[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:51

x_Mliss schreef:
Eerst tattoo en daarna die MD wat Lieffiefi ook zegt dan kan je precies bepalen waar je hem wilt en hoe.

En als je hem zat bent hoe je hem eruit wilt hebben.

Zeg maar Fi hoor ;)!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:53

Oh hahaha, sorry dacht dat het lievelie was _0-

Zo zat ik ook te denken, maar.... Als die tattoo dan genezen is en ik terugkom voor de piercing he... Gaat het wondje dan niet scheef groeien en dus de tattoo vervormen? Daar zat ik net ineens aan te denken, vandaar dat ik dacht dat ik het dan toch beter andersom kon doen?

Phara: bedoel je nou wel of niet laten zetten? Snap het ff niet meer :D, je zegt niet doen, maar daarbij een positief verhaal...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:55

Yv_ schreef:
Waarom zou ik wat doen? (als je het uberhaupt tegen mij had hoor :D)

Daarop was mijn eerste zin en daarna waarom. :')

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:56

Je wilt een tatoeage om een MD laten zetten...?
Niet doen.

Doe echt, gewoon de tatoeage dan MD.
Dat zal de piercer/tatoeerder je ook adviseren...

Geeft niet, ik weet dat we ook een Lievelie hebben haha

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:56

Whaha Ahh. :(:)
Ja ze zeggen altijd wie mooi wil zijn moet pijnlijden...
Helaas. :')

@pharagirlke
Ja het stomme is ze haalt hem uit dat steriele zakje en ging hem zetten.
Ja toen wist ik er ook nog niet zo veel van af.

Piercer waar hij der is uit gehaald zei ook tegen me al laat je der nog 1 zetten.
Of bij mij ik draai hem zo ie zo altijd los en dan draai ik hem heel los zelf vast dan heb je dat probleem niet.

Je kan never nooit kracht der op zetten met losdraaien want dat staafje onder je huid is zo klein dat heeft niks nodig.

Je kan niet zo veel kracht zette als met het los draaien van een navelpiercing of tongpiercing die kan je met 2 handen aan 2 uit einden beet pakken dit natuurlijk niet.

Dus me andere laat ik ook bij hem zette die op me heup was eerst de bedoeling 3 naast elkaar namelijk maar ik hou het maar op 2.

Hoogst waarschijnlijk als ikooit zwanger raak wat ik nog niet van plan ben maar goed dan moeten ze er toch ook uit.
En dat houd me tegen om nog een 3e tezetten...

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:57

Citaat:
Geen MD laten etten Yv. Het is niet omdat ze bij sommige mensen uitgroeien dat ze dat bij iedereen doen. Ik heb er vier die alle vier zijn blijven zitten. De twee op mijn buik deden langer over het genezen (maar die onder mijn sleutelbeen waren ook na 2 weken volledig pijnloos terwijl voor een MD toch 3 maanden staat) maar op een maand of vier had ik het ergste gehad.

Ik snap hem eigenlijk ook niet..?

Citaat:
Geen MD laten zetten Yv.

Waarom niet?
Je legt hieronder uit dat omdat het bij sommige fout gaat dit niet perse ook bij haar gebeurd...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:59

Maar het juweeltje zat er dus al op toen ze je MD ging zetten?

Mijn MD's worden wel redelijk vast gedraait (moeten ze soms ook effe kracht op zetten :D) maar die gaan wel altijd los :j

Lieffiefie: ik zei "waarom zou je het niet doen"
Ze antwoorde: "wat niet doen"
ik: "Geen MD laten zetten"

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:59

Phara: Oooooh _O- , ik snap 'm!!!

Lie (is die afkorting ook goed ;)? ): Wilde zowiezo als ik voor mn clit ga, informatie gaan vragen over het hoe en wat, het schoot me alleen net ff binnen.

Wil er echt nog zooooooooo veel, probleem is alleen dat ik niet wil dat anderen z'n kunnen zien als ik in bikini zit... Dus er zijn helaas niet zoveel plaatsen. En om rinkelend langs te lopen lijkt me ook zo wat :')

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 21:00

Ze hebben mij ook afgeraden om een md in mijn tattoo te laten zetten en ik wilde er 3.
Ik heb het dus ook niet gedaan, ik zit er wel aan te denken om een md te laten zetten op dezelfde plek als lieffiefie :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 21:02

Wat was de reden dat ze het afraden/afraadden? Sharoontje?

