Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cherrypop schreef:@bicci dat lijkt me idd wel heel vetmaar dan zie je dat altijd als ik uitga en is moeilijker te verbergen
Maar idd het is een goede optie! Iemand enig idee of het daar veel pijn doet?
Wikipedia schreef:De liezen zijn bij de mens de twee huidplooien die de grens vormen tussen de bovenbenen en het onderlijf.
Berdien schreef:Dus nee, daar ben je niet zwanger
xDon schreef:Mn vader gaat een cover zetten, een boom die aan de ene kant afsterft en de andere kant opbloeid.
Hij vertelde me het een tijdje terug helemaal huilend, de betekenis die erachter zit is dat mijn moeder kanker heeft en het nu heel slecht gaat, maar over een tijdje weer goed (hopen we!!)
Ik ga 3 sterretjes op mijn pols doen met de letter van mijn vader, moeder en broertje.
Alleen onder mijn pols wil ik nog iets met een betekenis over dat we voor altijd 1 zijn, iemand iedeeen?
En mischien op mijn voet een tribal met pink ribbon erin verwerkt..Maar zowiezo doe ik eerst de 3 sterren
Cherrypop schreef:Ja ik dacht dus meer daar zeg maar onder de voorkant van je slipje
AngelofLove schreef:xDon schreef:Mn vader gaat een cover zetten, een boom die aan de ene kant afsterft en de andere kant opbloeid.
Hij vertelde me het een tijdje terug helemaal huilend, de betekenis die erachter zit is dat mijn moeder kanker heeft en het nu heel slecht gaat, maar over een tijdje weer goed (hopen we!!)
Ik ga 3 sterretjes op mijn pols doen met de letter van mijn vader, moeder en broertje.
Alleen onder mijn pols wil ik nog iets met een betekenis over dat we voor altijd 1 zijn, iemand iedeeen?
En mischien op mijn voet een tribal met pink ribbon erin verwerkt..Maar zowiezo doe ik eerst de 3 sterren
Weet je wel dat de sterren behoorlijk groot worden als je er een letter in wilt zetten??? Ik had eerst ook zoiets in gedachte maar vond het te groot worden op mijn pols...