Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Heb je met mirena nog steeds dezelfde hormoonimpact op humeur als met de pil?
Suusoi schreef:Ik heb een vraagje ..
Ik heb blaasontsteking, en heb er ook een kuurtje voor.
Er staat niks in de bijsluiter over dat mijn pil hierdoor minder betrouwbaar is..
Is de pil nu wel betrouwbaar of niet?
Marloes_R schreef:De hoeveelheid hoemonen in het spiraaltje is heel erg laag en wordt alleen plaatselijk afgegeven.
Ronja schreef:Spiraaltje zie ik ook niet zitten omdat ik niet met zekerheid kan zeggen dat ik binnen nu en 5 jaar geen kinderen wil.
sweetheart schreef:Nee daar heb ik helemaal geen last van. Met de pil werd ik opnieuw puber... En geloof me als je als 19 jarige door hebt dat je gaat puberen, iets wat je in de normale periode nooit gedaan hebt, dan voel je je echt heel raar. Met de mirena heb ik echt nergens last van. Het is ook wel een beetje te verklaren. De hormonen van de pil gaan door je hele lichaam, de hormonen van de mirena worden plaatselijk afgegeven, waardoor ze al direct op de goed plek zitten, dus de hoeveelheid hormonen is een stuk minder en daar door dus nog minder last, plus de hormonen hoeven niet heel je lichaam door en hebben dus ook minder effect op de rest van je lichaam.
powiepower schreef:misschien het makkelijkst om je stopweek in te korten?
ben jij wel tevreden over de nuvaring...ik ben namelijk bang dat zowel ik als hij last er van gaan hebben tijdens de seks*ik ga hem volgende week voor het eerst proberen..
zweetvos schreef:Heb alleen al 2 maanden en 3 weken geen seks gehad.. zucht..