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 21:05

In vorig topic heb ik flink op m`n donder gehad dat ik aan m`n navelpiercing zat :+ En hij is daarna beginnen te ontsteken.

Dus heb van jullie als tip gekregen wassen met unicura. Maar helaas.. Hij blijft net zo rood als voor die tijd. Hij is niet super gevoelig en komt geen troep uit..

Zit er over te denken om nog een piercing te nemen.. Waar ben ik alleen nog niet echt uit.. Wil eigenlijk wel tong, tepel.. Maar nog een piercing in m`n navel (Heb foto voorbij zien komen in het vorige topic :+) lijkt me eigenlijk ook wel gaaf..

Hmm moeilijk moeilijk ;)

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 21:06

Amigo_ schreef:
In vorig topic heb ik flink op m`n donder gehad dat ik aan m`n navelpiercing zat :+ En hij is daarna beginnen te ontsteken.

Dus heb van jullie als tip gekregen wassen met unicura. Maar helaas.. Hij blijft net zo rood als voor die tijd. Hij is niet super gevoelig en komt geen troep uit..

Zit er over te denken om nog een piercing te nemen.. Waar ben ik alleen nog niet echt uit.. Wil eigenlijk wel tong, tepel.. Maar nog een piercing in m`n navel (Heb foto voorbij zien komen in het vorige topic :+) lijkt me eigenlijk ook wel gaaf..

Hmm moeilijk moeilijk ;)

Fucidin zalf voor je navel. Even langs de HA.. :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 21:06

Lie: als ik alle quotes nu eens achter elkaar zet? :D Het kwam er op neer dat ik haar afraadde om te twijfelen om een MD te zetten enkel omdat ze bij sommige uitgroeien, maar door de berichten die er tussen geslopen zijn staat het er een beetje krom waardoor het lijkt alsof ik mezelf tegen spreek :') Maar eigenlijk reageer ik dus op een van haar berichten.

Let dus maar vooral op het deel waar ik het "waarom" uit leg. Dat is het belangrijkste :D

Amigo: probeer eens met terramycine als je niet fijn reageert op unicura... :) Je moet dan wel tot het ingetrokken is wat opletten dat er geen vuiltjes in komen en na een uurtje oid het overbodige er af halen.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 21:19

Maar goed, voor ik een ban krijgt, ik heb 4 navelpiercings en een tongpiercing, ik heb er totaal 25 gehad, nooit onder de riem. En nee, ik ben eerder prototyp net lief meisje.

En jullie?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-11-09 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op verwijderd bericht verwijderd

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 21:21

_O- Gekke meiden!!

Oh, wat ben ik blij dat ik nooit een ontstoken piercing heb gehad zeg, lijkt me echt blehh... Heb wel een hele tijd wat irritaties met mn tepelpiercing gehad, maar dat kwam meestal omdat-ie toen nog weleens bleef hangen als ik (of iemand haha) mn beha wat te snel uitdeed...

Is dit eigenlijk een HK-topic of niet? Vrees dat er anders straks een heeeeeeleboel berichtjes weggehaald worden...

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 21:23

Amigo_ schreef:

Hmm moeilijk moeilijk ;)

2 navelpierings god heb ik ook al gehad. :')
echter 1 afrader...
Naja van mijn ervaringen dan maar ik heb ook wel een inimini navel.
Nu ben ik vrijwel helemaal een beetje inimini maar goed. :+
2 navelpiercings zoeken wat dan ook nog mooi staat en niet te saai is want geloof me het verveeld snel maar je moet ook rekening houden het word vaak teveel.

En alleen een piercing standaart met 2 balletjes vind ik persoonlijk saai te snel op uit gekeken wil altijd wel iets leuks er aan een hangetje.

