Het leed wat okselzweet heet :(

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Escha

Re: Het leed wat okselzweet heet :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:05

Ik heb er ook zo ontzettend last van, ik zweet erg snel van mezelf Nagelbijten / Gniffelen Ik ga even een aantal dingentjes proberen wat hier in het topic allemaal word genoemd Lachen

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:06

niet bij elke huisarts jammergenoeg, de mijne had geen flauw idee wat eraan te doen is. Denk dat je een aluminiumhydrochloride spray bedoeld? Dat spul zit ook in Syneo5 en dit is bij de meeste drogisten ook wel te krijgen.

CaWa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:06

Hi,

Ik heb zelf ook al vanalles geprobeerd.. inclusief Botox-injecties.. K kan je vertellen: don't waste the money on it Slapen K heb t in België laten doen, t zou 2 tot 6 maanden helpen. Het verminderde wel ietsjes, maar helemaal droog nehe Heb tot nu toe t meeste baat bij Odorex Extra Dry depper..

T is een supervervelend probleem, maar vind t zelf altijd prettig om te lezen dat ik niet de enige ben die er mee rondloopt..

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:10

ik ga do2 denk ik maar proberen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:11

Ik had ook altijd het idee dat ik er als enige last van heb. Niemand lijkt er in mijn omgeving last van te hebben als ze gewoon stil zitten en niks doen.
Dat j zweet met rijden of sporten vind ik niks niet vreemd, maar bij gewoon stil zitten wel. Voelde me er altijd (en voel nu nog steeds) er vaak onprettig bij.

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:12

dat heb ik dus ook.
in de klas helemaal niemand heeft er last van. er wordt bijna niks gedaan en ik zweet me kapot. ik vind het altijd erg vervelend

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:16

Ik vind het nog steeds vervelend en het lijkt wel; hoe meer ik er aan denk, hoe meer ik zweet. En waarom? K heb nu NERGENS last van. Maar op stage en op school Lips are sealed K wordt er soms gek van.

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:18

ik weet noooit watvoor kleren ik aan moet doen.

heb ik een leuk shirt maar dan zweet ik er zo erg in.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:21

Daar denk ik nog niet eens zo aan, pas op het moment dat ik merk dat ik zweetplekken heb Clown

Nu op stage heb ik een blouse met trui erover omdat het anders te koud is. Maar paar weken terug, met alleen een blouse, zie je het ook direct. Echt NIET grappig....

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:23

Nee klopt.

bij mij zou het ook wel liggen aan de leeftijd maar wil echt een oplossing vinden. zoals iedereen hier Tong uitsteken

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:30

Volgens mij is er voor mij niet DE oplossing. Geen idee waarom ik dat denk.
DO2 helpt iig niet genoeg...

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:11

CaWa schreef:
Hi,

Ik heb zelf ook al vanalles geprobeerd.. inclusief Botox-injecties.. K kan je vertellen: don't waste the money on it Slapen K heb t in België laten doen, t zou 2 tot 6 maanden helpen. Het verminderde wel ietsjes, maar helemaal droog nehe Heb tot nu toe t meeste baat bij Odorex Extra Dry depper..

T is een supervervelend probleem, maar vind t zelf altijd prettig om te lezen dat ik niet de enige ben die er mee rondloopt..

Jammer dat je zo n negatieve ervaring hebt, bij mij heeft het toen namelijk wel geholpen en ik zweette toen alleen wat toen het echt heel warm was maar ja, dan heeft iedereéén er last van en dat vertellen ze er ook bij. Ook dat het niet bij iedereen aanslaat, dus had je je van tevoren wel goed laten informeren?
Het is idd een gok of het bij jou aanslaat of niet.
Ik had het geluk dat het zeker wel hielp en de rest werd voorkomen door de juiste deo's maar Rexona hielp al voldoende bij mij en mijn shirts waren niet doorweekt meer.
Ik heb het toen ook in Belgie laten doen en volgend jaar wil ik zéker weer!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 11:54

Ik heb vanmorgen Syneo5 opgedaan en het werkt nog steeds Knipoog

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:56

Bij mij werkt DO2 helaas nog steeds niet Boos!

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 12:55

Ik heb er ook last van,gisteren moest ik met de fiets want mijn brommer is kapot, een stukje fietsen, en moest wat opschieten want mijn oude klas zou zn laatste dag school hebben.
Dus ik fietsen fietsen, gewoon een vestje met jas aan, naja eindelijk aangekomen.. ik lopen naar het hek en een stuk over het schoolplein, nou ik kreeg het me toch heet....
Echt het zweet brak aan alle kanten uit, over mijn gezicht onder mijn oksels, ik dacht echt wtf gebeurd hier nou.
Nou ik naar binnen, waar het natuurlijk nog net iets warmer was dan buiten.. ik ging kapot!
Ik naar de wc, kijken in de spiegel.. het was niet normaal, nou ik ben niet meer naar mijn oude klas gegaan, ik ben meteen terug naar buiten gelopen en snel naar mijn fiets en niemand aangekeken.. wat stond ik voorschut, van zon stukje fietsen, als je dat niet bent gewend..

