Wel grappig overigens, mijn voormelk is duidelijk blauwer en de achtermelk geel/wit, haha

Maar voeding kan ook kleuren aan de hand van wat je gegeten hebt

In het ziekenhuis was het net wortelsap

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marloes_R schreef:Benangelique, ik heb ook gevoelige tepels en voed dan ook alleen maar met tepelhoedje. Ik wil niet zonder, dat heb ik bij de oudste gedaan en deed me erg veel pijn. Nu gaat het super!
Sommigen zeggen dat de baby dan minder goed kan drinken of je te weinig voeding zou aanmaken. Ik merk er niks van. Het gaat al 4 maanden prima met. Ik heb er gelijk een in het ziekenhuis gekregen, maar je kunt ze ook al vantevoren kopen. De Medela zijn het fijnst. Wel de grote maat nemen!
En waarom doorzetten? Tja, toch ook wel voor eventuele allergieen en voor het gemak. Nooit gedoe met flesjes meenemen of snachts naar de magnetron rennen
Alet74 schreef:Ik hoop toch niet Avaluna dat je hier echt nog steeds mee zit? Want dat lijkt me toch erg jammer. Je hebt een mooie dochter gekregen die er echt niet wakker van kan liggen of ze nu bv of fv; probeer het te relativeren!
Cyntje schreef:Ik heb de Medela Swing, had eerst de mini-electric, damn... das een hel
Marloes_R schreef:Mijn jongste was ook dysmatuur![]()
Nu zit hij qua gewicht en lengte 15% onder de curve, maar ik geloof dat de boestvoedingscurve sowieso afwijkt van de flesvoedingcurve. Nou ja, hij doet het super, dus niks aan de hand verder
Elinaa, wat mooi dat je je beide meiden nog laat drinken.
Patriciak44, ik denk dat ik over een maand ofzo ook moet gaan aanvullen met flesvoeding. Ik hoop het nog te kunnen rekken tot 6 maanden, maar we zullen zien. De ene keer kolf ik veel, maar vandaag had ik een keer maar 100 cc gekolfd![]()
Het is ook wel druk met kolven op het werk. Ik voel toch een soort van druk om niet te veel te missen van het werk, en ik denk dat dat ook wel meespeelt.
Hoe deed jij de flesvoeding met de borstvoeding mengen? Mengde dat goed of was dat lastig?
Plukje, wat naar dat het zo is gelopen...
Angela schreef:dat vind ik bij de avent heel fijn, je kunt hem goed zelf afstellen in hoe hard en hoe snel (je doet het eerst met de hand, drukt op het knopje, en hij neemt de kracht en snelheid van je over).