Schoonheids vraagjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Poekiemansss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 18:28

SassieSjaak schreef:
Ik heb gebeld met de Kliniek en ik heb voor a.s vrijdag een afspraak voor je gemaakt eerst om 10 uur een met een PSYCH en om 12 uur met de tietenmaker... heb jij vrijdag nieuwe tieten!!!! :D

Mens je bent niet goed bij je hoofd!!! Wat vinden je ouders er eigenlijk van?? Of heb je die niet ofzo? Of heb je en moeder die net zo is???

En trouwens Barbie heeft toch ook punt tieten???

http://www.coolest-toys.com/wp-content/ ... -j0709.jpg

JOU SCHOONHEIDSIDEALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!! :Z GA JIJ MAAR LEKKER SLAPEN...

Oef.. dat vind ik wel een hele harde opmerking, dat kan natuurlijk wel echt zo zijn en dat ze daarom zo in de war is..

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 18:29

Ik wou dat ik zo'n buik had als wat jij hebt. Pff...

SassieSjaak

Re: Schoonheids vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 18:37

Trouwens ik vind het erg dat ze ons vrouwen met een maatje meer in een verkeert daglicht zet!!!!

Ik ben namelijk wel blij met mijn punt tieten maat DD :D

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 18:49

Niet doordraven hoor. Ik zie niets kwaadbedoeld over dikkere mensen. Alleen dat ze niet tevreden is zoals ze er zelf uit ziet.. Vind ik het plaaten van zo'n barbieplaatje met wat tekst een stuk verder gaan.

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 19:23

Bienotje schreef:
Niet doordraven hoor. Ik zie niets kwaadbedoeld over dikkere mensen. Alleen dat ze niet tevreden is zoals ze er zelf uit ziet.. Vind ik het plaaten van zo'n barbieplaatje met wat tekst een stuk verder gaan.

Klopt, maar kijk nou zelf is naar een barbie, die heeft ook punt tieten, net als dat Ken (ja barbieman) ook een wasbord heeft!!!
Ik vind het gewoon pure aanstellerij..., en vind dat ze niet moet zeuren!!! En tsja de waarheid kan soms hard zijn.

Overiges ben ik wel blij met mezelf!!!! En dat mag ook iedereen weten.

Ze moet is kijken naar wat ze WEL heeft, en nee ik ga niets benoemen omdat ik daar gewoon weg nu even geen zin in heb en ik ook niet vind dat zij verdiend dat ik dat nu even neer zet, ik zou me namelijk nogal schamen....

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 19:37

Moeten we dan met zijn allen heel hard gaan roepen dat ze nodig moet afvallen, dat ze keihard moet gaan sporten, en daarna net zulke filmpjes van ts tegen komen op youtube zoals biskwie hier geplaatst heeft?!?
Ts is niet dik en dat probeert iedereen hier in het topic te vertellen, alleen is ts te eigenwijs om te luisteren..
Maar hopelijk is ze inderdaad naar de huisarts gegaan en heeft ze haar probleem bij die persoon op tafel gelegd..

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 19:43

Zeggen waar het op staat is niets mis mee. Maar iemand uitmaken voor aansteller en zeur en bij wijze van grapje vergelijken met barbie is toch iets heel anders.. Dat is alles, daarmee zal haar gedachte ook niet opeens veranderen. Blijkbaar is het voor haar wel een groot probleem anders was ze er vast niet over begonnen.

Maar hopenlijk is dat laatste het geval en heeft ze een huisarts die snel opmerkt hoe het zit en weet daar ook een plan voor te bedenken om aan te werken. :)

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:06

Iedereen heeft met goed bedoelde adviezen gezwaaid, en gezegd dat ts er schitterend uit ziet, maar ze blijft er maar overheen schreeuwen en daarbij met halfnaaktfoto's zwaaien.
En daarmee schop je weleens bij mensen tegen het zere been.
En ja oke het kan nu makkelijk dat ze niet prettig in haar vel zit, maar om op zo'n jonge leeftijd al aan zulke ingrijpende operaties te denken alleen maar voor het schoonheidsideaal vind ik niet kunnen..
En trouwens iemand die onzeker is over haar lichaam gaat niet met zulke foto's zwaaien.. en die werkt ook niet voor een modellenbureau voor lingerie..

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:16

Wat doe je jezelf aan? Denk je nou echt dat je je gelukkiger gaat voelen wanneer je afvalt en een andere cupmaat hebt? Dat mensen (exen van je vriend bv.) je dan niet gaan treiteren? Ze vinden heus wel wat anders waneer ze echt wat tegen je hebben... En dan ben je daar weer niet te vreden over, wil je dat weer veranderen. Je kunt niet perfect zijn. Leer jezelf accepteren, je mag d'r zijn. Hebt een leuk koppie en bent absoluut niet dik! Wanneer je zo door gaat met zo'n eet- en leefpatroon ga je je pas naar voelen. Het is totaal niet gezond en straks kunnen ze je oprapen.
Als ik jou was zou ik aan je zelfbeeld gaan werken, eventueel met profesionele hulp.

