Cayenne schreef:Los van dat het onmogelijk is om iemands medische geschiedenis te bepalen vanachter een pc, vind ik het nogal wat om iemand een hypochonder e.d te noemen.
Ik ben het ermee eens dat TS een indrukwekkende geschiedenis heeft qua pijn en verwondingen, maar wij weten er het fijne ook niet van.
TS, hopelijk gaat het snel beter. Moet je nog terugkomen voor controle?
Nee wij zijn inderdaad geen ha's. Zeker niet. Echter zet ts wel heel veel wissewasjes op internet. Zal ik ook eens gaan beginnen met mijn verwondingen.. Ik ben ook al vanaf geboorte af aan een kneus eerste klas....En heb een baan waar de arbeidsinspectie van zou smullen.... echter smijt ik het niet op internet om aandacht te krijgen... en ben zelf prima in staat te bedenken wanneer iets ernstig genoeg is om naar de ha te huppelen.
Ik denk dat die meisje wel een mams heeft die ook prima in staat is te beoordelen of het ernstig is wat dochterlief heeft. Ze is 13. En vraag mij daarom af of mams door heeft waar ts mee bezig is.
Ik ben niemand aan het beschuldigen, maar vind dit een hele ernstige zaak. En hoop van harte dat dit meisje hulp krijgt. Want dat heeft ze duidelijk nodig. En het liefst zo snel mogelijk voor het van kwaad tot erger gaat.
Maar ja, wij zitten achter de compu. En daar kunnen wij vrijwel niks doen.