anneliesdj schreef:Misschien omdat de mogelijkheid er is en mensen het dus niet meer zo nauw nemen met voorbehoedsmiddelen? Misschien omdat tieners op steeds jongere leeftijd seks hebben?
Staat anders iets heel anders in de statistieken, namelijk dat het veel meer erkend is en het zelfs wordt gepromoot om nog veel meer ellende te voorkomen 
anneliesdj schreef:Heb ik jouw naam genoemd?
Euhm, ja? Wat dacht je van deze opmerking gericht naar mij
annesliesdj schreef:Dat vind ik niet, imo is een ongeboren kind net zo goed een kind als een geboren kind, waarom zou je de een wel mogen vermoorden en de ander niet?
En;
anneliesdj schreef:Dus als jij moeder wordt en na een paar jaar vind je 't toch niet meer zo leuk vermoord je je kind ook gewoon?
Wordt wel degelijk uitgemaakt voor moordenaar en dat bevalt mij niet echt ik zet er daarom ook even een TEM op vidn de opmerking zeer onplezierig.
Zolang de officier van justitie bepaald dat dit géén moord is en ook in het wetboek van strafrecht staat dat abortus in een erkende kliniek legaal is zou ik dergelijke opmerkingen maar even voor mij houden.
Het is nogal wat wat jij zegt.
anneliesdj schreef:Waarom ga jij dan niet van je padje als je een ongeboren kind een klompje cellen noemt? Zo noem je een geboren kind toch ook niet?
Wanneer is het volgens jou geen klomp cellen meer?
T is toch een klompje cellen? Waarom maak je dr zo'n onoverkomelijk drama van?