Maar al dou je boven een normale wat zo ie zo al toch vaak moet omdat als je er 1 onder hebt dat er weer overheen valt...
En onder 1 doet met een hangertje heb ik zelf gehad dat dat vaak achter me broek bleef hangen.
Of je piercings hangen in elkaar ook een lekker gevoel. :')
Ik was hem zat en heb de onderste er uit gelaten maar van een navelpiercing blijf je wel degenlijk een litteken zien niet zo mooi dus...
Nu valt mijn bovenste er nog wel overheen dus je ziet het niet alleen het is er niet mooier op geworden.

Persoonlijk zou ik zeggen van denk er goed overna het is ook moeilijk 2 piercings tevinden vooral die je er dan onder of eventueel naast zou doen...
Teminste dat had ik.

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 21:24

Lieffiefi schreef:
Zou het slecht zijn? Manderijnen voor de hond?
Zal de dierenarts die hier sluipt even pbben...

Maar goed, voor ik een ban krijgt, ik heb 4 navelpiercings en een tongpiercing, ik heb er totaal 25 gehad, nooit onder de riem. En nee, ik ben eerder prototyp net lief meisje.

En jullie?

4 navelpiercings.. := ??

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 21:25

Amigo_ schreef:
Lieffiefi schreef:
Zou het slecht zijn? Manderijnen voor de hond?
Zal de dierenarts die hier sluipt even pbben...

En jullie?

4 navelpiercings.. := ??

Ja.... :)

Amigo_

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 21:26

Foto?? :=

Nu ben ik erg nieuwschierig :P

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 21:26

Ik uhh heb een tongpiercing nu nog 1 micro 1 navelpiercing en dat was het.

En 1 MD dan laten verwijderen en 1 mislukte navelpiercing. :')
Naja mislukt was hem gouw zat wilde niet zo als ik wilde dus dan oprotte. :')

Wat voor meisje ben ik whaha zie profiel. :P

FI 25!!!
Konde het er nog meer. :')

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 21:27

Amigo_ schreef:
Foto?? :=

Nu ben ik erg nieuwschierig :P

Neheeeee...

Ik ga er geen meer maken.
Ik zal even kijken, er circuleerd er nog wel 1 op inet van me...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 21:27

dat is helemaal persoonlijk x_Mliss tjah je moet er geen hangers in willen nee maar ik had altijd standaard 2 gouden in met mooie steentjes, verveeld me nooit maar ik heb ook een inimini navel maar nooit een probleem gehad, ik zie liever 2 normale subtiele navelpiercings (of 3) dan 1 gewoon doodnormale met hanger :j

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 21:28

*komt ook even binnenvallen*

Vandaag zat het balletje van m'n madonna ineens los tijdens te les.. Ik als een gek naar de wc om hem weer aan te draaien, laat ik hem zo in de wasbak vallen :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 21:28

Ik heb twee navelpiercings met roze balletjes, het enige irritante vind ik dat als je zit, dat de bovenste dan "langs" de onderste gaat liggen waardoor ie dus scheef zit :') Hangertjes enz vond ik al te zwaar toen ik nog maar eentje had dus... Vind het geen fijn idee (plus dat je sneller blijft hangen volgens mij)
Heb verder 1 eskimo, en 4 MD's. Ik wil nog een neuspiercing en een rook en ik wil mijn 2e helix opnieuw laten zetten maar weet niet of ik dat ga durven :o (en zolang ik de helix niet durf, durf ik de rook zeker niet :') )
Heb een labret gehad maar mijn tandvlees reageerde daar helaas heftig op :(:)

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 21:29

x_Mliss schreef:
Ik uhh heb een tongpiercing nu nog 1 micro 1 navelpiercing en dat was het.

En 1 MD dan laten verwijderen en 1 mislukte navelpiercing. :')
Naja mislukt was hem gouw zat wilde niet zo als ik wilde dus dan oprotte. :')

Wat voor meisje ben ik whaha zie profiel. :P

FI 25!!!
Konde het er nog meer. :')

Ja hoor!

Ik heb ooit een x een bezoek aan de gyneacologe gehad. Mijn labret werd opgemerkt, mijn tong ook. Ik moest me klaar maken voor een inwendig onderzoek, uitkleden dus.
Ze vroeg abrubt (sorry het is een beetje rare vraag) maar heb je daar beneden ook piercings? Dan schrik ik niet zo whaha. Nee.... Dat durf ik niet