ADD

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

VillaNeusjes

Re: ADD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 16:33

ik betaal nu 129 geloof ik , maar overstappen naar een andere verzekering word het niet denk ik , daar ben ik te slecht voor. ( heb nog meer dingen buiten adhd )

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 17:53

Ik heb ook een aanvullende verzekering. Hoewel ik onder bijstandsniveau zit (althans, onder het niveau van een bijstandsgerechtigde die nog toeslag krijgt), en het voor mij dus ook prijzig is, heb ik het nodig. Of nou ja, nodig... ik vind het prettig, omdat ik nogal van de alternatieve dingen ben en die komen altijd uit je aanvullende verzekering. Ook mijn bril (á 200 eurootjes) kwam daaruit, dus alles bij elkaar verdien ik dat extra bedrag wel terug. Zeker nu ik dus in een psychologisch traject zit, ben ik er erg blij mee - met die 8 keer die uit je basisverzekering vergoed wordt kom ik er niet...

Ik vind het vreemd dat alleen ritalin vergoed wordt. Er zijn nou eenmaal mensen waarbij de andere middelen beter werken, en die slik je toch niet voor je plezier? Lekker weer hoor, het zorgstelsel wordt steeds duurder maar fatsoenlijk vergoeden ho maar. :n

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 19:11

Hmm Jillero ik weet niet hoe selectief ze zijn eigk. Je kan het altijd aan hen voorleggen, bij ONVZ zit ik :)

Nimue: Ritalin bestaat al langer en is daarom wel opgenomen, Concerta wordt dat waarschijnlijk vanzelf ook na een tijd.