Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MiSz_SaNdY schreef:ook mensen met alleen vmbo kunnen meer dan alleen hun hele leven achter een kassa zitten hoor
als zij/hun het kindje graag willen moeten ze er lekker voor gaan!
waar een wil is een weg en er is at werk te vinden gewoon ind niet kieskeurig zijn en een uitzet is op marktplaats enz zo gevonden
Ti_Amo schreef:Weet iemand of je nog paard kan rijden en zo ja tot hoelang?
Charaz schreef:Op medische noodzaak mag dit inderdaad tot 24 weken en ik denk dat het wel makkelijk is om mensen hier op af te keuren, die kindjes worden niet zomaar geaborteerd omdat het even niet uit kwam. De normale grens is 12 weken, even beter inlezen voor je een reactie plaatst...
Waventy schreef:Charaz schreef:Op medische noodzaak mag dit inderdaad tot 24 weken en ik denk dat het wel makkelijk is om mensen hier op af te keuren, die kindjes worden niet zomaar geaborteerd omdat het even niet uit kwam. De normale grens is 12 weken, even beter inlezen voor je een reactie plaatst...
Ja idd, zeg ook niet dat 24 weken normaal is, heb jij mij nergens horen zeggen. Zeg alleen dat het dan nog mag.. En kijk een was voor mensje er dan al bestaat. Ga maar eens kijken naar 13 weken, dan heb je ook een compleet mensje!
Maar goed ieder zijn keuze, de mijne zou het niet zijn omdat ik, wanneer er geen gegronde redenen voor zijn, abortus moord vindt en dus ook niet oke.
Vanillia schreef:Niks, tenzij je voor de rest van je leven wat meer wil doen dan achter de kassa zitten