Wat als je vandaag zou ontdekken zwanger te zijn...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Njen

Re: Wat als je vandaag zou ontdekken zwanger te zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:37

Alexx schreef:
en ik zou het echt niet verdragen om het nu te aborteren, met de kans dat ik later gewoon kinderen met hem wil. Maar ik ben echt niet tegen abortus.

Voor mij geld hetzelfde, met name omdat mijn vriend wrs moeilijk kinderen zal kunnen krijgen.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:38

Ik zal gelijk een abortus plegen, ik zit echt niet op een kind te wachten.
En mijn vriend ook niet.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:55

Hoewel mijn vriend op dit moment nog geen echte kinderwens heeft (in de toekomst misschien wel, maar nu wil hij nog niet), heb ik dat wel. Ik heb hem dan ook wel verteld dat als ik nu zwanger zou worden, dat ik het kindje dus ècht niet weg zou laten halen. Ik zag hem wel even slikken, hahaha, maar hij accepteerd dat wel.

Maar goed, als ik dus vandaag zou ontdekken dat ik zwanger ben, zou ik een gat in de lucht springen... En met moeite mijn mond kunnen houden (wil eigenlijk wachten met melden tot ik 3 maanden zwanger zou zijn). Maar ik zou dus helemaal blij zijn.... Haha!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:01

Ojee, god heeft mij bezwangerd zou ik dan denken Haha!

Tjee ik heb altijd geroepen dat ik geen kinderen wil.. Op dit moment zou ik het absoluut weg laten halen of laten adopteren omdat ik absoluut geen stabiele leven heb (ben niet helemaal in orde in mijn bovenkamer Haha! Haha! )
Maar de gevoel/spijt die je later kan krijgen als je het hebt laten weghalen of laten adopteren. Tjee wat een moeilijke situatie zou ik dan hebben.

En ik heb het ook niet zo op kindertjes Haha! Mij veels te druk etc..

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:17

Petulan schreef:
Ik en mijn vriend hebben daar hele duidelijke afspraken over. Er past op dit moment geen kind in ons leven, dus kunnen wij het geen 'echte' kwaliteit van leven bieden. Daarom zou ik vandaag kiezen voor een abortus Knipoog

Ik vraag me af of je nog steeds zo kan denken als je écht zwanger bent. Inclusief de bijbehorende emoties en mogelijk optredende moedergevoelens Lachen

Wat ik trouwens echt erg vind, is dat de mensen die abortus hebben laten doen er meestal al voor de 2e of 3e keer zitten! Boos!

Saskia008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:23

ik heb het hier met studiegenootjes/vrienden wel vaker over gehad.

op dit moment, (niet zwanger dus:D ) zou ik meteen zeggen..."ik laat het weg halen" meteen.. ik ben bezig met studie,vind mijzelf jong genoeg om nog niet aan kids te beginnen. ook al wil ik dolgraag kinderen, maar dan later...

maar je weet niet hoe je erover denkt als het eenmaal zover is..
idd moedergevoelens etc...

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:29

Ik zou gemixte gevoelens hebben:
Mijn vriend en ik hebben beide een kinderwens, dus blij zouden we wel zijn.
Maar we gaan binnenkort verhuizen en dan moet er nog heel veel gebeuren aan het huis. We zullen het de komende tijd niet zo heel breed hebben enz enz...

Maar abortus zou ik niet/nooit doen. Gewoon laten komen, maar dan moeten we wel het één anders heel goed gaan regelen.

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:33

Dat zou een cadeautje zijn, we zijn al 15 jaar uit de luiers maar als het zo zou zijn koop ik ze weer opnieuw. Heerlijk zo'n klein hummeltje.

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:38

Tja als we er vroeg bij zijn kies ik toch voor abortus. Ik moet mn examen halen dit jaar, dan nog een opleiding en dan wil ik minstens 4 jaar werken om alles (ook financieels) klaar te hebben al het kind komt. Dit zou ik ook denken al ik emotioneel ben of met moedergevoelens. Ik ken iemand die onverwachts zwanger bleek te zijn maar helemaal geen geld genoeg had voor een kind en beiden nog geen goede baan en kinderwens...

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:40

Heino schreef:
Wat ik trouwens echt erg vind, is dat de mensen die abortus hebben laten doen er meestal al voor de 2e of 3e keer zitten! Boos!

Zo'n huisgenootje had ik Ja

Op haar 16e voor het eerst zwanger, daarna nog 2x en allemaal geaborteerd. Op haar 19e is ze moeder geworden en ze heeft geen idee wie de vader is. Meisje in kwestie heeft ook nog eens Herpes, dus kun je wel een beetje raden wat voor type het is.

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:49

Zou het zeker houden. Heb er al 2 en er nog 1 bij zou voor mij ook niet uitmaken. Zou wel van alles moeten regelen. Mijn 2 dochters zouden blij zijn. Een kleine broetje of zusje erbij lijkt hun wel wat.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:55

Ik zou eerst en vooral ook erg schrikken, aangezien ik nog maar net een drietal weken samen ben met mijn vriend... En we hebben nog niet.... Haha!
Maar als het wel zo zou zijn... Moeilijke keuze, ik zou het niet met zekerheid kunnen zeggen, maar ik denk dat ik het zou houden.

