Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Nou, m'n industrial deed toch echt wel meer pijn dan die gewone gaatjes in je oor hoor.
xDramaQueen schreef:nils schreef:prikken of laten schieten, ik zie het verschil niet kwa pijn....
ik wel, schieten is alsof iemand met 2 hamers aan beide kanten je oor kapot probeerd te meppen, nee geen schietpistooltjes voor mij
Scotty__ schreef:Hallo hallo hallo, ik kom even binnenvallen.
ben geen piercing fan of wat dan ook, heb alleen wat tipsss nodig..
Mensen met een tongpiercing:
Ik wil woensdag een tongpiercing laten schieten.
Doet dit pyn en zijn er misschien nog tips?
nils schreef:als je goed flauw valt voel je helemaal niks meer en ken je hem net zo goed laten piercen
Zera schreef:bah heb nu echt last van mijn tongpiercing.. Kan nog altijd niet eten.. Behalve ijsjes dan.. Is ook lekker dik aan het worden
Hadden jullie er ook zoveel last van?
Zera schreef:zat vanmorgen al om 8 uur aan het ijs..
Mijn tong is gisteravond pas dikker geworden..
Heb ook wat moeite met praten.. Als ik gekoeld heb dan word me tong wel wat dunner maar een half uur later is die weer net zo dik als eerst
elbeauty schreef:Eve over de discussie van het schieten of piercen van een tragus. Ik ken echt heel veel mensen die deze piercing gewoon hebben laten schieten ik denk dat dit 3 jaar terug was toen hoorde je er niemand over dat het zo slecht is. Bij al die mensen zit die piercing er ook nog gewoon.
Dus het is niet super gevaarlijk lijkt mij.
Maar bij de danger zone kan je al voor 15 euro je oren laten piercen dus dat zou ik dan toch maar doen.
Lous schreef:Daarom dat er ook nog maar weinig juweliers zijn die nog helixen of tragussen schieten
nils schreef:Lous schreef:Daarom dat er ook nog maar weinig juweliers zijn die nog helixen of tragussen schieten
klopt en de juweliers die het nog wel doen, doen het puur voor het geld en niet voor de klant