Mijn poging om je wat bij te brengen.. Ben benieuwd of het gaat helpen.

[edit] Wat is jou ideaal beeld/streefgewicht eigenlijk als ik vragen mag?

Chiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:36

Goh, ik zou willen dat ik zo "dik" was als jou.... wat een "probleem" zou ik dan hebben.....

Meis, ik sport 6 dagen per week 2 uur per dag, eet strikt via een streng eetpatroon en dat al maaaaanden..... en dan nóg zit jij strakker in je vel dan ik. Kom OP! Wat wil je nu eigenlijk?

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:51

bokjebok schreef:
Nou ik irriteer me echt heel erg aan die buik!!!!
en zoiezo aan me borsten
*btw ook deze foto is zwaar gephotoshopt!!*
en is me buik al een stuk naar binnen gedrukt
Mooi vind ik het zeker niet!!!
Zoiezo zijn alle meiden die ook op de shoot aanwezig zijn ook altijd dunner als me!!
Ik heb een tip gekregen om elke ochtend buikspieren te doen!!
Dus ik ga dit ook zeker proberen,
morgen even de dokter bellen, misschien dat hij kan kijken hoe ik gezond kan afvallen enz

zet die foto es neer zonder photoshop ;) ben dan wel benieuwd want als je deze goed vind omdatie bewerkt is vind ik je vaag!

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 16:21

ik ben ook benieuwd naar de niet 'gephotoshopte' versie...
meid, ik snap wel dat je je niet altijd even goed voelt bij je lichaam,
maar dat gevoel heeft iedereen wel eens,
probeer blij te zijn met wie je bent, je hébt een vriend, be happy, wat die exen zeggen maakt dan toch niet uit, jij bent nu met hem, dat zal wel met een reden zijn...

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 18:33

In het begin wou ik je er nog wel mee helpen. Maar sinds die laatste foto van je...

Als ik dat zo zie, jij met je foto's, krijg ik niet echt de indruk dat jij ergens voor schaamt.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 18:40

Ik kan hier met mijn kop niet bij, maar goed!

Waarom ga je niet in op de adviesen van de bokkers over de psycholoog? Ik denk dat die je een hoop verder kunnen helpen ipv 2 nieuwe tieten en annorexia.

En net als een hoop bokkers, snap ik niet, dat ondanks dat je zegt zo onzeker te zijn, je zo op de foto gaat !!!!!

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 19:26

bokjebok schreef:
Ik ben echt totaal niet knap echt niet,
vaak doen meisjes ook heel rot tegen me zonder dat ze me uberhout kennen
beide exen kennen mijn niet eens en noemen me zo
laatst had ze bij me schoonpa, een foto van een varken gezet en daarnaast 1 van mijn
en daaronder gezet zoek de verschillen!!
Ik ben ook best dikkig, dat kan je heel goed zien op de foto waar ik een roze truitje aan heb!!
ook daar zie je dat dr geen boobs zijn en gewoon alles PLAT is!!

Ik denk niet dat ik persee gelukkiger word als mijn tanden wit zijn
en me borsten groter
maar ik denk dat het een comibinatie van dit alles zeker zou helpen!!
Ook heb ik helemaal geen kont, nou gaat het me net te ver om daar ook iets in te laten zetten
dus zal ik daar mee moeten leven!!

Hoelang duurt het voor je een resultaat ziet als je gewoon veel sport en gezond eet?
Is hier echt MAANDEN voor nodig, dan heb ik het natuurlijk niet over de perfecte lichaam want
dan zou je altijd moeten blijven sporten!!
Maar over dat alles wat strakker gaat worden?
iedergeval bij me heupen want dat is echt het verschrikkelijkst van alles kwa vet dan...

Joh, dit doen ze alleen maar omdat ze wèten dat ze je daar mee hebben, niet omdat het daadwerkelijk zo is...Schijt aan hebben, dan ben je ze slimmer af. Mensen zijn nu eenmaal een laag bij de gronds ras. Ze pakken je altijd op je gevoeligste punt en bij jou is dat je figuur, waarvan jij dènkt dat het niet goed is, maar waar eigenlijk helemaal niets mis mee is....Dat jij zo reageert, is voor hun juist kassa, dat willen ze namelijk....

