Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nickyu schreef:tegen of juist in de overgang joss?
meestal brengen ze je liever er in dan dat ze je er uit houden
bij ons is er ook geen afwijkend gen gevonden
helaas was ik te laat , inzoverre de dans op een haar ontsprongen ..ben er immers nog , al zijn we al 9 jr vechtende tegen de uitzaaiiingen
de pil is vaak een boosdoener
en als er eenmaal k is , ook al is het geen hormoniale
dan nog geven ze graag iets om de boel stil te leggen
daar schijnen ze goede resultaten mee bereikt te hebben
zelf al 9 jr aan deze medicatie ..
CindyUniek schreef:@ pretty, fijn dat je het gen niet hebt (althans, ik voelde me bevoorrecht om ze er af te halen, dat mag jij nu niet zo maar meer doen als je geen gen hebt, ik kan het nu iig niet echt meer krijgen...
joss schreef:Nickyu...
Kom jij dan niet in aanmerking voor de methode waarmee ze van je buikvet weer 2 borsten maken? heet dat diep flap?
shasta schreef:Het verhaal lijkt erg op mijn levens verhaal. Toen ik 7 jaar was werd bij mijn oma borst kanker gecontanteerd en twee maanden later is ze overleden. Nog geen jaar later (ik was toen 8) blijk mijn moeder ook borstkanker te hebben. Na een borst amputatie en chemo en bestraling ging het even goed, helaas bleek ze uitzaaingen in de botten te hebben en moest werderom behandeld worden. Daarna leek het even beter te gaan. Maar de kanker kwam terug. Ze kreeg een tumor in haar hoofd en daarna in de lever. Een maand na mijn 18e verjaardag is ze overleden. Ik heb er regelmatig over na gedacht om preventief mijn borsten te laten weg halen, maar durf het niet (ik heb zelf zeer slechte ervaringen met ziekenhuizen zelf bij kleine operaties krijg ik complicaties of zat ze grote fouten maken. Na het weg halen van een klein bultje in mijn lies kreeg ik nabloedingen en bijna doodgebloed). Ik ben inmiddels 40 (mijn moeder kreeg het op 37 jarige leeftijd) en heb af en toe het gevoel dat ik aan russisch roulette doe. Het is afwachten wanneer het toeslaat. Vind het heel moedig dat je je preventief laat helpen. Ik ben nog steeds moed aan het verzamelen