Bij mij ligt 't er aan, soms een paar dagen niet maar ook dagen dat het eruit rolt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Soms loop ik in de stad en dan denk ik; 'ieww die hete jongen daarzo poept!'
eppie38 schreef:zo dan nooit geweten dat er zo uitgebreid over poep gesproken kon worden, word wel beetje schijtverhaal zo hoor.
Oke zal eerlijk opbiechten ik ga standaard 2 keer per dag, boekje erbij en gaan met die banaan eeh bedoel poep.
Is een vast rutueel smorgens na de koffie en savonds na het eten en altijd dat boekje erbij, vakantie is niets voor mij want ben standaard van slag.
Vorige week nog in Antwerpen moest zo nodig, bij mac donalds nar binnen gerend en eindelijk die wc komt er lekker iemand naast me zitten, whaaah voelde aan me buik dat het gespetter zou worden, dus inhouden inhouden, pffff met opgetrokken billen op de wc en ondertussen maar ooo please ga nou ga nou, daarna, nou zal ik jullie besparen (had me boekje niet bij me)
Peuk valt me wel beetje tegen van je hoor dat jij ook poept![]()
Ach meid zelfs de koningin poept of zou ze daar ook iemand anders voor hebben, zie het al voor me eigenlijk, schiet me opeens te binnen zelfs Maxima poept, joepie zie je wel dat zij ook maar gewoon normaal zijn, iedereen poept joh, en ik ik poep voor 2 o zo
amanda2 schreef:Die opmerking van Gordon destijds vond ik ook hilarisch: Ik heb zoveel schijt aan je dat ik stront tekort kom", briljant!

Dat ik de badkuip moest schoonmaken daarna had ik er GRAAG voor over 

vooral als je doorspoelt en je vergeet dat de voetstappen ook worden overspoelt hahahahah