Lieve schat, je bent een prachtige vrouw. Kijk in de spiegel en benadruk je mooie punten. En zo op de foto's te zien zijn dat er nogal wat (ben jaloers op je benen ;) ). Geniet daarvan en ga van je mooie punten naar degene die je minder mooi vind en probeer die eens vanuit een ander perspectief te zien...Jij kijkt namelijk op een heel andere manier naar je "minpuntjes" dan dat een ander dat doet..Die zien niet wat jij ziet, die zien een prachtige vrouw. Denk dat een man er juist trots op zou zijn om met jou gezien te worden...

_Judje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 19:48

Pff, zoals iedereen hier steeds reageert... Wat je eet lijkt me goed. Ook appelstroop, is goed voor je ijzer enzo. Wissel het lekker af, en voeg er wat fruit aan toe. Lekker blijven bewegen, en dan komt het wel goed.

En mensen, of het nou jaloezie is ofzo, maar op de een of andere manier zijn er hier veel mensen die niet kunnen accepteren dat sommige mensen gewoon lekker strak in hun vel zitten. Het meisje dat hier het topic start eet netjes 3 maaltijden en wat extra. Dus nix niet anorexia. Sporten is ook redelijk, 3 kwartiertjes ofzo, dus ook nix mis mee.

Succes ermee in ieder geval!! Ik ben benieuwd!

Voor wat betreft je borsten en je tanden. Ik vind wel dat je een knappe meid bent! Als je 18 bent zijn je borsten nog niet eens uit ontwikkeld, dus laat het verbouwen van je borsten nog even minimaal 3 a 4 jaartjes wachten. Zorg dat je goede bh's draagt, kan voor de vorm in je kleren al veel doen! Je tanden bleken... dat zou ik niet doen. Van die tandpastawitte tanden, zijn erg onnatuurlijk, en je zal er een neppig uiterlijk mee kunnen krijgen.

Billen kan je goed trainen trouwens, bv met crosstrainen ook. Maar dat is dus wel echt een spierenkwestie, dus zorg dat je iedere dag brood en iets van pasta of aardappelen eet enzo. Je moet namelijk wel je spieren bouwstoffen geven!

Maar laat je niet wijsmaken dat je niet mooi zou zijn!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 19:59

Ze eet wel te weinig en zeker voor wat ze sport als je goed uitrekent.
Geen verkeerde informatie geven :)

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 00:00

stop met iedere dag sporten, 3 keer per week is echt genoeg. eet 3 keer per dag een gezonde maaltijd en fruit lekker als tussendoortje. Vraag jezelf af, wat je wilt bereiken door aan jouw ideaalbeeld te willen voldoen. Wat denk je dat je ermee bereikt? word je aantrekkelijker, aardiger door mensen gevonden, ben je dan leuker?? Ergens hoop je met je perfecte lijf iets te bereiken want je waarschijnlijk alleen maar bereikt met een positief zelfbeeld. Als jij jezelf kan accepteren zoals je bent zul je merken dat anderen dat aan je zien en laten merken. en echt er komt een moment in je leven dat er andere dingen zijn, die veel belangrijker zijn, dan hoe je eruit ziet. het is belangrijker dat je geniet van de dingen die je hebt en kan ipv denken aan..wat als...dan ga je zitten wachten op iets, terwijl je nu gewoon van je leventje zou moeten genieten. sterkte!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 01:54

Om bij het begin te beginnen: de exen van je vriend maken je uit voor dik/lelijk. Boehoe, het zijn exen van je vriend, die horen naar te zijn, net als stief- en schoonmoeders :D

Verder zou ik echt meer eten, in combinatie met het sporten, krachttraining werkt beter dan cardio, daar krijg je enkel honger van. En de spieren die je met krachttraining kweekt hebben 24/7 eten nodig, dus daar raak je vet mee kwijt en je krijgt er spieren voor terug. Spieren wegen meer dan vet dus je moet zorgen dat je geen gewicht kwijtraakt!

Ik ben 1.70 lang en woog toen ik hier aankwam zo'n 55kg. Door alle veranderingen (in leef- en eetpatroon) viel ik alleen maar af, hoeveel ik ook at! Maar tegelijk kreeg ik wel een dikkere buik, door al het vette eten hier en de suikers die overal inzitten... Toen ik ging sporten werd de buik strakker (helaas nog niet half zo mooi als jouwe terwijl ik minder weeg :+ ) en: ik kwam aan in gewicht! Simpelweg door het opbouwen van spieren :)

En over je borsten: sja misschien zijn ze niet perfect, maar goed nieuws: ik moet de vrouw nog tegenkomen die haar borsten 100% perfect vindt! Het is dat ik het lef er niet voor heb, anders had ik hier een foto geplaatst van mezelf in zo'n shirtje, zonder bh eronder... die dingen zijn helaas niet heel flatterend, dus ik zou ze nooit zonder mooie voorgevormde bh dragen! Behalve dan in bed, je vriend vindt je toch mooi zoals je bent? Hij heeft niet voor niets voor jou gekozen, en ik durf te wedden dat hij ieder stukje van je lichaam prachtig vindt!

marilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:33

Ik heb even de fotot's op je profiel bekenen, maar je bent echt niet dik hoor!
Je eet zelfs veel te weinig, vooral als je sport.
Beste is regelmaat in eten, als je iets tussendoor wilt snoepen neem dan een appel of iets dergelijks.

