bokjebok schreef:Ik ben echt totaal niet knap echt niet,
vaak doen meisjes ook heel rot tegen me zonder dat ze me uberhout kennen
beide exen kennen mijn niet eens en noemen me zo
laatst had ze bij me schoonpa, een foto van een varken gezet en daarnaast 1 van mijn
en daaronder gezet zoek de verschillen!!
Ik ben ook best dikkig, dat kan je heel goed zien op de foto waar ik een roze truitje aan heb!!
ook daar zie je dat dr geen boobs zijn en gewoon alles PLAT is!!
Ik denk niet dat ik persee gelukkiger word als mijn tanden wit zijn
en me borsten groter
maar ik denk dat het een comibinatie van dit alles zeker zou helpen!!
Ook heb ik helemaal geen kont, nou gaat het me net te ver om daar ook iets in te laten zetten
dus zal ik daar mee moeten leven!!
Hoelang duurt het voor je een resultaat ziet als je gewoon veel sport en gezond eet?
Is hier echt MAANDEN voor nodig, dan heb ik het natuurlijk niet over de perfecte lichaam want
dan zou je altijd moeten blijven sporten!!
Maar over dat alles wat strakker gaat worden?
iedergeval bij me heupen want dat is echt het verschrikkelijkst van alles kwa vet dan...
Joh, dit doen ze alleen maar omdat ze wèten dat ze je daar mee hebben, niet omdat het daadwerkelijk zo is...Schijt aan hebben, dan ben je ze slimmer af. Mensen zijn nu eenmaal een laag bij de gronds ras. Ze pakken je altijd op je gevoeligste punt en bij jou is dat je figuur, waarvan jij dènkt dat het niet goed is, maar waar eigenlijk helemaal niets mis mee is....Dat jij zo reageert, is voor hun juist kassa, dat willen ze namelijk....
Lieve schat, je bent een prachtige vrouw. Kijk in de spiegel en benadruk je mooie punten. En zo op de foto's te zien zijn dat er nogal wat (ben jaloers op je benen
). Geniet daarvan en ga van je mooie punten naar degene die je minder mooi vind en probeer die eens vanuit een ander perspectief te zien...Jij kijkt namelijk op een heel andere manier naar je "minpuntjes" dan dat een ander dat doet..Die zien niet wat jij ziet, die zien een prachtige vrouw. Denk dat een man er juist trots op zou zijn om met jou gezien te worden...