Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat laatste nog als gevolg van veel en verkeerde antibiotica toen ze me nog niet op pfeiffer hadden getest.... CoriienRN schreef:Heb vandaag na een maand weer bloed geprikt.. dus over 2 weken weer de uitslag. Morgen naar de bedrijfs arts ben benieuwd.
Nu ik me paardje weer heb ben ik echt geborken ga zo ook maar even uurtje slapen

foetsie schreef:Ik werk 24 uur per week, dus zou dan ook de helft van mijn uren opeens moeten werken.
Ze vonden de opbouw van werkuren veel te weinig.
Heb me in oktober ziek gemeld en in november ben ik op therapeutische basis begonnen.
De 1e week moest ik 2x 1 uur in de week werken, de week erop moest ik al me voor 4 uur beter meldden.![]()
Gelukkig kon ik ze aan het verstand brengen dat dit onbegonnen werk was.
Je weet gewoon niet hoeveel uur je aan kan, tis gewoon per dag bekijken.
Heb het idee dat ze er totaal geen begrip voor hebben en dat ze je ze zo snel mogelijk weer aan het werk willen hebben.
Zo te horen werkt dat averechts bij de mensen. Men valt zo te horen snel weer terug.
Hoe lang ben jij al ziek Renske_?
Karoliefje_ schreef:Sinds ik pfeiffer heb ben ik constant ziek, en ik vermoed dat ik het nog steeds heb.. ben afgelope 4 maanden 4 keer ziek geweest, en dan écht ziek. had gister 40 graden koorts
Ik wissel nu af tussen Dafalgan (tegen de pijn) en Ibuprofene (tegen de zwelling), maar echt heel erg veel helpt 't niet. En tja, veel koude dingen drinken, maar dat gaat ook niet zo vlot met die amandelen 

Mientjeuh schreef:Bij mij is het begin deze week vastgesteld. Ik zit/zat middenin de examens dus dat dacht die vermoeidheid daardoor kwam, maar de laatste dagen had ik ook ondraaglijk veel keelpijn. Dan toch naar de dokter geweest, bloed laten prikken en jawel: klierkoorts.
Momenteel slaap ik zo'n 14u per nacht, maar het ergste is toch mijn keelpijn. Mijn amandelen zijn gigantisch opgezwollen en ontstoken, maar omdat de infectie viraal is kan ik enkel pijnstillers nemen. Door die amandelen kan ik amper slikken of spreken, en in combinatie met mijn gezwollen klieren in mijn hals zorgt het voor best veel oorpijnIk wissel nu af tussen Dafalgan (tegen de pijn) en Ibuprofene (tegen de zwelling), maar echt heel erg veel helpt 't niet. En tja, veel koude dingen drinken, maar dat gaat ook niet zo vlot met die amandelen
Voor de rest doe ik zoals hier al gezegd is: zo min mogelijk ongezonde/vette dingen eten, koude vloeistof drinken, veel slapen en absoluut niks doen. Want uit die test bleek ook dat mijn lever vrij aangetast was, dus die moet ook even de tijd hebben om te recupereren.

Paardje_13 schreef:ik heb als baby pfeiffer gehad, maar dat is toen niet opgevallen omdat baby's sowieso veel slapen. maar op de een of andere manier konden ze dat nu nog aan mijn bloed zien echt vaag...