Als mijn buik ietsje strakker is dus ff wat kilo`s er af en zetten maar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:ik stond vandaag voor een tepel, maar me piercer is zwanger en op vakantie en wat er nu stond was echt te jong, dat mag echt niet aan mn lijf zitten diploma of niet maar die had véél te weinig ervaring.
dus word volgende maand, nog even wat vraagjes, blijft je tepel dan altijd hard? en hoeveel mm heb je in? ik krijg 1.6 maar in t genezingsproces kan ik hem wisselen voor 1,2 (vind 1,6 echt te groot) maar snap niet waarom die dan niet gelijk 1,2 gepiercd kan worden, en wat valt minder op? staafje of ringetje? bij voorgevormde bh's zie je t niet denk ik? mn ma weet t namelijk niet en hoeft ze ook niet te weten
Myryana schreef:Anyhow.. Ja je tepel blijft wel "erect".. maar ik vind het wel mooi staan. Had zelf eerst ringetjes maar dat zag je heel erg.. vind staafjes gewoon wat mooier staan.
Barmat schreef:auwa! Ik moest gisteren mn helix uitdoen tijdens een onderzoek in het nkh en thuis kreeg ik hem niet meer "dicht" zeg maar. mn vriend heeft het toen gedaan met een tangetje, maar schoot uit en rukte mn halve oor aan gort... verder niks gescheurd ofzo, het leek mee te vallen maar nu heb ik een dikke bult achterop mn oor...
hoe kan ik hier even het beste mee om gaan?
Barmat schreef:Barmat schreef:auwa! Ik moest gisteren mn helix uitdoen tijdens een onderzoek in het nkh en thuis kreeg ik hem niet meer "dicht" zeg maar. mn vriend heeft het toen gedaan met een tangetje, maar schoot uit en rukte mn halve oor aan gort... verder niks gescheurd ofzo, het leek mee te vallen maar nu heb ik een dikke bult achterop mn oor...
hoe kan ik hier even het beste mee om gaan?
MiiGurl schreef:ik heb me Tragus piercing net laten zettenben er echt blij mee
en een navelpiercing had ik al
lolaaatjuhh schreef:Op mijn navelpiercing zitten wat korstjes,,ik heb hem nu een week en het jeukt ( omdat het geneest?! ) maar hoe kan ik die korstjes weg krijgen? of gewoon laten zitten?
Pasamba schreef:MiiGurl schreef:ik heb me Tragus piercing net laten zettenben er echt blij mee
en een navelpiercing had ik al
Leuk!Deed het pijn?