Hoe vaak poepen jullie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Tamara

Re: Hoe vaak poepen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:54

Hahahaha geweldig dit :')

Bij mij ligt 't er aan, soms een paar dagen niet maar ook dagen dat het eruit rolt. :+

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 17:04

Wat een geweldige commentaren in dit topic, heb me een liesbreuk gelachen :')

En ik, ik kan gelukkig dagelijks ....

tessacheyenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 18:47

Voldoende reactie's voor een nieuwe studie???

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 20:15

Haha ik ga echt stuk hier van al die verhalen _O-

Ik ga meestal wel iedere dag maar nu ik zwanger ben is het heel verschillend. Soms 2 dagen niet en dan ineens 3 keer per dag.
Twee weken geleden heb ik in het ziekenhuis gelegen en toen kon ik de eerste dagen ook echt helemaal niet. Was blij toen het er eindelijk wel weer uitkwam :')

Hier noemen ze het trouwens: een ei leggen :D

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 20:17

hahahahaha wat een vraag hihi maarja 1 x per week en met pijn in mew buik
vezel te kort missschien te veel fast food hihi.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 20:19

Ik vind het zo'n smerig idee dat andere mensen poepen. _O- Soms loop ik in de stad en dan denk ik; 'ieww die hete jongen daarzo poept!'
Ik ga hier ook niet neer zetten hoe vaak ik poep want dan krijg ik het gevoel dat jullie naar m'n profiel gaan en dan bij m'n foto denken; 'zo zo, dus die poept .. keer per week!''
Laatst bijgewerkt door Peuk op 15-07-09 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 20:20

zo dan nooit geweten dat er zo uitgebreid over poep gesproken kon worden, word wel beetje schijtverhaal zo hoor.
Oke zal eerlijk opbiechten ik ga standaard 2 keer per dag, boekje erbij en gaan met die banaan eeh bedoel poep.
Is een vast rutueel smorgens na de koffie en savonds na het eten en altijd dat boekje erbij, vakantie is niets voor mij want ben standaard van slag.
Vorige week nog in Antwerpen moest zo nodig, bij mac donalds nar binnen gerend en eindelijk die wc komt er lekker iemand naast me zitten, whaaah voelde aan me buik dat het gespetter zou worden, dus inhouden inhouden, pffff met opgetrokken billen op de wc en ondertussen maar ooo please ga nou ga nou, daarna, nou zal ik jullie besparen (had me boekje niet bij me)

Peuk valt me wel beetje tegen van je hoor dat jij ook poept ;)
Ach meid zelfs de koningin poept of zou ze daar ook iemand anders voor hebben, zie het al voor me eigenlijk, schiet me opeens te binnen zelfs Maxima poept, joepie zie je wel dat zij ook maar gewoon normaal zijn, iedereen poept joh, en ik ik poep voor 2 o zo

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 20:32

eppie38 schreef:
zo dan nooit geweten dat er zo uitgebreid over poep gesproken kon worden, word wel beetje schijtverhaal zo hoor.
Oke zal eerlijk opbiechten ik ga standaard 2 keer per dag, boekje erbij en gaan met die banaan eeh bedoel poep.
Is een vast rutueel smorgens na de koffie en savonds na het eten en altijd dat boekje erbij, vakantie is niets voor mij want ben standaard van slag.
Vorige week nog in Antwerpen moest zo nodig, bij mac donalds nar binnen gerend en eindelijk die wc komt er lekker iemand naast me zitten, whaaah voelde aan me buik dat het gespetter zou worden, dus inhouden inhouden, pffff met opgetrokken billen op de wc en ondertussen maar ooo please ga nou ga nou, daarna, nou zal ik jullie besparen (had me boekje niet bij me)

Peuk valt me wel beetje tegen van je hoor dat jij ook poept ;)
Ach meid zelfs de koningin poept of zou ze daar ook iemand anders voor hebben, zie het al voor me eigenlijk, schiet me opeens te binnen zelfs Maxima poept, joepie zie je wel dat zij ook maar gewoon normaal zijn, iedereen poept joh, en ik ik poep voor 2 o zo

Haha maar dat maakt het idee niet minder vies :+

eppie38

amanda2 schreef:
Die opmerking van Gordon destijds vond ik ook hilarisch: Ik heb zoveel schijt aan je dat ik stront tekort kom", briljant! :D

ha ha had ik vorige week ruzie met mijn nichtje poep kind zei ze ook dit tegen me, dacht al hoe kom jij aan die opmerking, haha had ze ook niet van haar zelf dus, thanks amanda is goed voor mezelf vertrouwen ;)

Tallie1979

amanda2 schreef:
Die opmerking van Gordon destijds vond ik ook hilarisch: Ik heb zoveel schijt aan je dat ik stront tekort kom", briljant! :D

Ja, die gebruik ik ook wel eens!! :D

Vanavond pasta gegeten met knoflook, peper en olijfolie, veel krampjes, weinig actie :') Helaas!!

