Ik wapperder vast mooi mee met de wind 
Kan er ook erg om lachen, toen ook: houd wel van die humor hahaha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik wapperder vast mooi mee met de wind 
) hebben ze weleens gevraagd of hij niet moe werd van douchen, steeds van de ene straal naar de andere rennen
.
Maar de dokter en ggd maken zich hier geen zorgen om, beter iets te mager dan te dik op jeugdige leeftijd volgens hem.
) , ik vind mezelf niet te dun maar ik heb het bv wel sneller koud, meer last van mijn kont bij het fietsen , lang zitten enz
, toen ik dus 15 kg meer woog na de zwangerschappen had ik hier minder last van.
, lang leve de skinny broeken voor haar dus
.

_Inge schreef:Ik lees hier veel mensen zeggen dat ze te weinig wegen,
even een voorbeeldje: als je 15 bent en 1.68 m en 5 kg weegt zit je nog in het groene gedeelte dus een gezond gewicht volgens de BMI en dit met een BMI van nog geen 16 dus!
Leeftijd is heel erg afhankelijk van wat je BMI mag zijn.
Op jonge leeftijd is het logisch dat kinderen veel minder wegen.
Zo is mijn dochtertje van 7 volgens het BMI te licht,ze is ook zeker niet dikMaar de dokter en ggd maken zich hier geen zorgen om, beter iets te mager dan te dik op jeugdige leeftijd volgens hem.
Mits je geen eetstoornis hebt is een beetje ondergewicht volgens hun dus niet erg, dit komt er wel bij normaal gezien (zo niet dan is het idd minder, maar denk dat we bijna allemaal wel aangekomen zijn naar mate we ouder worden)
Ik breek wel in dit topic in zomaar dus zal ook even meepraten over de nadelen
Zelf ben ik overigens 1.63 ong en weeg tussen de 48 en 51 (schommelt) , ik vind mezelf niet te dun maar ik heb het bv wel sneller koud, meer last van mijn kont bij het fietsen , lang zitten enz
, toen ik dus 15 kg meer woog na de zwangerschappen had ik hier minder last van.
Mijn dochtertje klaagt zelf niet snel, alleen merk ik wel dat ze het ook sneller koud heeft, sneller moe is , heel gevoelige voor blauwe plekken, kleding die altijd te wijd is, ze zegt zelf altijd: mama, broeken zitten bij mij zoals ze bij jongen zitten, als een zak om haar kont dus, lang leve de skinny broeken voor haar dus
.
En wat ze ook vaak heeft is dat ze haar zo popperig vinden, terwijl ze dit helemaal niet wil en zo niet is , want ze staat haar mannetje wel
Djeradalover schreef:@_Inge:
"als je 15 bent en 1.68 m en 5 kg weegt zit je nog in het groene gedeelte dus een gezond gewicht"
Ik denk dat je dan allang dood bent:P
maar neem aan dat jullie snappen dat dit een typefout is , weet nu alleen niet meer wat ik wel bedoelde
, even geen internet en helemaal kwijt wat ik wilde zeggen 

Asyaa schreef:aankomen komt bij mij er ook niet echt van
het heeft jaren geduurd voordat ik door de 40 kilo grens heen kwam
en nu zit ik rond de 55
enigste wat ik wil is wat meer vet om onderarmen heen... die zijn echt veels te dun
Nee bemoei me hier niet meer mee haha ik heb overgewicht
) 
want vaak vragen dikkere mensen het aan mij, ik voed mijn kinderen op met respect voor een ander en je vraagt niet aan iemand waarom ie dik of dun is , hij/zij is gewoon zo. punt.
, met alles te kunnen eten wat ik wil!
Ik heb een BMI van 18 en vind mezelf toch wel te mager. 2 kilo bij zou zalig zijn, geen draaiingen meer als het warm weer is, niet meer koud hebben in de winter, geen zere kont als ik ga fietsen / paardrijden / lang in de auto zit, niet meer zo snel moe ...