Welke fobie/angst heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

M_VE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 17:50

Welshcobfan schreef:
Ik vraag mij af waarom er nog steeds zoveel clowns in een circus zijn, volgens mij vinden echt heeeeel veel mensen die dingen of irritant, of gewoon eng :=
(ik vind clowns wel beter uit te houden als ze niet zo erg geschminkt zijn)

Komt door de films :p

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 17:50

KEVERS eeeeeeek!!

oh ze zijn zo smerig, als ik ze zie ga ik al over mijn nek! aaaahhh bah alleen de gedachte al.

als ik zoals nu een meikever zie ook al is tie dood, dan gil ik de hele stad bij elkaar zo erg!

oeh bah alleen de gedachtes al, dat zwarte, dat krakende oh bah

krijg nu dus echt weer kokhalsneigingen blegh yegh bah bleehhhh

en clowns natuurlijk, vreselijk na het zien van it, vind ze ook helemaal niet leuk om te zen ofzo niet schattig niets gewoon E.N.G.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 17:51

hahahahha ik heb nog steeds geen 1 film gezien met een clown erin :P

Nu vind ik die dingen alleen maar irritant, maar ben bang dat ik ze na zo'n film echt eng ga vinden hahahahaha :D

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 17:52

Welshcobfan schreef:

Nu vind ik die dingen alleen maar irritant, maar ben bang dat ik ze na zo'n film echt eng ga vinden hahahahaha :D

wees blij!!! oeh bah stel je voor zoon clown met enge geluiden donker en dan BOEEEEEEEE!!

whaaa :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Welke (grappige) fobie heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 17:52

Oh ja, en nagels over een schoolbord %)
Vreselijk, van het denken eraan krijg ik al de kriebels.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 17:53

Euh.. it, welke film is dat ook alweer?

Want ik wordt helemaal raar van dat andere clowntje.. Ook zo'n griezel. Zoiets als in SAW, maar dan toch anders.. Zeg maar... :P

M_VE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 17:54

Welshcobfan schreef:

hahahhaha :p
Mensen, voor haar verjaardag allemaal naar de bioscoop een clownenthrillertje. _O-

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 17:54

haha of die pop chucky, je zou zoiets maar tegen komen snachts jaikss

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 17:58

Chucky vond ik erg lachwekkend hahahahha :D

Al ben ik wel bang voor poppen, ze kijken je altijd zo aan... brrrrrrr
(maar dat had ik al voordat ik die film had gezien :D)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 17:58

hahahahah M_VE gelukkig ben ik begin mei al jarig geweest :P :D

M_VE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 17:59

Welshcobfan schreef:
hahahahah M_VE gelukkig ben ik begin mei al jarig geweest :P :D

-O-
Doe me er aan denken volgend jaar! :+
Nee, grapje! Veel te erg :(:)

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:01

Cayenne schreef:
Oh ja, en nagels over een schoolbord %)
Vreselijk, van het denken eraan krijg ik al de kriebels.

Ohja; daar heb ik ook last van! En ook van krasgeluiden die hier op lijken. Daar krijg ik echt koude rillingen van!
Nickytje schreef:
Mijn 'ergste' is niet echt een fobie denk ik, maar eer een soort vorm van smetvrees misschien?
Ik krijg het benauwd en wordt erg chagrijnig als er mensen die ik niet ken in mijn 'persoonlijke ruimte' gaan staan.
Het wordt dan helemaal erg als ik moet rechtstaan op bv. een drukke trein en dat er mensen dan langs mij
gaan schuren met hun blote armen. Dus wanneer ik hun huid tegen de mijne voel. Ik heb dit overigens niet zo
erg met mensen die ik goed ken. Of wanneer ik bv aan de kassa sta en de persoon achter mij staat té dicht, dat
ze bijna in men nek staan te hijgen. Daar krijg ik het echt doodsbenauwd van.

Mijn tweede is rijstpap. En niet van: ik lust dat niet, want ik weet dat ik de smaak ervan wel lust zeg maar.
En toch kan ik het niet zien, ruiken en al zeker niet die substantie in mijn mond voelen. Als er iemand naast me
rijstpap zit te eten, dan moet ik mijn hoofd omdraaien of de kamer verlaten, anders word ik onpasselijk :D

Deze twee komen mij ook nog bekend voor. In het geval van mensen in mijn 'persoonlijke ruimte', kan ik mij daar helemaal in herkennen. Ik zou zelf ook niet zo snel iemand anders omhelzen of aanraken tenzij ik ze echt goed ken. En andersom, als iemand die ik minder goed ken mij aanraakt, spring ik ook zowat een meter in de lucht, of ik krijg er rillingen van.
Het rijstepap verhaal herken ik mezelf ook in, maar dan met 'Yoghurt-met-stukjes'. Daar moet ik gewoon van kokhalzen.

_emmma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:02

ik kan er niet tegen als er iets langs mn vingertoppen schuurt zoals papier. Dan moet ik even met mn nagels op iets hards tikken
om het gevoel kwijt te raken. 8-)
Ook kan ik niet tegen mensen die bij het ophalen van hun neus heel hard snurken.

aronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:04

Ik ben serieus bang voor wormen! Ik wil ze niet zien, niet aanraken, niet aan denken. Als er een op de grond ligt loop ik er met een boog omheen.
Mensen die weten dat ik bang ben van worden vinden het dan ook ineens grappig om er eentje op te pakken en dan achter me aan te gaan rennen.... :\

Oh en inderdaad, watjes... WALGELIJK! Dat gevoel en geluid wanneer je ze uit elkaar trekt, dan ben ik weg hoor. Wattenschijfjes zijn nog te doen, maar zon wattenplukje... :roll:
Laatst bijgewerkt door aronneke op 02-06-09 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:07

een fobie voor langpoten!!!!!!!!!!!!!!!!!!! verschrikkelijk als zo'n ding langs komt vliegen word ik helemaal gek begin rond te rennen en tjha :P laats had mijn vriend zo'n beest gevangen en had dus alleen nog een poot in zijn hand nou ik heb een half uur op de wc gezeten!!!