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 20:54

zoiezo iedere dag wel, soms mag het ook wel minder hoor haha!
zit je heerlijk aan het strand of ben je bijv. met een hele leuke jongen mee :o
ohjaa op me werk poep ik ook gewoon, moet de wc's toch schoonmaken, maar leg er meestal wel een paar velletjes papier overheen, vind het nogal een vies idee haha :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 21:06

hihihhi geweldig dit.
leuke schijtverhalen.

ik heb lastige darmen en moet soms écht "retesnel"een toilet vinden,was erg vermakelijk op vakantie in Thailand(not)
Toen ik terug kwam kon ik 3 dagen niet meer,zat totaal verstopt en in thailand zelf was in constant aan de diarree..

wat nemen de andere bokkers mee op vakantie voor lastige/spastische darmen?
ik ga over 2 weken weer weg en zie het alweer gebeuren allemaal... ;)

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 21:23

lig in een deuk hier op de bank over sommige stukken.

Maar ik kan 's morgens altijd. Eerst bak koffie, dan een peuk, tja dan kan ik lopen hoor.
Dus ik rook thuis altijd al, want heb t ook wel eens in de auto gehad (en dan 40 km tot de volgende pomp - pfff toen kon ik wel ff zweten hoor)

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 13:55

2 keer per dag, als ik net wakker ben en als ik net uit me werk kom :D

BiBaMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 13:57

.
Laatst bijgewerkt door BiBaMi op 20-07-23 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:01

Volgens mij is het voor iedereen anders.
Geloof dat normaal is tussen de 2x per dag en 2x per week.
Ik ga vrijwel elke dag in ieder geval.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:02

Mijn vriend en ik zeggen thuis altijd tegen elkaar: Ik weet niet of je nog mot pissen, maar ik ga zometeen gruwelijk kleien, dusse......

:P

Is altijd maar om de ander te waarschuwen voor de stank.... Ik heb weleens van ellende in de badkuip gepiest omdat ik de stank ECHT NIET kon velen _O- Dat ik de badkuip moest schoonmaken daarna had ik er GRAAG voor over :D

Ook bespreken we altijd de textuur van de drol naderhand... soort van tic: we hebben een aantal categorieën:

1.) een dag om te koesteren (perfecte drol, bijna niks te vegen)
2.) de afbreker (balen, want kost veel toiletpapier)
3.) plakpoep (idem, je blijft vegen, maar het lijkt meer op uitsmeren, enige oplossing is nog - de douche!)
4.) diaree, ofwel door ons liefkozend blubje genoemd

Jaaaa, wij zijn erg met elkaars welzijn bezig _O-

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:10

hahaha wat een topic:P
elke dag en voornamelijk als ik achter dr computer zit:P

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 17:16

antitoilet schreef:
Vooral straks in frankrijk, met die hurktoiletten.. :')

Ik weet er alles van. Ga volgende week een weekje naar frankrijk... Goed de verlichte zit oefenen met het paardrijden, dan hou je het langer vol om zo te blijven staan :P

Edit: OMG ik zie je naam nu pas... toepasselijk :Y)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 17:19

Elke dag, heel soms iets meer.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 17:22

die hurktoiletten, wat een ellende hahahahah :D vooral als je doorspoelt en je vergeet dat de voetstappen ook worden overspoelt hahahahah :D

Ik ben ooit op kamp geweest zonder toilet... overdag gingen de bosjes nog wel.... maar 's nachts ben ik op de brandnetels gaan zitten :( :+

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 17:52

Om de 3 dagen meestal, en dan heb ik meestal vreselijke kramp en breekt het zweet me uit. En ik ben er niet blij mee. Lijkt wel of ik gewoon verstopt zit. En pijn dat het doet, echt niet normaal meer! Ben ik ook altijd opgelucht als ik geweest ben en het is eruit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 17:53

eens in de drie dagen?
vreet me helemaal klem maar veel komt er niet uit :o
en ik kom ook nog eens niks aan ;)

BiBaMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 23:11

.
Laatst bijgewerkt door BiBaMi op 20-07-23 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 23:16

Hey, ik vind dit dus best interessant omdat ik ook al een tijdje met die vraag rondloop. Ik moet dus echt misschien maar 2x per week en dan gaat het ook altijd niet even soepel zeg maar... Oh getver wat raar om dit te typen zeg! Nou goed, schroom overboord! Mijn vriend moet dus ook supervaak. Ik ben best bang dat ik iets aan darmen heb ofzo. Ik eet best wat en ben heb geen fotomodellen maat maar wel normaal postuur enzo. Ik weet dat ik vezels moet eten, maar zit dat echt het meeste in groente en fruit? Ik dacht nl. ook in brood enzo.. maar dat stopt dan misschien te veel. Andere bokkers ook last van? En wat eten jullie dan om vaker/gezonder te gaan?? En ja, wat is normaal dan eigenlijk want tussen de 2x per dag en 2x per week vind ik best een groot verschil..