Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnemiekvM schreef:Ik moet vanmiddag...
Ben er zo naar van, dat ik zo mijn werk ga afbellen. Dat doe ik niet snel, maar nu ga ik het niet redden,.
Heb wel oxazepam liggen voor straks.
Knavia schreef:johanna84 schreef:bij ons in de kliniek werkt een kaakchirurg die onder narcose werkt,
voor mensen met angst echt een uitkomst!
voor meer info zie http://www.amaliakliniek.nl
Haha, ik hoop niet dat ie echt werkt onder narcose! Zal veel claims opleveren. Ik neem aan dat je bedoelt dat ie mensen behandelt als ze onder narcose zijn gebracht....
cruesli schreef:Haha inderdaad een lotgenoot! Ik kan de ene dag wel (harde) chocola eten, de andere dag ga ik weer door de grond van de pijn. Dus altijd maar heel voorzichtig beginnen met eten![]()
Ik heb ook al alle tandpasta's uitgeprobeerd die van alles beloven, maar 'gewoon' ijs eten gaat echt nog steeds niet, laat staan indd dat warm en koud samen eten, heel irritant!
Kaygee schreef:Mijn 2 bovenste komen scheef doorzeg maar met het snijvlak richting wang en dan naast mijn laatste kies, zit nu nog wel tandvlees overheen... Mijn 2 onderste komen wel goed door. Maja door die scheve kies wordt mijn achterste kies wel weggedrukt.. Tandarts zegt dat ze mogelijk nog goed gaan staan... Maar geloof er nog geen bal van
Ben als de dood en mijn hoor je ook weinig klagen als ik er last van heb haha want wil niet dat ze getrokken worden.
_Pien_ schreef:hey,
Nou ben dus ondertussen twee dagen verder, en voel mij nog steeds alsof ik met een hamer tegen mijn kaak aan ben geslagen. Ik moet toegeven dat de pijn 's nachts het ergst is.
Ik ben nu helemaal zeker van dat ik na vraag ga doen ivm narcose voor de volgende keer.
Ik zat te rillen en te trillen en te huilen op die stoel, zo bang was ik en nu ik weet hoe het allemaalvoelt krijg je mij daar niet weer naar binnen!! (sorry voor de gene die nog moeten) ik ben een beetje een mietje.
Ik hoop dat de pijn snel begint af te zakken zodat ik weer gewoon m'n dingen kan doen.
heel veel sterkte voor de gene die nog moeten!!! ff door bijten en het is weer voorbij!