Hoe zien jouw nagels eruit. II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 18:45

mijn nagels nu

Afbeelding
Afbeelding

Niet al te netjes maar moest er toch mee werken en dan is het er toch zo weer af.
Best netjes voor een ex nagelbijter toch?

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:55

IvysToeter schreef:
als ik zelf een set samenstel (imga plate, topcoat, stempel+schraper + 2 kleurtjes)
dan ben ik duurder uit dan wanneer ik het eerste setje neem en zit er hetzelfde in.

Ja dat is waar maar misschien vind ik de imga plate wat er bij zit helemaal niet leuk.
Ook zwart en wit vind ik niet zo leuk.

ecyoj

Re: Hoe zien jouw nagels eruit. II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 07:59

vandaag erg rustig op kantoor

dus nagellak(en remover) en vijl mee
want heb de 13e pas een afspraak en me nagels zien er niet uit
overal lucht
ik snap er niks van

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 08:01

TijnieJjJ schreef:
IvysToeter schreef:
als ik zelf een set samenstel (imga plate, topcoat, stempel+schraper + 2 kleurtjes)
dan ben ik duurder uit dan wanneer ik het eerste setje neem en zit er hetzelfde in.

Ja dat is waar maar misschien vind ik de imga plate wat er bij zit helemaal niet leuk.
Ook zwart en wit vind ik niet zo leuk.

kunnen jullie niet samen iets doen

kleuren ruilen ofzo onderling???

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 08:56

Laatst bijgewerkt door Mars op 03-07-09 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: max 2 foto's, rest in link gezet

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 09:15

Die glitters heb ik ook :P

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 10:59

Even een opmerking en ik hoop dat ik hiermee niemand beledig :o maar ik zie heel veel foto's met allemaal mooi gelakte nagels. Daar wordt echt een hoop tijd en moeite in gestopt, maar waarom nemen zo weinig mensen de moeite om de rest van hun handen ook te verzorgen en dan bedoel ik met name die lelijke nagelriemen die ik hier voorbij zie komen... Goed smeren met bijvoorbeeld een handcreme of olie zodat ze lekker zacht worden en dan met een bokkepootje (of hoe dat ook mag heten) netjes terug duwen. Lijken je nagels ook gelijk een stukje langer en het staat gewoon veel netter... Ben je een uur bezig met het lakken, kan die paar minuutjes er toch ook wel bij??
Mee eens??

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:14

Ik heb de meeste foto's teruggekeken maar kan me niet echt vinden in je verhaal.
Welke foto's bedoel jij?

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:33

elady schreef:
Ik heb de meeste foto's teruggekeken maar kan me niet echt vinden in je verhaal.
Welke foto's bedoel jij?

de grote foto van de French Manicure een paar reacties hierboven, bijvoorbeeld... (Sorry, laura1987!!!) en ik het vorige topic kwam ik ook met grote regelmaat foto's tegen waarbij het er niet zo netjes uitzag.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:51

Laura is een nagelbijter geweest staat erbij ;)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:55

Cyntje schreef:
Laura is een nagelbijter geweest staat erbij ;)

Maar dat heeft niks met haar nagelriemen te maken ;) Die kun je wel netjes terugduwen :) Maar kan me er verder niet zo druk om maken of iemand dat nou wel of niet doet :)) Eigen keus toch? :)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:14

geeft niet hahaatje ik kan heel wat hebben :) bedankt voor je compliment trouwens dat ze netjes gelakt zijn :P
Nu is het zo dat ik gewoon lui ben met handcreme, maar zal proberen er fanatieker in te worden want je hebt wel gelijk. Daarbij moet ik zeggen dat ik wel mijn nagelriemen terug had geduwd maar het er misschien zo uitziet omdat ze niet zacht zijn en ik ze niet verder kan duwen?

