Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar vooral ook lekker om even je gedachten op 0 te zetten 
*Tequila* schreef:Moet zeggen dat Zumba me nog redelijk af gaat, behalve dat ik weinig ritmegevoel hebMaar vooral ook lekker om even je gedachten op 0 te zetten
Hoe doen jullie het met paardrijden trouwens? Moest dat drastisch verminderd worden, geen wedstrijden meer, kortom wat zijn de consequenties voor jullie?
Maar ik merk zelf ook wel dat alles losser is geworden, dus ga maar gewoon door met fysio, heb toch 1000 euro per jaar te besteden aan fysiotherpaie, dus kan ff vooruit
*Tequila* schreef:Moet zeggen dat Zumba me nog redelijk af gaat, behalve dat ik weinig ritmegevoel hebMaar vooral ook lekker om even je gedachten op 0 te zetten
Hoe doen jullie het met paardrijden trouwens? Moest dat drastisch verminderd worden, geen wedstrijden meer, kortom wat zijn de consequenties voor jullie?
Heb toen wel verteld wat er aan de hand was, maar heb er verder heel luchtig over gedaan. *Tequila* schreef:Moet zeggen dat Zumba me nog redelijk af gaat, behalve dat ik weinig ritmegevoel hebMaar vooral ook lekker om even je gedachten op 0 te zetten
geen optie.
. Mijn oma kan evengoed deze aandoening gehad hebben zonder er ooit echt klachten van gehad te hebben, want zij had maar liefst 11 kinderen :p