x_Mliss schreef:Eerst tattoo en daarna die MD wat Lieffiefi ook zegt dan kan je precies bepalen waar je hem wilt en hoe.
En als je hem zat bent hoe je hem eruit wilt hebben.
Zeg maar Fi hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Geen MD laten etten Yv. Het is niet omdat ze bij sommige mensen uitgroeien dat ze dat bij iedereen doen. Ik heb er vier die alle vier zijn blijven zitten. De twee op mijn buik deden langer over het genezen (maar die onder mijn sleutelbeen waren ook na 2 weken volledig pijnloos terwijl voor een MD toch 3 maanden staat) maar op een maand of vier had ik het ergste gehad.
Citaat:Geen MD laten zetten Yv.
Amigo_ schreef:In vorig topic heb ik flink op m`n donder gehad dat ik aan m`n navelpiercing zatEn hij is daarna beginnen te ontsteken.
Dus heb van jullie als tip gekregen wassen met unicura. Maar helaas.. Hij blijft net zo rood als voor die tijd. Hij is niet super gevoelig en komt geen troep uit..
Zit er over te denken om nog een piercing te nemen.. Waar ben ik alleen nog niet echt uit.. Wil eigenlijk wel tong, tepel.. Maar nog een piercing in m`n navel (Heb foto voorbij zien komen in het vorige topic) lijkt me eigenlijk ook wel gaaf..
Hmm moeilijk moeilijk
Amigo_ schreef:In vorig topic heb ik flink op m`n donder gehad dat ik aan m`n navelpiercing zatEn hij is daarna beginnen te ontsteken.
Dus heb van jullie als tip gekregen wassen met unicura. Maar helaas.. Hij blijft net zo rood als voor die tijd. Hij is niet super gevoelig en komt geen troep uit..
Zit er over te denken om nog een piercing te nemen.. Waar ben ik alleen nog niet echt uit.. Wil eigenlijk wel tong, tepel.. Maar nog een piercing in m`n navel (Heb foto voorbij zien komen in het vorige topic) lijkt me eigenlijk ook wel gaaf..
Hmm moeilijk moeilijk
Lieffiefi schreef:Zou het slecht zijn? Manderijnen voor de hond?
Zal de dierenarts die hier sluipt even pbben...
Maar goed, voor ik een ban krijgt, ik heb 4 navelpiercings en een tongpiercing, ik heb er totaal 25 gehad, nooit onder de riem. En nee, ik ben eerder prototyp net lief meisje.
En jullie?
Amigo_ schreef:Lieffiefi schreef:Zou het slecht zijn? Manderijnen voor de hond?
Zal de dierenarts die hier sluipt even pbben...
Maar goed, voor ik een ban krijgt, ik heb 4 navelpiercings en een tongpiercing, ik heb er totaal 25 gehad, nooit onder de riem. En nee, ik ben eerder prototyp net lief meisje.
En jullie?
4 navelpiercings..??
x_Mliss schreef:Ik uhh heb een tongpiercing nu nog 1 micro 1 navelpiercing en dat was het.
En 1 MD dan laten verwijderen en 1 mislukte navelpiercing.
Naja mislukt was hem gouw zat wilde niet zo als ik wilde dus dan oprotte.
Wat voor meisje ben ik whaha zie profiel.
FI 25!!!
Konde het er nog meer.