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:44

Merilyn schreef:
Ik heb vanmorgen Syneo5 opgedaan en het werkt nog steeds Knipoog

Ik zou wel adviseren om de eerste week ofzo niet pas na 5 dagen opnieuw te doen maar eerder. Volgens een vrouw bij de drogist werkt ie beter als je de eerste paar keer vaker doet. Ik heb het nu om de 3 dagen gedaan en het werkt echt super.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:47

Syneo ga k dus ook echt maar onthouden... Dat was 20 euro?

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:49

ik heb er ook heel veel last van!
net gedoucht en je zweet alweer(en ruikt) Boos!
ik heb van de huisarts anti-zweet vloeistof gehad,werkt best goed Knipoog

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:53

Heb ik ook last van maar wij hebben een 'Anti-Transpirant' iets en dat werkt super,
Afbeelding

Dan moet je na het douchen/wassen 's avonds 3 spuitjes onder elke oksel (Niet als je net je oksels hebt geschoren dat gaat branden) en dan gaan slapen, het werkt ALLEEN DAN want als je het overdag doet kan het niet goed genoeg inwerken, het spul kost wel iets van 18,50 maar ik vind het goed werken.

Als ik ergens overheen heb gelezen in het topic mijn exuses, geen zin om helemaal uit te spitten Bloos.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:06

Meerde lagen kleding helpt ook wel een beetje.

Ik heb nu een t-shirt met korte mauw, dan een polo, dan een shirt met lange mauwen en dan nog een vest ofzo. En bij de polo heb ik okselmaandverband. Omdat dan door 4 lagen kleding moet, zie je bij nu gelukkig geen zweetvlekken. En dat 'maandverband' vangt het ook nog eens op.

Maar syneo5, als je doucht, gaat dat er dan niet af?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:57

LisaLuna schreef:
Heb ik ook last van maar wij hebben een 'Anti-Transpirant' iets en dat werkt super,
Afbeelding

Dan moet je na het douchen/wassen 's avonds 3 spuitjes onder elke oksel (Niet als je net je oksels hebt geschoren dat gaat branden) en dan gaan slapen, het werkt ALLEEN DAN want als je het overdag doet kan het niet goed genoeg inwerken, het spul kost wel iets van 18,50 maar ik vind het goed werken.

Als ik ergens overheen heb gelezen in het topic mijn exuses, geen zin om helemaal uit te spitten Bloos.

Die tip is al 15 keer genoemd Clown Knipoog Haha! .
Maar dit spul gebruik idd ook nu en werkt super!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 11:03

gisteren Do2 gekocht. Heeft mijn haastige trip naar het station niet helemaal goed doorstaan, maar had het vooraf al behoorlijk warm en heb de indruk dat ik in dat tshirt zowiezo sneleler last heb van geurtjes, dus dat zit er volgens mij gewoon in. Vandaag doorstaat het de test al heel goed, ben er eigelijk wel tevreden over. tot nu toe nog. Lachen de syneo5 en odorex hadden ze bij ons niet in het kruidvat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 13:50

Ik heb d'r ook vaak last van als ik heel druk ben en strakke shirtjes aan heb..
Gelukkig is zwart m'n lievelingskleur, dus daar valt het niet zo bij op & ruik ik nauwelijks xD.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 21:07

zitake schreef:
gisteren Do2 gekocht. Heeft mijn haastige trip naar het station niet helemaal goed doorstaan, maar had het vooraf al behoorlijk warm en heb de indruk dat ik in dat tshirt zowiezo sneleler last heb van geurtjes, dus dat zit er volgens mij gewoon in. Vandaag doorstaat het de test al heel goed, ben er eigelijk wel tevreden over. tot nu toe nog. Lachen de syneo5 en odorex hadden ze bij ons niet in het kruidvat.

ik gebruik die DO2 al een week, werkt erg goed! ik zweet normaal ook al als ik op de bank zit, nu dus niet :d heerlijk droge okseltjes.. als ik keihard heb gefietst is er af en toe een stipje/klein plekje, maar t komt niet meer onder mijn navel uit zeg maar Tong uitsteken en tja, zweten bij sporten hoort er echt bij vind ik, zou me ongerust maken als dat niet meer gebeurde Clown

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 21:12

Dus over het algemeen is iedereen zo'n beetje tevreden met Do2?
Dan koop ik die, stuk goedkoper dan syneo5 Clown