[Centraal] Tattoo topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bicci

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:22

misschien de binnekant van je bovenarm?

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:22

Lang gedacht over mn lies, maar vind dat het bij deze tattoo dan niet echt ergens op slaat en daarbij komt dat als ik ooit een kind mocht krijgen heel die tattoo lelijk word :P

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:24

@bicci dat lijkt me idd wel heel vet :j maar dan zie je dat altijd als ik uitga en is moeilijker te verbergen :P Maar idd het is een goede optie! Iemand enig idee of het daar veel pijn doet?

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:35

Leuk een tattoo topic! Ik heb er zelf ook 1 op me voet.. Heb deze samen
met me zus laten zetten omdat een tatt voor altijd is en je zus ook.. Heb
nu in de planning om Live Love Laugh op me onderrug te laten zetten.. Weet
alleen nog niet of ik de woorden onder elkaar of naast elkaar wil.. *D

Onder het zetten
Afbeelding

Het resultaat
Afbeelding

Moet wel zeggen dat het aardig pijn deed op me voet.. Zijn er meer mensen
met ervaring op je voet?

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:03

Op je voet doet inderdaad behoorlijk pijn. Die van mij is nog klein beetje groter en man, man, wat een drama was dat zeg.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:05

Op je lies blijft mooi na een zwangerschap hoor. Ken iemand die en daar is de tattoo mooi gebleven, je huid rekt gewoon mee!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:20

Het ligt misschien aan mij hoor, maar zit je lies niet aan de binnenkant van je bovenbeen? :+ Daar ben je toch niet zwanger? :=

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:23

Berdien schreef:
Het ligt misschien aan mij hoor, maar zit je lies niet aan de binnenkant van je bovenbeen? :+ Daar ben je toch niet zwanger? :=

:D :D :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 06:30

Cherrypop schreef:
@bicci dat lijkt me idd wel heel vet :j maar dan zie je dat altijd als ik uitga en is moeilijker te verbergen :P Maar idd het is een goede optie! Iemand enig idee of het daar veel pijn doet?

heyhey,
of het erg pijnlijk is weet ik niet :(:) , denk wel btje, maar qua verbergen zal meevallen toch?
aan binnenkant bovenarm zit tegen je lichaam, dus denk dat je dat alleen ziet met wel erg korte mouwtjes en dan moet je nog je arm in de lucht doen ook :)

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 07:36

Ik heb er ook een op mijn voet vond de pijn juist wel mee vallen.. Alleen een beetje op mijn wreef.. Maar ik heb ook wel een vrij hoge pijngrens..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:25

Heb het voor de grap opgezocht, ik begon echt aan mezelf te twijfelen :=
Wikipedia schreef:
De liezen zijn bij de mens de twee huidplooien die de grens vormen tussen de bovenbenen en het onderlijf.

Dus nee, daar ben je niet zwanger :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:27

Of je moet zó gigantisch uitrekken en zó'n gigantische buik krijgen... :=

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 11:11

In je lies kan ik me ook niet voorstellen dat het uitrekt, maar ik heb er dus een op mijn onderbuik en die is echt uitgerekt tijdens mijn zwangerschap. Na mijn bevalling zag ie er ook echt uit alsof ie opeens allemaal schaduw had, zoooo lelijk.
Het littekenweefsel is echt opgerekt en hij is wel weer enigsinds hersteld, maar er moet absoluut aan gewerkt worden om hem weer mooi te krijgen. :\

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 11:44

Ja ik dacht dus meer daar :P zeg maar onder de voorkant van je slipje :P

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:14

Berdien schreef:

:') _O-

Tja, wat ook een feit is, als je bv wat op je borst (zal het netjes zeggen) tattoeert, bv een paard ofzo, dan heb je als je 60 bent
een giraf, dus ook niet zo'n geschikte plek.... :7

Hee cherrypop, dan moet je wel dagelijkse je haartjes daar weg halen he? anders verstopt je tattoo zich straks in een oerwoud :P

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:16

eowyn04 schreef:
Berdien schreef:

:') _O-

Tja, wat ook een feit is, als je bv wat op je borst (zal het netjes zeggen) tattoeert, bv een paard ofzo, dan heb je als je 60 bent
een giraf, dus ook niet zo'n geschikte plek.... :7

_O-
_O-
_O-
_O-
_O-

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:47

Mn vader gaat een cover zetten, een boom die aan de ene kant afsterft en de andere kant opbloeid.
Hij vertelde me het een tijdje terug helemaal huilend, de betekenis die erachter zit is dat mijn moeder kanker heeft en het nu heel slecht gaat, maar over een tijdje weer goed (hopen we!!)

