Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frouk schreef:Pfff Ik loop echt te stressen voor school. Is niet goed. Ik slaap weer slecht en bah ik ben weer helemaal op gewoon..
Iemand nog ideeen om makkelijker in slaap te komen en beter te slapen? Mijn ha wil mij geen slaapmedicatie geven en melatonine werkt de ene keer wel en de andere keer niet..
Angela_ schreef:Welkom San, een oude bekende hierVrees niet, mijn mondje zit dicht..
Welkom Miejj: Wat vervelend voor je.. De vrouw waar ik de paarden voor rij heeft ook suiker, en ik dacht er eerst heel licht over maar het blijkt dus echt je leven te beinvloeden. Het is de niet niks, en het heeft je leven waarschijnlijk behoorlijk op zijn kop gezet.
Ik ben gister bij de HA geweest en heb alles op geschreven, ik ging dus ook huilen. Eigenlijk al meteen... Best erg eigenlijk. Maar door mijn papiertje kon ik goed duidelijk maken wat er aan de hand is.
PW: wat vervelend dat het nu even minder gaat.. Sterkte meid.
Daijano: Allereerst ontzettend bedankt voor je super, super lieve PBtje..![]()
CIV: Wat goed van je paardje!!!!!! Het gaat helemaal goed komen!
Ik ben de rest vergeten, heb wel bijgelezen maar de chaoot in mij kwam weer boven.
Ik ben gisteravond naar mijn ouders geweest en die waren heel begripvol. Dat luchte op! Ik was echt bang voor hun reactie. Het was heel fijn om met hun te praten, ik kreeg het af en toe wel benauwd, maar dat trok vrij snel weer weg. Ik heb niet echt moeten huilen en kon heel duidelijk vertellen wat er aan scheelt.
Ook zij denken dat het grotendeels komt door het negatieve zelfbeeld wat ik heb, en alle gebeurtenissen van afgelopen jaar. Ik heb me altijd al lelijker, en saaier gevoeld dan iedereen.
Vanmorgen mijn werk gebeld, want dat moet dus iedere dagen de korte mededeling gedaan, het gaat prut. Niet meer, niet minder.
Miiej schreef:Ik heb trouwens ook steken bij mijn hart?
Hebben meerdere dat hier?