Loop gewoon een rondje hard en tussendoor stukken lopen als ik steken of iets dergelijks krijg

Ga morgen weer, hoop dat dan de ipodcast het doet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emilia schreef:Wat vind ik dit leuk om al die reacties te lezen. Heb het topic geopend om te kijken of er nog meer waren die begonnen waren maar dat het bokkers daardoor begonnen zijn met lopen had ik niet verwacht! Echt top!
Heb wel klein probleempje. Het het gevoel alsof ik last van mijn knie heb. Weet niet of ik het spierpijn moet noemen of gewoon echt pijn in mijn knie. Het is ook niet heeeeeeeel erg maar het is er wel. Moet morgen weer lopen. Eens kijken hoe dat gaat.
_Rosa schreef:Ik ben al sinds enkele weken aan het hardlopen geslagen
In het begin viel het tegen, erg verzuring en spierpijn maar al snel ging het heel snel vooruit met me conditie.
Helaas door ziekte heb ik even een paar stapjes terug moeten doen waardoor ik nu op de 2 min lopen, 2 min wandelen, 3 min lopen, 3 min wandelen en 3 x 5 min lopen zit.
Kan deze net uitlopen maar niet echt lekker, ga hem overmorgen nog een keer lopen en dan verder met in principe hetzelfde alleen dan 6 min ipv 5
Kan wel merken dat me motivatie wat minder is, in het begin ging het echt lekker en vooral omdat je het steeds beter vol kan houden, nu worden de lessen wat zwaarder en heb ik niet altijd erg veel zin
Emilia schreef:_Rosa schreef:Ik ben al sinds enkele weken aan het hardlopen geslagen
In het begin viel het tegen, erg verzuring en spierpijn maar al snel ging het heel snel vooruit met me conditie.
Helaas door ziekte heb ik even een paar stapjes terug moeten doen waardoor ik nu op de 2 min lopen, 2 min wandelen, 3 min lopen, 3 min wandelen en 3 x 5 min lopen zit.
Kan deze net uitlopen maar niet echt lekker, ga hem overmorgen nog een keer lopen en dan verder met in principe hetzelfde alleen dan 6 min ipv 5
Kan wel merken dat me motivatie wat minder is, in het begin ging het echt lekker en vooral omdat je het steeds beter vol kan houden, nu worden de lessen wat zwaarder en heb ik niet altijd erg veel zin
Dat zijn nou weer dingen die ik niet wil horen
Emilia schreef:_Rosa schreef:Ik ben al sinds enkele weken aan het hardlopen geslagen
Dat zijn nou weer dingen die ik niet wil horen
Tamadine schreef:_Rosa schreef:Ik volg het start to run programma op me Ipod erg handig, er wordt precies verteld wanneer je moet lopen en wanneer wandelen en hoe lang. Ondertussen hoor je lekker een muziekje
Waar heb je die vandaan??? Dat zou ik wel erg handig vinden namelijk....