ik ben alles behalve preuts maar dit is echt eens wat andere praat hier op bokt dan over de paardjes haha
hopelijk nemen ze ons nog serieus in andere topics haha
en tips zijn altijd welkom haha

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
absque_dubio schreef:Adil18 schreef:
Die worden dikker/harder op dat moment, en dat voel je vaak wel ja...!
Dat heb ik dan nog niet eens, maar ik voel m ook wat raar doen, en ik voel ook echt wel dat ik vol gespoten word.
absque_dubio schreef:Nou ik dacht dus dat een jongen een hele kleine had, blijkt dat normaal te zijn, en dat ik dus gewoon heel groot gewend was.![]()
Mja, is wel jammer, want nu vind ik bijna alles klein.![]()
Maar t gaat er idd vooral om wat hij ermee doet.
amazone77 schreef:lig helemaal in de deuk om jou adil18 haha
ik ben alles behalve preuts maar dit is echt eens wat andere praat hier op bokt dan over de paardjes haha
hopelijk nemen ze ons nog serieus in andere topics haha
en tips zijn altijd welkom haha
absque_dubio schreef:Nou ik dacht dus dat een jongen een hele kleine had, blijkt dat normaal te zijn, en dat ik dus gewoon heel groot gewend was.![]()
Kim_89 schreef:Een klein beetje offtopic maar mag ik jullie even bedanken voor het kostelijke vermaak om dit uur?Ik zit al vanaf 13.00 nonstop te blokken en ik kan hier wel even wat ontspanning in vinden en even lekker lachen alvorens ik weer met mijn neus in de boeken duik
amazone77 schreef:ja die film heb ik gezien en die is inderdaad erg leuk.
nou ik zal van de week wel eens probeeren om hem te laten aanslaan haha maar die link doet het bij mij niet.
Adil18 schreef:absque_dubio schreef:Nou ik dacht dus dat een jongen een hele kleine had, blijkt dat normaal te zijn, en dat ik dus gewoon heel groot gewend was.![]()
Och, die arme kerels hebben bij jou helemaal geen kans
absque_dubio schreef:ieniemieniepocketrocket-3000
amazone77 schreef:euhh dat word te moeilijk voor mij haha
ga zo mijn mandje op zoeken helemaal alleen,man lief is weg en komt pas later op de avond thuis,en ik moet er om 6 uur uit,moeders moet gaan werken morgen.
Adil18 schreef:Kim_89 schreef:Een klein beetje offtopic maar mag ik jullie even bedanken voor het kostelijke vermaak om dit uur?Ik zit al vanaf 13.00 nonstop te blokken en ik kan hier wel even wat ontspanning in vinden en even lekker lachen alvorens ik weer met mijn neus in de boeken duik
Had ik vandaag eigenlijk ook moeten doen...ik heb net een lesprogrammatje voor mijn lieve leerlingetjes in elkaar gezet...als die eens wisten hoe ik hier mijn tijd verknoei
Adil18 schreef:absque_dubio schreef:ieniemieniepocketrocket-3000
Ik heb dit even in mijn MSN naam gevoegd!!!
Geweldig! D'r staat nu: "Uivinding van het jaar: ieniemieniepocketrocket-3000"
absque_dubio schreef:Ja we hadden bedacht dat er een dildo is die de naam pocket rocket heeft. Naja, toen ik dus die jongen zonder zn broek aan had gezien. Was de naam daarvoor al snel gemaakt.
Adil18 schreef:absque_dubio schreef:Zo had ik een jongen die zn ex liet klaar komen door een durexplay, dus hij dacht dat dat bij mij ook wel zou werken. Ehh, nee, ik had dr alleen maar minder plezier bij. Dus die ligt nu ook ergens hier begraven onder allemaal spullen denk ik.![]()
Hoop dat ik ook ooit kan zeggen dat ik 18 jaar gelukkig samen met iemand ben, lijkt me écht geweldig.
Ik wilde ook een durex-play kopen (verzin wel vaker iets om de sex NOG leuker te maken...)
Maar die dingen kosten een paar euries, doen het maar 20 minuten en je kunt er geen nieuwe baterijen voor kopen...wat saai