Ahhh grijs haar, mmm ik krijg er nu op mijn 35ste ook steeds meer , vooral bij de "slapen" maar ik blijf voorlopig nog even verven. Dat heb ik van mijn moeder, die is nu 65 en verft ook nog steeds!
Ibbel
Geplaatst: 26-11-09 14:37
Voor Breghje, when you are old and gray:
Tom Lehrer leeft nog steeds trouwens, is ondertussen vast wel grijs, en wordt volgend jaar 82 geloof ik.
Breghje
Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-09 14:42
Breghje schreef:
Wat voor kleur haar zou je daaraan overhouden????
[/quote] YOehooeoooeoeoe back to the 80's!! Heb vast ergens nog wel een foto liggen met BIG HAIR en van die plastic kroonluchters in mijn oren. Was ook vreselijk punk toen wahaahahhahaha!! Heeeeeerlijk!
Ibbel, thanks!!!! Lag hier in een scheur!! En hij zal idd behoorlijk grijs zijn, of zelfs al kaaaaal!! *gruwel, kaal vind ik alleen mooi bij een lange neger met een karakterestieke kop*
IKbenEllen
Geplaatst: 26-11-09 15:15
WHHHIIEEEEE Tokio Hotel Dan maar grijs
terorita
Geplaatst: 26-11-09 15:41
Breghje schreef:
Breghje schreef:
Wat voor kleur haar zou je daaraan overhouden????
YOehooeoooeoeoe back to the 80's!! Heb vast ergens nog wel een foto liggen met BIG HAIR en van die plastic kroonluchters in mijn oren. Was ook vreselijk punk toen wahaahahhahaha!! Heeeeeerlijk!
Edit:kwoot verkloot[/quote]
wwooowww that bring's back memory's idd coupe 220Volt, enneee de button's om het geheel af temaken
En neeee er zijn nog steeds geen foto's van dit grijze mokkel, afgelopen weekend was er eentje in de zin van Murphy's law, en komend weekend is de sint er met zijn kadootjes enzo, dus heel erg druk.Wil wel eens gaan googlen op hippe grijze kapsels, kijken wat daaruit komt.
Anne Marie
Geplaatst: 06-12-09 17:24
Grote bek, maarre.... foto's; ho maar!? Voorbeeldje nodig van hippe kapsels, schatje?
Oooh, ik vind grijs haar zoooooo mooi! Kan niet wachten totdat mijn haar grijs word!
Op m'n 18e heb ik het zelfs een keer grijs laten verven. Ik vind het echt prachtig
Breghje
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-09 17:34
@ AM: Twut....
Die eerste vind ik wel wat eigenlijk, weet alleen niet of dat met mijn peillood zal gaan of dat dat fohn werk wordt (Dan is het al meteen een nono, alles waarvoor ik eerder uit mijn mandje moet skip ik )
IKbenEllen
Geplaatst: 06-12-09 17:48
Dat is wel heel naief om te denken dat dat zonder fohn gaat lukken Mmm weet je wat ik van die foto's vindt... het zijn over het algemeen prachtige dames die dat inderdaad prima staat.... maar als wij gewone stervelingen dat proberen....
Zo vond ik deze coupe ook fantastisch en stoer en en en Maar ben toch bang dat ik er dan uitzie als militante pot
Ik ga nergens meer op vakantie waar ik mijn stijltang niet kan aansluiten
Breghje
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-09 17:54
Ik ben me ook de eerste aan het voorstellen ná paardrijden en hoe dan coupe Cap eruit zou zien....... Hilaaarisch!!!!
...Ik héb niet eens een stijltang, alleen een soort van oerfohn...
IKbenEllen
Geplaatst: 06-12-09 17:56
Ohhhh stijltang heb ik sinds een jaar of 2, dan zit het tenminste af en toe nog goed Op werk en feestjes. Na de manege is het zowiezo een tramp nu: regen + warm krijgen vanrijden = coupe ravage
Dat ding zou ik echt niet meer kunnen missen
Ibbel
Geplaatst: 06-12-09 17:58
Ik föhn ook niet, mijn haar moet met m'n vingers te kammen zijn Een kort kapsel voldoet eerder aan die eisen dan lange haren ...
Breghje
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-09 17:58
Ik heb wél heel goede elastiekjes Geloof dat ik mijn staart al een jaar zo'n beetje niet meer uit heb gedaan.
AM, er komen echt foto's, maar zat vanmiddag lamlendig film te kijken naast een pittende hubbie....Dus nog effe wachten jah.
Breghje
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-09 17:59
Ibbel schreef:
Ik föhn ook niet, mijn haar moet met m'n vingers te kammen zijn Een kort kapsel voldoet eerder aan die eisen dan lange haren ...
Heb jij dan haar dat na kammen met je vingers goed zit????? *Stinkend jaloers*
Ibeeeeeel!!!! Jeu dat zit niet eens zo achterlijk, idd kammen met je vingers en het is weer een soort van toonbaar! (Je hebt dan trouwens wel een vet goede waterdichte cap zeg!!)
Breghje
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-09 18:12
is ikkes afgelopen zomer....en zo zit het nog steeds wahaahahahaha!!!