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:15

Ik nam deze foto alleen als voorbeeld hoor, ik heb er veel meer zien staan (en ik wil ook niemand persoonlijk aanvallen, ik vind het heel knap dat mensen die jarenlang nagels hebben gebeten hiermee kunnen stoppen). En het is ook niet dat ik mij er druk om maak (heb wel wat beters te doen :D). Ik verbaas mij er alleen maar over dat je zoveel tijd neemt om de boel netjes te lakken en het dan niet afmaakt, zeg maar... ;)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:21

whahah komt misschien ook omdat ik weet dat het er over 2 dagen toch niet meer uitzie en daarbij een hekel heb aan mijn handen/vingers dus heb me niet echt boeit hoe die eruit zien hahahaha. Ben alleen gek op mijn nagels als ze zo lang zijn (misschien wel versterkt omdat ik nagelbijter was, soort trots). Tsjah het was voor mij een knop die ineens om ging en toen stopte ik, al heb ik nog wel dat als er iets gescheurd is ofz en ik geen vijl heb ik het stukje alsnog bijt.

Zie het trouwens niet als persoonlijke aanval, die zijn een stuk minder lief verwoord dan dit ;)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 18:05

Ik heb ook niet van die nette nagelriemen hoor.
maar heb gewoon geen zin om daar moeite voor te doen.
komt nog wel.
ik smeer wel veel met handcreme enzo.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 18:59

Als je met paarden bezig bent worden je nagelriemen ook altijd wel wat viezig, en om dan elke keer weer het schoon te gaan staan boenen gaat mij weer wat te ver:+

Ik heb ze net gisteren rood gelakt, had een supermooie kleur van mn oma gekregen <3

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:19

pff.. k had nog heel wat foto's te showen met name ook die van onze "contest" maar me mobiel is vandaag gestolen met alle foto's erop.. ik maak nl al me foto's met me mobiel omdat ik die met bluetooth naar pc kan sturen en gelijk op mijnalbum kan uploaden, maar ja,, niet meer dus..

van de nagelriemen heb je gelijk in.. mijne zijn heel lelijk, maar ik werk op een attractie centrum met kartbaan dus er zit zo vaak per dag smeer en olie op mijn handen dat elke keer insmeren echt niet te doen is, maar als ik dan met me nagels bezig ben dan neem ik ze wel mee, met cremetje en nagelriemen terug duwen...
maar ja van mij voorlopig geen foto's tot ik een snelle manier heb gevonden om ze weer te plaatsen. en ik had zulke mooie foto's van me nagels ;( :(

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:34

Elke nagel heeft een andere kleur O:) _O-

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 11:01

Oh...dat zou ook iets voor mij zijn... regenboogkleuren :')

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:14

nou ik heb vandaag ffies opnieuw me nagels gedaan zoals ik de afgelopen tijd had, (waarvan de foto's dus nu op me gestolen mobiel staan ;( ) alle desins zijn we in de zelfde kleur hoewel ik ze eerst in andere kleuren ook ahd natuurlijk... maarja... die zal ik morgen ofzo ffies plaatsen...

PRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:53

Oewh een nagel topic. :D
Zou ik hier mee mogen posten?
Ben zelf echt heel erg dol op mooie nagels, en ik heb dan ook acryl nagels.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:57

Tuurlijk mag je mee posten, iedereen is welkom hoor :)

PRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:58

Oke fijn! :D

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 23:09

ik wil zooo graag weer mooie nagels maar steeds als ze groeien doe ik weer een karweitje waardoor ze scheuren..

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:27

Paardje_13 schreef:
ik wil zooo graag weer mooie nagels maar steeds als ze groeien doe ik weer een karweitje waardoor ze scheuren..

Oh, ik ken dat zo goed! En het lijkt wel alsof de nagels die niet afscheuren ook veel sneller groeien dan de nagels die wel afgebroken zijn waardoor het verschil alleen maar groter is... |(
Ik ben nu ruim anderhalve week bijna dagelijks met de vitamine booster aan het smeren maar ik heb niet het idee dat mijn nagels hier sterker door worden :n Ik probeer het nog een weekje en dan ga ik maar weer aan de nagelverharder