Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aniek93 schreef:Nu ik, ik weet het écht niet meer hoor.
Mijn haar is bruin, dik en pluizig. Ik heb het nog nooit laten verven of iets dergelijks. Ik heb ze nu wat langer en in laagjes en een ''scheve pony'' maar dat stelt niet veel meer voor.
Als ik mijn haren wat stijler fohn is het even wat stijler en dan is het weer meteen een grote bos.
Kunnen jullie mij helpen?
Marlies94 schreef:Aniek93 schreef:Nu ik, ik weet het écht niet meer hoor.
Mijn haar is bruin, dik en pluizig. Ik heb het nog nooit laten verven of iets dergelijks. Ik heb ze nu wat langer en in laagjes en een ''scheve pony'' maar dat stelt niet veel meer voor.
Als ik mijn haren wat stijler fohn is het even wat stijler en dan is het weer meteen een grote bos.
Daar heb ik dus ook last van, en als ik er haarlijk ofzo in doe, dan word het weer pluizig over dat haarlak heen, en mouse ook, dus dat helpt niet
Het wil bijna noóit goed zitten.
Lavien schreef:Kun je ook zelf blonde highlights in je haar verven? Of is dat te riskant bij bruin haar?
dressagelady schreef:Lavien schreef:Kun je ook zelf blonde highlights in je haar verven? Of is dat te riskant bij bruin haar?
Heb je je haar van nature bruin of bruin geverfd? In het laatste geval zou ik het dan niet zelf doen
Aniek93 schreef:Nu ik, ik weet het écht niet meer hoor.
cherish schreef:hehe eindelijk het topic gevonden!!!
ik wil ook wat anders met mijn haar!
heb nu lang rood krullend haar.
maar de kleur is nu een beetje dof (dus moet even een spoeling/kleurtje in!)
en het is heel erg klitterig en beetje droog, kortom moet er wat mee doen!
en heb via internet een make over gedaan tot dit!
moet dan dus een heel stuk af!!! en al mijn krullen! wat vinden jullie??
vind het wel stoer staan maar vind het wel eng!