Niet al te netjes maar moest er toch mee werken en dan is het er toch zo weer af.
Best netjes voor een ex nagelbijter toch?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IvysToeter schreef:als ik zelf een set samenstel (imga plate, topcoat, stempel+schraper + 2 kleurtjes)
dan ben ik duurder uit dan wanneer ik het eerste setje neem en zit er hetzelfde in.

TijnieJjJ schreef:IvysToeter schreef:als ik zelf een set samenstel (imga plate, topcoat, stempel+schraper + 2 kleurtjes)
dan ben ik duurder uit dan wanneer ik het eerste setje neem en zit er hetzelfde in.
Ja dat is waar maar misschien vind ik de imga plate wat er bij zit helemaal niet leuk.
Ook zwart en wit vind ik niet zo leuk.

maar ik zie heel veel foto's met allemaal mooi gelakte nagels. Daar wordt echt een hoop tijd en moeite in gestopt, maar waarom nemen zo weinig mensen de moeite om de rest van hun handen ook te verzorgen en dan bedoel ik met name die lelijke nagelriemen die ik hier voorbij zie komen... Goed smeren met bijvoorbeeld een handcreme of olie zodat ze lekker zacht worden en dan met een bokkepootje (of hoe dat ook mag heten) netjes terug duwen. Lijken je nagels ook gelijk een stukje langer en het staat gewoon veel netter... Ben je een uur bezig met het lakken, kan die paar minuutjes er toch ook wel bij??elady schreef:Ik heb de meeste foto's teruggekeken maar kan me niet echt vinden in je verhaal.
Welke foto's bedoel jij?
bedankt voor je compliment trouwens dat ze netjes gelakt zijn 
). Ik verbaas mij er alleen maar over dat je zoveel tijd neemt om de boel netjes te lakken en het dan niet afmaakt, zeg maar...

) alle desins zijn we in de zelfde kleur hoewel ik ze eerst in andere kleuren ook ahd natuurlijk... maarja... die zal ik morgen ofzo ffies plaatsen... 
Paardje_13 schreef:ik wil zooo graag weer mooie nagels maar steeds als ze groeien doe ik weer een karweitje waardoor ze scheuren..
Ik probeer het nog een weekje en dan ga ik maar weer aan de nagelverharder