Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dan hoop ik maar dat je het op een laag gewicht houdt. Komt alles vanzelf wel weer.
aan het eind van mn revalidatie zat ik op 200 kilo.... daarvoor nooit legpress gedaan. Denk dat ik dat nu trouwens niet meer ga redden...heb helaas geen legpress thuis... 
Eerste keer met zo weinig buiging dat het apparaat het niet eens registreerde. 
Ik reed twee maanden na de operatie weer voor het eerst auto... (rechterknie geopereerd). Maar ik heb het hier dan ook minder hard nodig, omdat ik goede ov-verbindingen heb.
), maar de stemming leek wel beter te zijn dan bij de basiscursus. Alleen heel erg balen van mijn knie.
).
Maar ook hier is het uiteindelijk beter geworden en na enige tijd behoorlijk snel gegaan. Voor mijn gevoel tenminste. Net dag 200 post-op gehad. @Manon: De blessure is inmiddels minder voelbaar, dus dat komt goed. Het gekraak in mijn knie bij het actief strekken beperkt mij (nog) niet in mijn dagelijks leven en veel last heb ik ook niet. Maar ja, ik merk wel dat niet alles zo vanzelfsprekend gaat als voor het scheuren 7 maanden geleden.
hier gaat het
zucht. Dus toen ziekenhuis gebeld en uitgelegd dat de doorverwijzingsbrief nog een week op zich laat wachten. Vriendelijke assistente begreep het en kon toch al afspraak inplannen voor 21 mrt eerst foto en daarna afspraak orthopeed. Toen ik aangaf dat ze vorige week al flto’s In het andere ziekenhuis hadden gemaakt zou ze die opvragen en kon ik 14 mrt al terecht