Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieffiefi schreef:MissRoxyy schreef:WauwieVind hem echt stoer
Even heeeeel goed over nadenken als ik hierboven lees dat die eruit moet worden gesneden
Het is niet zo dramatisch zoals ik geschetst heb.. Kijk het zit onder je huid, je kan hem niet als een piercing losdraaien en eruit halen. Het plaatje onderhuids word op den duur ingekapseld met bindweefsel. Je lijf denkt.. o dit blijft.. ik kapsel het in in bindweefsel, dan doet het mij geen kwaad. Bindweefsel is erg sterk. Je kan hem er dan niet meer uithalen.
Ik zelf geef de voorkeur om door mijn huisarts een klein sneetje te laten aanbrengen met een scalpel.. Hij mag die hebben, mijn piercer niet. Vast en zeker heeft mijn piercer een manier om hem eruit te krijgen.. Maar ik wil het wel netjes.. Dus dan maar een miniscuul sneetje...
x_Mliss schreef:Naja het zal me een worst wezen hoe of wat of ze het wel mogen hebben of niet.
Ik zorg zelf wel at ik het haal.
Hou niet van zelf pijniging...
Ook al is het voor een piercing wie mooi wil zijn moet pijnleiden naja zal best maar toch liever niet.
Maar goed als het echt moet heb ook 2 navelpiercings gehad en heb nog steeds een tong ding.
Maar toen wist ik daar nog niet van af
Lieffiefi schreef:x_Mliss schreef:@xDramaQueen
Ga mij nou niet vertelle wat wel en niet werkt
En of het tussen me oren zit.
Als het voor jou werkt is dat prima toch...
x_Mliss schreef:Denk dat je hem eerst maar met rust moet laten.
Bij ons werd gezegt laat hem maar rusten en je zelf wassen met sanex of dat soort zeep die piercing wel goed afspoelen geen zeepresten enz en af en toe met zout nou dat heb ik 1x gedaan toen ging ik door de grond van de prik en was hij dus wel geiriteerd daarna nooit meer gebruikt heb het meteen weg geflikkerd daar was ik meteen goed klaar mee.
Heb er niks aan gedaan kwa genezing maar mijn huid accepteerd dat soort dingen gewoon snel.
x_Mliss schreef:Ja precies ik ga er verder ook niet op in.
Want dan hebben we hier daalijk een lekkere bokt rell en daar zit ik niet zo op te wachte eigenlijk.
xDramaQueen schreef:x_Mliss schreef:Naja het zal me een worst wezen hoe of wat of ze het wel mogen hebben of niet.
Ik zorg zelf wel at ik het haal.
Hou niet van zelf pijniging...
Ook al is het voor een piercing wie mooi wil zijn moet pijnleiden naja zal best maar toch liever niet.
Maar goed als het echt moet heb ook 2 navelpiercings gehad en heb nog steeds een tong ding.
Maar toen wist ik daar nog niet van af
dat zit dus echt tussen je oren, de zalf verdooft het bovenste laagje van je huid, een naald (en een puncher) gaat echter veel verder en dan heeft de verdoving dus geen zin, dus eigenlijk heeft het gewoon geen pijn gedaaner is wel een verdoving die wel zou werken, maar dat is wederom met een naald en dat mogen piercers niet