Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Vast wel.![]()
Ben wel bang dat het net te druk word met m'n labret.
Anthea schreef:Saskiaatje schreef:
Lijkt me niet, nee.
Veel mensen zeggen dat het bij hen al na 1 á 2 dagen over was. En ik heb hem nu al sinds vrijdag.
Ik zit d'r gewoon heel de tijd tegen aan te duwen met m'n tong en dat gaat eigenlijk vanzelf. Nu ik dit typ doe ik het weer.
Dat had ik ook, de hele tijd met m'n tong er tegen aan duwen zodat dat staafje naar voren ging.
Blok ijs er tegen aan houden.
Saskiaatje schreef:Anthea schreef:Vast wel.![]()
Ben wel bang dat het net te druk word met m'n labret.
Krijg je dan (tijdelijk) drie labrets?
Saskiaatje schreef:Is dat niet erg dan?
En helpt dat, ijs?
xDramaQueen schreef:ijs is vaak verdovend hè vaak daarna voel je toch nog wel de pijn. kijk maar als je je wenkbrauw verdoofd om even te epileren daarna voel je het nog maar het verdoofd tijdelijk (verzacht)
Anthea schreef:Saskiaatje schreef:
Krijg je dan (tijdelijk) drie labrets?
Haha ja, eigenlijk wel.
En ik denk ook niet dat ik er ringetjes in mag doen van m'n pa, maar dat zien we dan wel weer.
Saskiaatje schreef:xDramaQueen schreef:ijs is vaak verdovend hè vaak daarna voel je toch nog wel de pijn. kijk maar als je je wenkbrauw verdoofd om even te epileren daarna voel je het nog maar het verdoofd tijdelijk (verzacht)
Maar er zitten bacteriën in ijs. Ik maak hem alleen schoon met gekookt water met zout.
Kan het dan geen kwaad om er ijs op te doen?
Suusjwah schreef:Hahah, ik ga even een rondje op Kitty maken ..
Saskiaatje schreef:xDramaQueen schreef:ijs is vaak verdovend hè vaak daarna voel je toch nog wel de pijn. kijk maar als je je wenkbrauw verdoofd om even te epileren daarna voel je het nog maar het verdoofd tijdelijk (verzacht)
Maar er zitten bacteriën in ijs. Ik maak hem alleen schoon met gekookt water met zout.
Kan het dan geen kwaad om er ijs op te doen?