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 14:19

Zou ook schrikken, maar het wel houden. Vriend heeft ook kinderwens maar we willen eigenlijk wachten tot we samen wonen.
En dat is komend voorjaar.

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 14:35

Boos zijn op mijn dokter, vlug abortus regelen want ik mag niet meer zwanger worden een derde zwangerschap kan mijn baarmoeder niet meer aan de wand is te zwak en de kans dat die het begeeft is zeer groot. Twee kleine kids zonder moeder verder laten gaan is ook niets................Zo het wel stiekem nog een keer leuk vinden hoor

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 14:36

Ik vergeet te melden dat mijn dokter zijn werk niet goed gedaan heeft ben gestereliseerd nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 14:38

Ik zou 't weg laten halen. Ik wil sowieso geen kinderen en bovendien past een kind momenteel ook echt niet in mijn leven.

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 14:41

Ik zou denken: Hoe moet ik dit vertellen aan m'n moeder Clown Daarna zou ik gaan stressen, omdat ik helemaal geen kind wil. En daarna ga ik me heel erg zorgen maken over het weg laten halen, omdat bang ben voor dokters en ziekenhuizen en alles daar omheen Clown

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 15:10

Ik zou eerst heel hard gaan huilen. Dat in ieder geval. Een kindje past totaal niet in mijn leven. Nou denk ik zelf wel dat ik plaats kan maken in mijn leven voor een kindje. Mijn vriend wil het totaal niet, die roept nu al dat als ik zwanger ben 'het eruit gaat'. Nou ja, grote bek, klein hartje. Maar toch, ik weet niet wat hij zou doen als ik nu zwanger was.

Pfoe, moeilijke vraag. Ik sta gelukkig niet voor de keuze (en hoop er ook nooit voor te staan) dus ik kan ook niet zeggen of ik het zou houden of het weg zal laten halen. Ik wil er verder ook niet over nadenken.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 15:18

Ik zou er heel blij mee zijn, ook al zou er dan veel moeten veranderen in mijn leven.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 15:32

hahaha ik zou me afvragen hoe dat kan aangezien ik nog nooit seks heb gehad. Nagelbijten / Gniffelen Zou ik een vriend hebben en nu zwanger zijn en zeker weten dat het helemaal goed komt (gevoelsmatig) dan zou ik het houden. Maar voorlopig nog geen baby's voor mij hoor. Eerst me HBO halen.
Laatst bijgewerkt door Verosjaak op 10-10-08 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 15:49

Ik denk heel hard huilen!
Of het van verdriet is of blijdschap.. tsja daar moet je echt voor meemaken denk ik.
Ik heb een stabiele relatie, woon samen, financieel is het goed.. maar we willen over een jaar of 2 eraan beginnen als we een groter huis hebben..

Ik denk dat mn vriend gek zou worden.. we wonen namelijk 4 hoog zonder lift en wil graag wachten totdat we groter en lager wonen Knipoog

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 15:57

Ik zou een gat in de lucht springen, aangezien wij ´bezig´ zijn om kinderen te krijgen. Helaas wil het nog niet lukken Knipoog .

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 16:29

Als nu bleek dat ik zwanger zou zijn dan zou ik echt gillend gek worden. Als ik mijn neefjes alleen al zie word ik gek. Maarja dat kan natuurlijk de komende 15 jaar veranderen. En ja, ik zou abortus plegen. Het is natuurlijk nog steeds een heftige ingreep, maar ik denk dat als je zelf twijfelt over het feit "kinderen, baby's en noem maar op'' dat het dan geen gek idee is om het weg te laten halen.

Ik hoor wel eens dat meisjes van 15 of 16 zwanger zijn. Ik vind eigenlijk dat je dan zelf nog een kind bent. Zelf zou ik het in ieder geval niet aankunnen. Je bent geestelijk nog een kind (dat verschilt natuurlijk helemaal per persoon).

Abortus is natuurlijk ''lekker makkelijk'' tenminste zo wordt dat gezien. Maar ik weet zeker dat degenen die abortus hebben laten plegen er nooit beter op zijn geworden. Het was waarschijnlijk de beste oplossing voor hun. Wie weet wat voor geestelijk en lichamelijk wrak ze waren geworden met een kind. Dat doe je jezelf natuurlijk niet aan. Al helemaal niet op jonge leeftijd.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 16:31

crossmonster schreef:
Ik zou ronduit verbaasd zijn , en me terdege afvragen hoe dat kind eruit zal zien, daar mijn enige contact met sperma de afgelopen maanden , met berensperma was Huilen van het lachen
(werk op een varkensKI station Huilen van het lachen )

ROFL ROFL ROFL ROFL Huilen van het lachen *klimt weer op stoel*

mireya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 16:39

Ik zou in de ooiervaar gaan geloven. Clown