Ben ik Zwanger? of iets anders?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_x_Vace_x_

Re: Ben ik Zwanger? of iets anders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:08

noekiejj schreef:
Citaat:
Pil is trouwens wel pas na 3 weken slikken veilig. (werd mij ook duidelijk verteld en ik keek ze erg raar aan zo vlak na de bevalling haha)

Werd mij anders niet vertelt door de dokter.
Maar ik stapte ook over van microgynon30 naar de 50 dus dat zal denk ik daar wel mee te maken hebben...

Ik heb percies hetzelfde gehad van de 30 overtsappen naar de 50
Het begon verlede jaar kerst overgeven en zelfs flauwvallen zoo'n buikpijn naar de EHBO allemaal onderzoeken dat ze dachten een blinde darm onsteking maar konden niks vinden tot even later bleek het de pil was Ja moest gelijk stoppen
Ik heb nu een mirena spiraal helemaal super Haha! even tanden op elkaar met zetten en klaar is kees Huilen van het lachen

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:15

al nieuws??

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:22

Ik ben benieuwd, ik kreeg allemaal stemmingswisselingen van de vorige pil.. Kon om niks janken Huilen van het lachen Ik heb nu een andere en ga volgende maand over naar de prikpil Lachen

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 10:25

Ik ben net terug!
De test was negatief
maaaarrrr... omdat ik 6 dagen voor overtijd ben zegmaar, kan dat goed de rede zijn.
De huisarts wil zwangerschap dus nog niet uitsluiten.

Ik moet een week wachten, en dan kom ik op een afspraak waarbij ze ook naar me gaan kijken enzo (denk borsten kijken buik voelen ofzo?)
Ik krijg dan weer een test.

Ik weet dus niet meer of minder! alleen de 2de negatieve test.

Ik snap dat de meeste mensen zullen zeggen: 'oh, maar dan ben je niet zwanger'. maar het is dus zeer goed verklaarbaar dat de tests niet werken...

Ik vind het spannend, maar moet het komende week wel los gaan laten, anders slaap ik straks niet meer van de spanning!

Ik las iets over een bloedtest? zei iemand dat?
Want dan ga ik dat eens uitpluizen. Want hellaas, geduld heb ik niet als het om dit soort dingen gaat. simpelweg omdat ik het mentaal niet aan kan hellaas.

Bedankt nog voor jullie steun, meedenken, tips enz!!
Het boek is nog niet gesloten! dus volgende week meer nieuws!!

Even over hoe ik mij voel nu:

Gisteravond met uitkleden zag ik het direct, mijn borsten waren WEER gegroeit!! nog ronder! (en mooier Tong uitsteken hihi)
mijn man viel het ook gelijk op!
Mijn linker is alleen veel groter dan de rechter.
De tussendoor misselijkheid is al wat minder de afgelopen 2 dagen. maar nu word ik sochtens wakker met een overgeef gevoel, ook heel naar. dat was gister en vandaag voor het eerst.

Ook zijn er op mijn tepels die puntjes duidelijker geworden en meer lijkt wel. heel apart.

Ik ben zegmaar duidelijk 'zwanger' maar of dit door hormonen van zwangerschap of door hormonen van de pil is moeten we nog uitzoeken!! Knipoog

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:29

Ik was al ruim 3 maanden zwanger toen ik er pas achter kwam. Slikte ook netjes de pil en had gewoon bloedverlies, was ook niet misselijk ofzo.Ik begon iets te vermoeden toen ik op vakantie was en mijn borsten in 3 weken tijd flink in volume toenamen. Eenmaal in nederland naar de HA en mijn vermoeden werd bevestigd, 2 dagen later afspraak bij gyneacoloog en toen was ik dus al bijna 4 maanden zwanger. Lichamelijk zag je nog helemaal niks,zelfs geen klein buikje,alleen grotere borsten. Volgens mijn HA was het in eerste instantie onmogelijk dat ik nog bloedverlies had gehad terwijl ik al een tijd zwanger was maar de gyneacoloog zei dat dit heel regelmatig voor kwam. Overigens ben ik nooit ziek geweest of de pil vergeten, en ben ik dus dwars door de pil heen zwanger geraakt.

Is er bij jou inmiddels al iets bekend TS??

Ik heb nu overigens ook weer grotere en stevigere borsten, heb afgelopen maand 2 tests gedaan maar zeggen beide negatief.
Zou misschien kunnen komen omdat ik de pil 3 maanden heb doorgeslikt.

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:30

oef wat een spanning nog zeg... Ik wens je heel veel succes en eventueel sterkte tijdens de spannende tijd voor je. Ik hoopdat jehet ons volgende week kan vertellen....

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:35

Ik lees inmiddels je post, wat enorm spannend nog zeg.....nog een week in spanning.
Toch lijkt het mij haast onmogelijk dat je lichaam al zo snel zou reageren op een zwangerschap, meestal duurt dat wel even voordat je borsten groter worden.
Ik zit dus ook een beetje in het zelfde schuitje en blijf jouw verhaal even volgen.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:40

De verschijnselen die door een zwangerschap veroorzaakt worden, komen door het hormoon dat dus herkend wordt door de zwangerschapstesten. Die testen zeggen negatief, dus nee, ik denk het niet.

Zou je het erg jammer vinden?