Ik ga 3 sterretjes op mijn pols doen met de letter van mijn vader, moeder en broertje.
Alleen onder mijn pols wil ik nog iets met een betekenis over dat we voor altijd 1 zijn, iemand iedeeen?
En mischien op mijn voet een tribal met pink ribbon erin verwerkt..Maar zowiezo doe ik eerst de 3 sterren :)

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:16

Ik heb bij de naam van mijn zoontje het oneindigheidsteken laten zetten,een liggende 8 zeg maar.
Oneindig samen 1 zeg maar!

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:17

xDon schreef:
Mn vader gaat een cover zetten, een boom die aan de ene kant afsterft en de andere kant opbloeid.
Hij vertelde me het een tijdje terug helemaal huilend, de betekenis die erachter zit is dat mijn moeder kanker heeft en het nu heel slecht gaat, maar over een tijdje weer goed (hopen we!!)

Ik ga 3 sterretjes op mijn pols doen met de letter van mijn vader, moeder en broertje.
Alleen onder mijn pols wil ik nog iets met een betekenis over dat we voor altijd 1 zijn, iemand iedeeen?
En mischien op mijn voet een tribal met pink ribbon erin verwerkt..Maar zowiezo doe ik eerst de 3 sterren :)

Weet je wel dat de sterren behoorlijk groot worden als je er een letter in wilt zetten??? Ik had eerst ook zoiets in gedachte maar vond het te groot worden op mijn pols...

Cherrypop schreef:
Ja ik dacht dus meer daar zeg maar onder de voorkant van je slipje

Daar heb ik er ook eentje zitten! Was mijn eerste tattoo (toen ik 19 was) en mijn moeder mocht er niets van weten want ik mocht geen tattoo zolang ik thuis woonde. Dus tja, dat leek mij de ideale plek :D

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:41

Yeyo schreef:
Ik heb bij de naam van mijn zoontje het oneindigheidsteken laten zetten,een liggende 8 zeg maar.
Oneindig samen 1 zeg maar!

Oke dat wist ik niet eens!!

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:42

AngelofLove schreef:
xDon schreef:

Weet je wel dat de sterren behoorlijk groot worden als je er een letter in wilt zetten??? Ik had eerst ook zoiets in gedachte maar vond het te groot worden op mijn pols...

Ja daar had ik al rekening mee gehouden ;)
Dus weet ook nog niet zeker of ze op mn pols komen, ga zowiezo eerst langs tattoo Willem en dan even kijken hoe het word en of ik het dan nog op mijn pols wil :)

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 14:02

Wow dat infinity teken is idd ook fet :oo :j

Ja mijn ouders mogen het ook eeeeeeeeeecht niet weten.

Weet je wat ook een fette tattoo zou zijn dat oneindigheidsteken en dan een hartje dat erin hangt. Soort van Forever love :D

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 14:06

Waarom mogen jullie ouders het niet weten dan?

Ik heb mijn eerste van mijn vader gehad.. :)

Ze willen alleen niet dat ik in mijn nek laat tattoo-eren en dat respecteer ik, nog wel.. :')

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 14:17

Van mijn moeder mocht ik er geen één als ik nog thuis woonde, ze vond het asociaal. Nu woon ik al een paar jaar niet meer thuis en heb dus 2 tattoo's erbij die je wel zou kunnen zien en nu zegt ze, tis je eigen lichaam ;-)

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 14:29

Mijn ouders vinden het ook asociaal, verminking etc
Sowieso past het niet echt in ons "milieu" dus moet ik het sowieso ergens zetten dat niet iedereen het kan zien helaas :)
En kan je wel zeggen dat het mijn lichaam/leven is, maar ik wil ook gewoon sociaal geaccepteerd worden en ik wil niet dat mensen die mij niet kennen gelijk een fout oordeel vellen over mij en mijn tattoeage, vrienden e.d. vertel ik het natuurlijk wel want die kennen me dan dus dan emaakt het niets uit.