Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
aira2005 schreef:Je heb 2 verschillenden maten he. Je kan 28 hebben dat is ongeveer gelijk aan 38.
Miracle_ schreef:_Nancy schreef:buffet!?
Dat is zooooo slecht voor mij
Dan eet ik sla of zo, omdat ik al die andere prut niet lust..
Proeven durf ik niet
Dan denk ik; vanavond ga ik aardappelen, en witlof, en biefstuk eten!
En als t dan echt op je bord ligt, denk je echt iiieee, dát ga ik niet eten!
Maar goed, ik móet dus echt afvallen jongens, ik zit op maar 28/29..
Dat zijn écht 2 maten te veel..imo dan..
En ik hoef er ook niet uit te zien als een foto model
Maar gewoon, wat dunner zou ik erg op prijs stellen
Zeg kind, ga jij is fietsen!
Je bent 3 keer zo dun als mij dus niet zeuren jij..! zit nog geen gram vet aan dat lijf van jouhaha!
Als jij dik bent, wat ben ik dan wel niet?help.
amondi schreef:Of, je bent een dramaqueen die aandacht zoekt....
Of, je bent echt zo "dom" dat je denkt met een dieet van broodje hagelslag en 3 croissantjes een gezond eetpatroon te hebben,
Of, je moet heel snel naar het GGZ,
Of je vraagt je ouders eens om raad.... En "dat lus ik nie" is voor kinderen van 3 en 4 jaar bedoelt, niet voor bijna volwassenen met een baan en 2 paarden, of te wel, leer zelf koken en bereid gewoon dingen die je wel lekker vind.
Echt, ik kan gewoon boos worden over je openings post, het ziet er zo onecht uit met je weegschaal en je z.g. angsten en je post dat je zus je gaat plagen....
Een echte anorexia patiënt verbergt dit en gaat het niet op een vrolijke paardensite posten.
Charlenexx schreef:aira2005 schreef:Je heb 2 verschillenden maten he. Je kan 28 hebben dat is ongeveer gelijk aan 38.
Dat vind ik wel knap dat ik dan verder maatje 34/36 heb. 28 staat gelijk aan 36 en 29/30 is 38..
Nanne schreef:Jeeeeetje zo'n grote maat!
Nee, dat is een geintje natuurlijk. Het gaat niet om maat/gewicht, het gaat erom dat je leert om gelukkig met jezelf te zijn.
Ik kan er zelfs een beetje boos om worden.. Dan denk ik verdorie, je bent gezond, ziet er goed uit en dan ga je zeuren dat je af wilt vallen. Ik zie dat eerlijk gezegd als een vorm van aandacht.
Natuurlijk ben ik ook te zwaar en zou ik meer moeten sporten. Het probleem is alleen dat mijn rug dat niet toe laat.
En net zoals je zegt heeft je bouw er ook veel mee van doen. Ik ben vrij breed en het zou er niet uitzien als ik 60 kg zou wegen.. Al vind ik dat dus wel als een mooi gewicht klinken, maar het is het absoluut niet voor mijn postuur.
Charlenexx schreef:aira2005 schreef:Je heb 2 verschillenden maten he. Je kan 28 hebben dat is ongeveer gelijk aan 38.
Dat vind ik wel knap dat ik dan verder maatje 34/36 heb. 28 staat gelijk aan 36 en 29/30 is 38..