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:44

he bah nog meer spanning, wat ik ook een keer gehad is, is dat ik ook bang was om zwanger te zijn en waarschijnlijk omdat ik dacht zwanger te zijn kreeg ik aale syptomen, overgeven sóchtens grotere borsten enz. Maar bleek gelukkig loos alarm.
EN ik zal je een nog sterkter verhaal vertellen, een vriendin van mijn moeder heeft alles weg laten halen daar beneden, en toen kreeg ze een aantal jaren later een vriend, en toen voelde ze zich ook heel erg zwanger, maar ze had alles weg laten halen, voor alle zekerheid test gedaan, en alle tesen waren positief!!! (ze wilde ook erg graag een kind van hem) Zo zie je maar dat een lichaam raare dingen kan doen.
Maargoed daar heb jij weinig aan nu natuurlijk, meid ik wens je echt heel veel sterkte de komende week.
(er staat hier onderaan de pagina trouwens een advertentie over de matcare zwangerschapsrest, die je tot 6 dagen eerder kan gebruiken)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 10:48

Diablo schreef:
De verschijnselen die door een zwangerschap veroorzaakt worden, komen door het hormoon dat dus herkend wordt door de zwangerschapstesten. Die testen zeggen negatief, dus nee, ik denk het niet.

Zou je het erg jammer vinden?

Kon de huisarts dat maar zeggen Tong uitsteken dan was ik gerustgesteld.

Ik denk niet dat ik het jammer zou vinden. Aangezien we nog maar een half jaar zijn getrouwd. Ik wil liever iets langer met zijn 2en zijn Knipoog

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:00

spannend hoor blij het volgen.
een kleintje is leuk als jullie alle twee er klaar voor zijn en allebij voor heb gekozen Knipoog

suc6

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 12:38

Klijntjuh schreef:
echt? wat een geruststelling!
Had je precies wat ik had?

Ik was heel erg misselijk, weinig eetlust, dan weer wel maar een hele andere dan normaal. At dingen die ik normaal nooit at, niet zou lusten. Heel erg opgeblazen gevoel, alsof je een hele dag in de auto had gezeten. En mijn borsten waren gevoelig.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 12:45

Ik heb het hele topic gevolgd. Ik kan me voorstellen dat je er de zenuwen van krijgt! Ik hoop voor je dat je volgende week voor 100 % duidelijkheid hebt. Hoe staat je man er tegenover?

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 13:48

@ yvanka,
Waren je borsten ook gegroeit en andere vorm? harde tissue erin?

@roos_ML mijn man staat er hetzelfde in als ik. liever niet nu, maar mocht het zo zijn dan is het welkom.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:52

Mooi dat ie negatief was, die van mij is ook weer negatief gelukkig.

k heb er weer 2 gehaald doe er volgende week weer 1 dus ook afwachten.

Hopelijk zijn we volgende week weer negatief Haha!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 13:56

ja precies.. ik heb trouwens van die 6 dagen eerder dan andere zwangerschapstesten besteld, en dan 12 strookjes.
Dus ik kan de komende 12 dagen elke dag testen Tong uitsteken:P

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:09

12? die zullen wel wat kosten dan zeker, was nu voor 2 13 euro kwijt

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 14:18

nee, 12 voor 12 euro Knipoog zijn ook alleen de strookjes, niet zo'n plastic 'hygiene' omhulsel erom.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:24

ow die ken ik helemaal niet.

Nou ik doe er volgende week gewoon nog 1 dan heb ik in 3 weken 4 keer getest, als die dan weer negatief is ga ik er gewoon vanuit dat het ook echt negatief is. Dan weet ik ook niet meer waar het van is.

Hopelijk is het bij jou de pil die de oorzaak is....

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:46

De laatste 3 weken ben ik ook vaker misselijk geweest 's morgens, geen eetlust meer, wel soms ineens trek in "slechte" dingen. Was dus ook bang dat ik zwanger was Nagelbijten / Gniffelen Maar ben ondertussen alweer ongesteld geweest en een test gedaan die negatief was. Zwanger ben ik dus gelukkig niet, maar wat het dan wel is?
TS, ben benieuwd of jij nu zwanger bent of niet. Al lijkt 't me erg sterk, als je zwanger was zou inderdaad dat hormoon HCG waar een test op test wel aangetoond moeten worden.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:50

ik heb zelf ook wel eens gedacht dat ik zwanger was... wat helemaal niks kan...(uiteindelijk gewoon een andere pil en nu dat gevoel niet meer)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 15:09

Ik ben ook benieuwd inderdaad! vooral omdat er niks zichtbaar is op tests en wel kenmerken zijn.
Maarja, zelfs tests zijn niet betrouwbaar..

het enigste is echt afwachten denk ik.
zoiezo een week, mocht het dan negatief zijn dan zal het wel niet zo zijn hoor! Knipoog

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 16:53

Nee mijn borsten waren niet gegroeid, alleen heel gevoelig.

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 09:00

Klijntjuh schreef:
nee, 12 voor 12 euro Knipoog zijn ook alleen de strookjes, niet zo'n plastic 'hygiene' omhulsel erom.

zijn toch van die babbelbrabbel of zo iets sites....

Gabrielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 09:23

Ik ben benieuwt hoe het uit gaat pakken, maar zoals je laatste post lijkt het verdacht veel op een zwangerschap. Lachen