Maar, eerlijk is eerlijk, hij vindt het wel leuk dat ik nu steeds slanker wordt. (Dat uit zich dan in: "Die broek slobbert wel he?"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pashon schreef:daniella74 schreef:wanneer ben ik begonnen met afvallen? hoe veel woog ik toen ik begon? klein maandje geleden 98.5
hoe veel weeg ik nu? 77,4
hoe lang ben ik? 1.72
hoe oud ben ik? 22
en wat is mijn gewicht wat ik wil bereiken? m'n oude gewicht 53 kilo
daniella74 schreef:wanneer ben ik begonnen met afvallen? 1 januari 2009 opnieuw na verschillende pogingen zoalng ik mij kan herinneren
hoe veel woog ik toen ik begon? 80 kilo
hoe veel weeg ik nu? bijna 74 kilo
hoe lang ben ik? 1.74m of 1.72m
hoe oud ben ik? 34 jaar
en wat is mijn gewicht wat ik wil bereiken? streefgewicht 55 kilo maar ben blij als ik de 60 kilo haal
StillAngel schreef:haha ik ben nog maar 14 en al zwaarder dan jullie dus dat lijstje ga ik niet invullenMaar wel knap van iedereen
Pashon schreef:DB ik heb een tijdje niet kunnen lopen en lag dus alsmaar op bed of op de bank maar ondertussen wel mooi blijven eten, sávonds waren de blokjes kaas, vlees en komkommer niet weg te denken en ging er dan ook mooi in. totdat ik zei en nu is het afgelopen vies vet ranzig monster dat je er bent. op een gegeven moment kon ik weer stukjes lopen en het overdreven snoepen was afgelopen. ben minder gaan eten en ben in de afgelopen maand 2 keer ziek geweest dat doet ook wonderen voor je gewicht. ik merk nu wel dat ik de laatste week weer blijf staan qua gewicht maar dat maakt niet uit, heb liever dat het wat langer duurd en dat het blijft dan dat ik blijf jo jo'en