hoop dat je snel weer beter bent dan

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
A_lette schreef:Wat goed!!
(kaartje is op de post trouwens)
Elessar schreef:Wauw meid, wat ben jij sterk! Hartstikke knap! Echt fantastisch om te lezen hoe positief je er in staat en hoe je echt met jezelf aan de gang wilt/gaat!Nogmaals heel veel succes en sterkte gewenst!
katiavl schreef:En die van mij precies niet, zal er morgen een nieuw sturen. Belgie nederland post wil soms niet meewerken!
Hoe gaat het met je nu?
Amigos_ schreef:De twijfels komen van beide kanten, mijn eetstoornis is eigenlijk niet het grootste probleem. Het ligt erg ingewikkeld en we gaan naar een oplossing zoeken.
Frozenstar schreef:Hoi meid.
Heel erg veel sterkte, fijn dat je aan het opknappen bent. Het is zwaar, maar je weet waar je het voor doet. Voor JEZELF. Toppie hoor meid, ik zit nu in mijn 2e week van de opname, wel voor andere redenen, maar opname is opname. Heb je enig idee hoelang je moet blijven? Of weet je daar nog niks over?
Je mag trots zijn op jezelf, dat ben ik ook!
Liefs!
Broccoli schreef:Amigos_ schreef:De twijfels komen van beide kanten, mijn eetstoornis is eigenlijk niet het grootste probleem. Het ligt erg ingewikkeld en we gaan naar een oplossing zoeken.
Hier ben ik ook mee bezig nu.
Eetstoornis is een onderdeel van iets anders hè? Bij jou ook dus?
Succes!
Amigos_ schreef:ja klopt, bij mij ook de eetstoornis is eigenlijk maar een ieniemienie stukje van het werkelijke probleem