsen bedoel ík héél wat anders, dat is hier op bokt synoniem voor seks
Ik had er in het begin ook totaal geen last van, dat sloop erin. En ik kon het nergens aan relateren. eerst dacht ik mijn studie, dat ik door de stress niet zo veel zin had, maar toen was dat voorbij en het kwam maar niet terug terwijl ik wel graag wou. Mijn lichaam deed gewoon niet meer wat ik wou en dat was echt heel vervelend. Mijn vriend dacht dat het aan hem lag, maar ik wist dat dat het niet was. Nja na lang denken bleef alleen de pil over en toen ik gestopt was kwam met enkele weken en maanden m'n libido langzaam weer terug naar prima

Citaat:Veel pijnstillers hebben als bijwerking dat ze het maagslijmvlies irriteren, waardoor u maagklachten kunt krijgen: onder meer acetylsalicylzuur, ibuprofen, diclofenac en naproxen. In combinatie met alcohol zult u eerder last krijgen van uw maag.
Een bijwerking van bepaalde pijnstillers, zoals actelysalicylzuur, ibuprofen, diclofenac en naproxen, is dat zij het bloed dunner maken, waardoor het langzamer stolt als u een wond heeft.
Citaat:Ik had er in het begin ook totaal geen last van, dat sloop erin. En ik kon het nergens aan relateren. eerst dacht ik mijn studie, dat ik door de stress niet zo veel zin had, maar toen was dat voorbij en het kwam maar niet terug terwijl ik wel graag wou. Mijn lichaam deed gewoon niet meer wat ik wou en dat was echt heel vervelend. Mijn vriend dacht dat het aan hem lag, maar ik wist dat dat het niet was. Nja na lang denken bleef alleen de pil over en toen ik gestopt was kwam met enkele weken en maanden m'n libido langzaam weer terug naar prima
Citaat:hyppolyte schreef:
ja dat is helemaal ruk, fietsen is echt niet fijn dan. Ik wisselde de boel overdag elke 2 uur ofzo, maar dan lekte ik nog vaak door (en ik had al superplus tampons, vaak nog met maandverbandje erbij), sinds ik de pil slik lek ik nooit meer door (heb tegenwoordig normale tampons ).
@qimm, ik heb het wel eens vaker gehoord dat je seksdrive iets minder wordt van de pil, nou weet ik niet of dat bij mij ook het geval is, er is in ieder geval nog ruim voldoende drive over !
Hihi, ze bedoelde niet dat ze door de pil geen zin meer had in fietsen, maar geen zin meer in seks. Maar fietsen is inderdaad ook rot als je ongesteld bent..
…. Ik reageerde op de TS, die volgens mij weer reageerde op het doorlekken overdag, bovendien is fietsen ook vreselijk poedersuiker als je ongesteld bent!