Larisske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:13

Euhm, spinnen dus aragnofobie en ook wespen,bijen,muggen alles wat kan stken als insect.
Bij bijen lukt het al wat minder te schreeuwen.

En heb ook een ontzettende angst om in iets hoog/snel te gaan. Dus pretparken ;( daar zit ik allemaal op rustige dingen want achtbanen ookal is het maar zo'n treintje gaat al te snel of hoog of allebei.Zelfs zo dromenland in de efteling dat je zo vliegt heeft jaren geduurt dat ik erin wou.Ik kan nu al wel op zo'n boomstammetjes maar wel de indoor :j is minder hoog en je ziet niet waneer je naar beneden gaat.Deze is het ergste want ik wordt er echt mee uitgelachen dat ik niet durf enz. Maar ik doe het niet iets traag of gesloten gaat, dus vliegtuig enz. lukt !!

Larisske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:17

Welshcobfan schreef:
Chucky vond ik erg lachwekkend hahahahha :D

Al ben ik wel bang voor poppen, ze kijken je altijd zo aan... brrrrrrr
(maar dat had ik al voordat ik die film had gezien :D)

Oh nee als ik die film zie of er nog maar wat van hoor slaap ik echt niet meer.Dan kijk ik in alle verborgen plekjes in mijn kamer en ik zie allemaal poppen rond me kijken bah !! :o

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:21

@mairead: wat jij zegt heb ik inderdaad ook. Ik ben niet zo van het fysieke contact, tenzij het echt mensen zijn die
ik heel goed ken. Ik zal niet makkelijk een 'gewone kennis' aanraken tijdens een babbeltje, zoals veel mensen dat wel doen.
Knuffelen met vriendje oid heb ik geen enkel probleem mee. Gelukkig maar :o

Yoghurt met stukjes in eet ik ook niet, daar krijg ik ook het rijstpap-gevoel bij, alleen iets minder erg :D

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:26

Janine1990 schreef:
Ik ben doooooodsbang voor vlinders.
Ik ren weg als ze in mijn buurt komen, zet mezelf voor schut in een bomvolle klas. Begin te huilen, te trillen. Trek wit weg, wordt vervolgens knalrood en ga zweten.
En telkens maar weer. Het idee dat je er iets aan kunt doen is ook gewoon dóódeng. Niet uit te leggen.

Vjestagirl; Dit is een erkende fobie. Het ís grappig, ik lach er achteraf ook om. En het beheerst mijn leven echt niet hoor. :n

Hier ook. Gatverredamme. Walgelijke beesten.

Veraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:32

Ik heb een soort fobie voor winkelpoortjes :+
Al jááren... een aantal jaar geleden liep ik naar buiten, en zat er een streepjescode plakkertje onder mijn schoen.
Alarm ging af, knalrood werd ik .
Toen ik een paar weken geleden ging winkelen, was uit de winkel komen het ergste := iedere keer dacht ik dat het alarm af zou gaan..

Verder heb ik een enorme hekel aan piepende krijtjes (gelukkig hebben we nu smart boarden enzo op school :D ) en krassende nagels over het bord.
Vréselijk, als leraren dat deden om de klas aan het gillen te krijgen..
Oei, heb nu al kippenvel als ik er alleen al aan denk :D

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:34

Voor poppen. :o Dankzij de film Child's Play, die ik heb gezien toen ik 7 was...Alle Barbies ook gelijk de deur uitgemieterd. En ook voor clowns en verklede mensen. Geen fobie, wel bang voor. Maar ik lach er altijd maar om :D

Sabine_Duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:39

Citaat:
en zwemmen.. vroeger was ik een echte waterrat en ging iedere week zwemmen maar heb ooit een nachtmerrie gehad dat ik in een opblaasband zat en omgegooit werd en er niet meer uit kon en verdronk..

Ik heb dat echt gehad, toen ik heel klein was, met zo'n ding met bodem. Ik kreeg geen lucht meer en dat ding was vastgezogen aan het wateroppervlak, ik was niet sterk genoeg om hem weg te duwen en ik kon niet zo goed zwemmen. Gelukkig zag mijn broer het op tijd... :(:)

Ik ben bang voor spiegels in het donker en voor het trapgat in het donker... Oftewel, ik ben best wel bang voor donker. :+

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:41

pff wat hebben veel mensen ineens een "fobie" :P Ik snap dat ts het verkeerde woord heeft gebruikt. Fobie is wel erg extreem. ( t zelfde als dat je een poedersuiker hebt, je zegt dat je depressief bent) Maargoed ff ontopic: ik ben BANG, dus geen fobie ( gelukkig) voor idd vlinders, moest vroeger al huilen in de vlindertuin:P en ijsstokjes zijn ook erg, iewl met je tanden er zo overheen.. Maargoed, alles went. Ik ga niet dood aan een vlinderplaag, maar leuk is anders.

Lisanne_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:41

Ik ben heel erg bang voor wurmen.. :o
Spinnen en alle andere insecten doen me echt niks (al is een wurm natuurlijk geen insect, maar wel een heel vies beestje).
Ik heb zelfs wel eens nachtmerries over reusachtige wurmen.. Heel dom. }:0
Maar ik vind het gewoon zo ontzettend vies en eng dat als je ze doorhakt ze gewoon verder leven!

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:43

Insecten en voeten! Ik vind voeten vies :P!