Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bitterbal schreef:Eigenlijk, als je erover gaat nadenken dan is het toch wel heel erg dat wij ons zo druk gaan maken over eten en ons gewicht. Dat we onszelf eigenlijk kwellen door dingen niet te eten waar je toch wel veel zin in hebt...
foxy80 schreef:Iemand trouwens die ook zo zit te pieren op het menu als ie op restaurant gaat?
Wij waren zaterdag weg met familie en het was een beetje drama: alles met romige saus/ witte pasta/ gefrituurde elementen en in sla had ik echt geen zin...
Heb als voorgerecht camembertkoekjes met gandaham en rauwe groentjes met balsamico gegeten (LEKKUR!!!) en als hoofdgerecht vis met garnalen en prei (puree en hollanse saus apart geschoven).
Loveable schreef:Littlemouse: Ja maar dat is juist wel verstandig hoor, om maar 1 keer in de week op de weegschaal te staan. Ik wil het liefst elke dag kijken of ik al afgevallen ben
Loveable schreef:Ik zit nu ook echt in een gigantische dip, het ging allemaal goed met afvallen, dik 10 kilo afgevallen! Maar ik wil echt nog wel een paar kilo eraf, maar het gaat zo langzaam. En ik eet echt helemaal niet veel, kom gewoon snel aan, heb eigenlijk ook nooit onder dit gewicht gezeten maar wil er gewoon echt nog wel wat af. Maargoed nu gaat het zo langzaam dat ik eetbuien krijg. Kijk als je resultaat boekt dan is het prima, maar als ik toch niet afval denk ik van ja waar doe ik het voor, dan eet ik maar gewoon. En daar gaat het mis, heel rot. Heb er nu weer dik een kilo aan...
haha sorry ik moest even mijn verhaal kwijt, ik heb echt even een baalmoment namelijk.
Hermelijn schreef:Ik ga in een restaurant ook écht niet op m'n eten letten. Ben daar gek zeg, zit daar voor de lolDaarnaast, een keer eens wat minder goed eten zal er echt niet voor zorgen dat je kilo's aankomt als het goed is.
De zaken die moeder natuur ons aanbied zijn lang zo lekker niet