Ze zijn echt super, heel makkelijk met inzetten en precies de goede kleur met een beetje slag dus helemaal goed. Niemand ziet ook dat het extensions zijn, ze zijn heel natuurlijk

Ik ben er helemaal blij mee!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CtjeLief schreef:iemand ervaring met double hair van balmain? Ik wil deze over enkele weken laten zetten. Heb al heel veel info gevraagd aan mijn kapper en op internet gezocht maar eigen ervaringen zijn natuurlijk wel het leukst om te lezen! Ik heb zelf lang maar fijn haar, mijn kapper (erg goede kapsalon!) vertelden mij dat double hair het mooist bij mijn type haar aansluit...
Liins schreef:Ctjlief: Dat denk ik idd ook!! Misschien dat ik ook dat italiaanse haar laat zetten bij de salon hier. Wel duurder maar dat blijft heeeeel mooi (kennis heeft het nu 5maand in) en niets geen pluis aan de onderkant oid. voor 100,- meer.... Dáár kun je niets van zeggen natuurlijk.
CtjeLief schreef:Ik denk persoonlijk dat je ook geluk moet hebben met de juiste kapsalon. @ Zorro: naar dat het zo is gegaan, maar ligt het dan niet meer aan de service dan het haar zelf? Mijn kapper werkt alleen met balmain tegenwoordig omdat zij erbij zweren, het is mijn vaste kapper waar ik iedere 3 weken trouw naartoe ga, dus dat is misschien wel een vertrouwd gevoel?! Zullen ook wel sneller helpen als er een probleem is, hen kennende.. Greath lengths en Balmain komen toch in veel forums als sterkste naar voren, maar ik denk ook dat het per persoon verschilt.