Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
super!!
. patos schreef:Ik weet niet of jullie mijn probleem herkennen: mijn haar zit altijd mooi na het wassen (gebruik gliss kur oil conditioner en gliss kur hair serum), maar als ik dan de volgende dag wakker wordt zijn mij krullen pluiziger, sommige hebben een ' knik' door het kussen, andere heb ik op gelegen met mijn hoofd, dus die zijn plat.
Enige oplossing is opnieuw wassen, maar aangezien ik dik haar heb dat er ruim 3 uur over doet om te drogen kan ik niet iedere dag mijn haar wassen.
Iemand een tip?
En daarna goed veel mouse erin, laten drogen en dan soms nog wat wax of krul controll spul erin. Gaat prima. Meestal 

) Plaats zo wel een foto... Tatort schreef:Nu heb ik een vraagje, krijg je van dat volumiser dan ook volume??? Want dat moet ik dus absoluut niet hebben![]()
Ik heb namelijk nogal een overschot aan haar dat ook nog eens zo erg kroest dat menig negerdame er jaloers op zou zijn.
Ik ben dagelijks 2,5 uur bezig het te steilen en dan nog heeft het te veel volume. Zijn er meer mensen die dat hebben?
Te veel volume? Het zou natuurlijk veel makkelijker zijn als ik mijn krullen minder pluizig zou krijgen. Dat zou me een hoop tijd besparen.
Kijk dit is mijn haar als ik het gesteild heb. Er zit nu bijna een heel busje John Frieda Serum Finishing Spray in. Verder gebruik ik de steilmakende shampoo en conditioner van John Frieda, Straightening potion van John Frieda, de haarlak van John Frieda en het anti thermische serum van John Frieda. Dit alles kost me bij elkaar ongeveer 50 euro per 2 weken. Dus begrijp me als ik iets anders wil
Verder werkt de Curl Around Shampoo niet bij mij. Mijn krullen pluizen alle kanten op en lijken zelfs nog kroezeriger dan normaal.
Dit is mijn haar:
En dit is zoals mijn haar krult (de onderkant dan, de bovenkant is strakgetrokken door de haarklem)
Heb ook veel volume en staat helemaal bol 's ochtends..