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 20:43

Jooke schreef:
SassieSjaak schreef:
Ik heb gebeld met de Kliniek en ik heb voor a.s vrijdag een afspraak voor je gemaakt eerst om 10 uur een met een PSYCH en om 12 uur met de tietenmaker... heb jij vrijdag nieuwe tieten!!!! :D

Mens je bent niet goed bij je hoofd!!! Wat vinden je ouders er eigenlijk van?? Of heb je die niet ofzo? Of heb je en moeder die net zo is???

En trouwens Barbie heeft toch ook punt tieten???

http://www.coolest-toys.com/wp-content/ ... -j0709.jpg

JOU SCHOONHEIDSIDEALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!! :Z GA JIJ MAAR LEKKER SLAPEN...

Oef.. dat vind ik wel een hele harde opmerking, dat kan natuurlijk wel echt zo zijn en dat ze daarom zo in de war is..

beetje minder dat me moeder dr bij gehaald moet worden :S
maar mijn ouders staan altijd achter me en die snappen best dat ik onzeker ben daarover!!
Ik ben ook naar dokter gegaan en heb een verwijsbrief naar een psycholoog
ook heeft hij met stikkers alles gemeten en daaruit blijkt dat ik wel iets teveel vet heb
en ik ga dan ook op shake dieet (via de dokter)

zijn ex heeft een enig rijmpje over me geschreven op hyves samen met haar vriendin:
Er was eens een biggetje en die was heel stout.. Proud 2 B stout!!

Heeft ze op een banketstaaf gezeten dan moet iedereen het weten.
Zoek maar dekking want dan schrijft ze weer een boek en daar wordt dan in doorgenomen hoe ze klaar heeft liggen komen met een hele grote neger in dr broek.
En nog een in dr mond.
En nog een in dr kont.
Met een Ecuadoraan en zn grote banaan.
In de hete woestijn, in de lift, in de trein
en natuurlijk SM met de zweep en een klem.
Met een ranzige knar overdwars op de bar.
Met een been in dr nek en een pik in dr bek.
Komt er eentje weer klaar, spuit het zaad in dr haar.
In dr neus, in dr oor, en van achter naar voor.
En dr man vindt het goed wat ze allemaal doet, want dan hoeft die dr zelf niet zo vaak overheen.
Kan er niemand iets doen?
Mep dr dood met een schoen.
Ligt ze straks in dr graf, rukt ze dr vader nog af.

Ik vraag me weleens af wat al die mannen heeft bewogen, iets in haar te steken, het lijkt mij werkelijk geen feest.
Wat zou tot die wanhoopsdaad de reden wezen mogen?
Dat moet toch wel om haar de mond te snoeren zijn geweest.

Vriendin van ex:
Die rijm is kapot geniaal ouwe!!
Hahahaha hoe kommie derop!?

oink oink doet de dikke bigg!!
Laatst bijgewerkt door bokjebok op 22-05-09 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 20:44

Het meest ongezonde dieet, je weet niet wat je jou lichaam aandoet. Spijtig dat de dokter voor jou lichaam zoiets geeft.

Te hopen voor jou dat je niet zoals mij word en je stofwisseling kapot doet en de hel die daarop volgt. Want zo beginnen die dingen nu eenmaal :)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 20:52

Alsjeblieft meid. Trek je niet zoveel van anderen aan. Laat die meiden, als je er aandacht aan besteed word het alleen maar erger.
En als je je zo schaamt, laat je dan niet zo fotograferen en plaats het al helemaal niet op internet.
Hierdoor geloof ik je niet, dat jij je schaamt en zo onwijs graag je buik er af wil, die je niet hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:10

Waarom meld je dit niet aan het hyves-beheer? Er zit bij het menu links bovenin een knop met 'dit is niet OK'

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:09

mijn god !! WAT een RIJM... ik lach me dood....

IK geloof dat een vaken rose is. En niet een meisje is met blond haar... en ook nog modelenwerk doet!!!

Doe wat met die info... en laten we dit topic gewoon lekker sluiten!!!!