Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nadisha

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:48

Ik heb m'n clip ins binnen! :D
Ze zijn echt super, heel makkelijk met inzetten en precies de goede kleur met een beetje slag dus helemaal goed. Niemand ziet ook dat het extensions zijn, ze zijn heel natuurlijk :)

Ik ben er helemaal blij mee!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 17:30

Nadisha, Foto?! :))

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 10:49

ik laat straks extensions zetten ben benieuwd hoe het word!
mijn haar word voller en langer,mijn haar is nu bijna 40 cm maar dun en langer word het ook niet want de punten knappen af ik heb sluik dun haar,ik laat nu 50 cm zetten van pro cab.
de kleur word bruin maar denk dat ik er wat andere kleuren door heen laat zetten,gister nog even snel mijn haar een ander kleurtje gedaan ik was knal blond,maar nu het herfst en winter word kies ik een donkere kleur anders word ik erg bleek!
heb al hele mooie foto's voorbij zien komen in dit topic!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 13:02

Spannend :D
Wel foto showen van je nieuwe haar straks he ;)!

Ik ga volgende week weer naar de kapper.
Heb het idee dat mijn haar dit keer veel sneller gegroeid is en ik wil iets anders met mijn haar.
Maar ik weet nog niet wat :+

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 19:52

iemand ervaring met double hair van balmain? Ik wil deze over enkele weken laten zetten. Heb al heel veel info gevraagd aan mijn kapper en op internet gezocht maar eigen ervaringen zijn natuurlijk wel het leukst om te lezen! Ik heb zelf lang maar fijn haar, mijn kapper (erg goede kapsalon!) vertelden mij dat double hair het mooist bij mijn type haar aansluit...

Angela111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 16:50

Ik werk zelf in een kapsalon.. wij hebben extensions van great lengths. Bij mij zijn ze er net uit. Maar ik wil ze eigelijk wel weer. Ik vind t echt super. en ze zijn heel natuurlijk.. Maar wel best prijsig vind ik..

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 16:54

great lengths is prachtig. maar inderdaad duur.
Zelf heb ik dat er niet voor over.

Ik zit er aan te denken van de week mijn pony af te knippen naar een rechte pony en wil een stuk van me haar af. Zeker 10 cm dat dode haar er af!

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 17:17

CtjeLief schreef:
iemand ervaring met double hair van balmain? Ik wil deze over enkele weken laten zetten. Heb al heel veel info gevraagd aan mijn kapper en op internet gezocht maar eigen ervaringen zijn natuurlijk wel het leukst om te lezen! Ik heb zelf lang maar fijn haar, mijn kapper (erg goede kapsalon!) vertelden mij dat double hair het mooist bij mijn type haar aansluit...

balmain is een grote nachtmerrie...zo droog en waardeloos hun haren zijn, heb ze ongeveer een jaar gehad...je wrijft/kneed je suf aan de olie en andere dure producten....bovendien moet je voor de "garantie" hun dure producten kopen en gebruiken en dan pas heb je garantie...een dame hier op bokt heeft ook al zon "fijne"ervaring met balmain...maar niet heus...

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 17:24

Ik zweer bij Great Lengths.
Mag dan wel prijzig zijn, maar ik heb er onwijs veel plezier van :)

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 17:27

Ik ben wel heel tevreden over Balmain.
Na een jaar zien ze er nog super uit, glanzen heel mooi!

Kameron, heb je wel echt haar? Of is het syntetisch?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 17:28

wat ik er nu aan heb was ik bij great lengths 1000 euro kwijt. Dat vind ik niet leuk meer :P

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 17:45

Steffie89 schreef:
Ik ben wel heel tevreden over Balmain.
Na een jaar zien ze er nog super uit, glanzen heel mooi!

Kameron, heb je wel echt haar? Of is het syntetisch?
de double hair van balmain ging het...de echte dus...

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 17:46

zorro heette het meisje waar het ook zo lekker liep samen met balmain garantie...

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 13:32

Het is zo moeilijk.. Ik lees zoveel verschillende meningen/ervaringen. Maar over het algemeen komen Balmain en Great lengths als beste uit de bus volgnes mij. Ze raden mij balmain aan omdat ik supersteil en fijn haar heb, met matten zou het er natuurlijker uit komen te zien.. Ik heb de matten gezien/gevoeld, moet zeggen dat het haar er superzacht/glanzend uitzag.. Maar ja heb ze zelf nog niet gehad natuurlijk.. meer mensen met Balmain ervaringen?

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 13:35

Ik heb een mat van Balmain, die is wel super mooi hoor, alleen bij mij gaat het na een tijdje zo jeuken! ook heb ik vorig jaar extensions gehad van Socap, wat een rommel zeg! ik hoor nu ook veel goede ervaringen over Indian gold, maar ik heb het nu niet meer nodig, mijn haar is al weer lang zat.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 13:40

ga je ook iedere 6/8 weken terug naar de kapper om het weer 'strak' te laten zetten? Zi eje de naad niet door je haar heen lopen?

