Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
CaWa schreef:Hi,
Ik heb zelf ook al vanalles geprobeerd.. inclusief Botox-injecties.. K kan je vertellen: don't waste the money on itK heb t in België laten doen, t zou 2 tot 6 maanden helpen. Het verminderde wel ietsjes, maar helemaal droog nehe
Heb tot nu toe t meeste baat bij Odorex Extra Dry depper..
T is een supervervelend probleem, maar vind t zelf altijd prettig om te lezen dat ik niet de enige ben die er mee rondloopt..
Merilyn schreef:Ik heb vanmorgen Syneo5 opgedaan en het werkt nog steeds
LisaLuna schreef:Heb ik ook last van maar wij hebben een 'Anti-Transpirant' iets en dat werkt super,
Dan moet je na het douchen/wassen 's avonds 3 spuitjes onder elke oksel (Niet als je net je oksels hebt geschoren dat gaat branden) en dan gaan slapen, het werkt ALLEEN DAN want als je het overdag doet kan het niet goed genoeg inwerken, het spul kost wel iets van 18,50 maar ik vind het goed werken.
Als ik ergens overheen heb gelezen in het topic mijn exuses, geen zin om helemaal uit te spitten.
zitake schreef:gisteren Do2 gekocht. Heeft mijn haastige trip naar het station niet helemaal goed doorstaan, maar had het vooraf al behoorlijk warm en heb de indruk dat ik in dat tshirt zowiezo sneleler last heb van geurtjes, dus dat zit er volgens mij gewoon in. Vandaag doorstaat het de test al heel goed, ben er eigelijk wel tevreden over. tot nu toe nog.de syneo5 en odorex hadden ze bij ons niet in het kruidvat.