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 14:56

Ik heb inderdaad ge-wel-di-ge ervaringen met Balmain.

Ik heb ook erg zacht fijn haar, en Balmain sloot qua kwaliteit het mooiste aan. Het haar bleef ook wel mooi, in de 4e maand werd het wat stugger maar wat wil je.. Het haarde alleen gigantisch uit. Er werd mij nieuw haar beloofd omdat er een productiefout was geweest. Ik daar heen, was het in de ogen van de kapsalon niet erg genoeg. Ze vonden blijkbaar wel dat het dun was, want ik kreeg er wel 30 bij. Kapsalon heeft me belachelijk behandelt, Balmain zelf nog gebeld, die wilden me eerst niet helpen tot ik zei dat ik dan andere stappen zou ondernemen.

Toen zou de manager me terug bellen, heeft ie nooit gedaan. Kapsalon zou nog laten weten hoe het afliep met de plukjes die ze zouden onderzoeken, nooit weer wat van gehoord. Vreemd, want als ze in hun gelijk stonden mochten ze dat best even laten weten..

Kortom, absoluut geen Balmain meer voor mij, en die kapsalon kom ik ook nooit meer. Ik heb in dit topic al meer verhalen gelezen dat mensen niet tevreden zijn over de kwaliteit die ze leveren..

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 15:04

Hmm.. ik ben wel tevreden over de haren. Ik heb ook double hair.

Maar ik ben zelf nog niet in aanraking geweest met Balmain :n

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 15:57

Ik heb altijd Socap gehad, en moet zeggen dat het opzich fijn haar is, maar als ik h et laat zetten misschien toch andere wil :\
Vriendin heeft het nu ook, een mat, en ze is nou al de helft van de mat kwijt :\ (Socap) Mischien dat het ook ligt aan de manier van inzetten.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 16:31

Ik denk persoonlijk dat je ook geluk moet hebben met de juiste kapsalon. @ Zorro: naar dat het zo is gegaan, maar ligt het dan niet meer aan de service dan het haar zelf? Mijn kapper werkt alleen met balmain tegenwoordig omdat zij erbij zweren, het is mijn vaste kapper waar ik iedere 3 weken trouw naartoe ga, dus dat is misschien wel een vertrouwd gevoel?! Zullen ook wel sneller helpen als er een probleem is, hen kennende.. Greath lengths en Balmain komen toch in veel forums als sterkste naar voren, maar ik denk ook dat het per persoon verschilt.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 16:35

Ctjlief: Dat denk ik idd ook!! Misschien dat ik ook dat italiaanse haar laat zetten bij de salon hier. Wel duurder maar dat blijft heeeeel mooi (kennis heeft het nu 5maand in) en niets geen pluis aan de onderkant oid. voor 100,- meer.... Dáár kun je niets van zeggen natuurlijk.

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 18:58

Liins schreef:
Ctjlief: Dat denk ik idd ook!! Misschien dat ik ook dat italiaanse haar laat zetten bij de salon hier. Wel duurder maar dat blijft heeeeel mooi (kennis heeft het nu 5maand in) en niets geen pluis aan de onderkant oid. voor 100,- meer.... Dáár kun je niets van zeggen natuurlijk.

Italiaans haar?? (dat bestaat niet..)

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 19:11

Friezegek, Echt wel hoor ;) , bij dat salon hebben ze toch echt italiaans haar ;) Hebben ze bijna nergens....

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 23:00

CtjeLief schreef:
Ik denk persoonlijk dat je ook geluk moet hebben met de juiste kapsalon. @ Zorro: naar dat het zo is gegaan, maar ligt het dan niet meer aan de service dan het haar zelf? Mijn kapper werkt alleen met balmain tegenwoordig omdat zij erbij zweren, het is mijn vaste kapper waar ik iedere 3 weken trouw naartoe ga, dus dat is misschien wel een vertrouwd gevoel?! Zullen ook wel sneller helpen als er een probleem is, hen kennende.. Greath lengths en Balmain komen toch in veel forums als sterkste naar voren, maar ik denk ook dat het per persoon verschilt.

Weet ik niet, ik hoor enorm veel klachten over Balmain, zowel van kappers als gebruikers. En vrijwel allemaal klagen dat het ongeveer een maand tot 2 maand goed zit en dan uit begint te vallen, of het haar lelijk word. Bij mij viel het enorm uit, of dat aan de kapsalon lag of aan het haar, geen idee. Irritante is gewoon dat je er een klap geld voor betaald, en als er dan iets mee is je voor een dichte deur komt te staan en ook nog eens ontzettend onbeschoft behandeld word. Voor mij nooit geen Balmain meer.

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 23:30

friezegek schreef:
Italiaans haar?? (dat bestaat niet..)

Ik heb bondjes ( waxjes ) en mij is verteld dat het ook echt haar is uit italie/turkije/india.
Wel bewerkt e.d natuurlijk :))