[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hrappur

Re: Het [Centrale] Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 14:37

alcohol verdunt het bod of zo .. en dat mag niet .. weet ik het Tong uitsteken het stond op me blaatje dat het beter was dat je het niet dronk Tong uitsteken .. maar leef nog! dus kan geen kwaat hahahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 15:43

Marah schreef:
Ik wil z'n piercing in dat gedeelte van je oor wat klein is geloof kraakbeen aan de zijkant van je hoofd (ik weet even niet heo dat nou heet Tong uitsteken ) Maar als je dit laat zetten heb je dan toestemming van je ouders nodig .. niet dat ik het gewoon laat doen.. maar dan hoeft er geen van mijn ouders mee, en waar kun je dit doen ..?

nope je hebt geen toestemming nodig en het kan bij ons gewoon bij de juwelier kost maar 2,50 maar bij 2 van de 3 mensen die hem hebben laten zetten is ie gaan ontsteken

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 16:04

Moet er nou beslist je vader of moeder mee?
Of mag het ook gewoon iemand zijn die ouder is dan .. ? 18?
Want nu snap ik het niet meer.
Enn ik laat een navelpiercing zetten in Burgum, Kodypiercing
Weet iemand of dat die goed is?

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 16:20

Voor zover ik weet moet je toestemming van je ouders hebben.
Bij je oren hoeft dat niet.
Ze moeten namelijk een handtekening zetten op het contract dat jij tekent.
Tenminste dat had ik dan.

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 17:25

Emmz schreef:
Moet er nou beslist je vader of moeder mee?
Of mag het ook gewoon iemand zijn die ouder is dan .. ? 18?
Want nu snap ik het niet meer.
Enn ik laat een navelpiercing zetten in Burgum, Kodypiercing
Weet iemand of dat die goed is?

Bedoel je bij het zetten van een navelpiercing?
Waar ik mn 2 laatste piercing heb laten zetten hoefde dat tot je 16e dat je ouders mee moeten.
Bij de 2na laatste was ik 16 maar waar ik toen was moest wel een volwassene mee.
Ik denk dat dat dus bij elke piercer anders is.

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 17:29

ik ging gewoon naar die piercingshop voor mijn navelpiericng die amn vroeg niet eens hoe oud je was (was toen nog 14). terwijl bij een andere piercing shop belde ze je ouders op, en bij weer een andere mocht het niet eens onder de 16

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 12:54

Fiej schreef:
Myrz schreef:

aaaaaaaaaah!

helphelphelp!
Ik heb sinds 28 december een navelpiercing, heb er nu een andere in, maar er zit aan de onderkant, naast mn gaatje, een hele grote bobbel!
Help wat is dit?!

had ik ook, ik heb er toen met een (ontsmette Knipoog ) naald in geprikt en er kwam wat wit spul uit. Gelijk 2weken weer ontsmet en nu is het weg Lachen

even een vraagje, Moet je navelpiercing en/of tongpiercing uit als je in de sauna gaat? Clown

Ik heb dat ook gehad , dat is wild vlees wat uit de binnenkant van je navel komt. Het werd zegmaar naar buiten ‘gedrukt’ toen jij een andere piercing in deed!!Ik ging ervoor naar de dokter en de shop terug , en je moet er NIKS mee doen . Als je er namelijk niks mee doet , gaat het vanzelf weg . Het sterft af . Dan krijg je afentoe wat bloed en korstjes eromheen , die moet je weghalen en voor je het weet is die bobbel verdwenen !! Als sneeuw voor de zon Tong uitsteken

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:35

Vies praatje horen ??

Ik heb een navelpiercing, al 5 jaar, maar af en toe vind ik hem ff niet meer leuk en dan haal ik hem eruit. Maar na een dag of 5 wil ik m er weer in doen en dan moet ik hem doorprikken!!!

Van de week ging die helemaal bloeden en diezelfde middag kwam der ook pus uit hahahahaha!! Lekker vies he!! Nu doet tie weer zoals hij hoort te doen Haha!

Als ik er nu voor had kunnen kiezen, een navelpiercing, had ik het denk ik niet gedaan. Maar hij is opzich wel leuk...

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 17:41

Een vraag...
Ik wilde gisteren mn vanelpiercing schoonmaken en dan druk ik altijd mn vel bij elkaar zodat ik de piercing kan bewegen maar toen voelde ik dat het hard was...is dat wel goed? ik heb hem nu anderhalve week.
een vriendin van mij die er zelf ook een heeft zegt dat dat komt doordat ie aan het genezen is.
Wie weet wat die is?

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 18:43

ik heb dat ook hoor Knipoog
maar zou niet weten wat het is,
heb er ook geenlast van,dus blijf er mooi af!
kan ook best zijn,datnje gewoon het staafje voelt,
want als je een ringetje of staafje hebt,en je voelt zeg maar tussen de ,,gaatjes,, in dan voel je het staafje ook gewoon.dus kan best zijn dan at het je staafje is,maar ik maak hem gewoon in de douche schoon,,ff wat zeep erop,draaien en klaar,(maar ik heb hem al bijna 3 jaar dusja Tong uitsteken )\en heel af en toe doe ik er nog wat piercingspul op,dat het goed ontsmet enz.werkt wel.

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 19:05

loez schreef:
ik heb dat ook hoor Knipoog
maar zou niet weten wat het is,
heb er ook geenlast van,dus blijf er mooi af!
kan ook best zijn,datnje gewoon het staafje voelt,
want als je een ringetje of staafje hebt,en je voelt zeg maar tussen de ,,gaatjes,, in dan voel je het staafje ook gewoon.dus kan best zijn dan at het je staafje is,maar ik maak hem gewoon in de douche schoon,,ff wat zeep erop,draaien en klaar,(maar ik heb hem al bijna 3 jaar dusja Tong uitsteken )\en heel af en toe doe ik er nog wat piercingspul op,dat het goed ontsmet enz.werkt wel.

Nee het is het staafje niet...die voel ik ook wel maar het is anders het zit er om heen...ik denk dat ik als ik tijd heb, wodt dus waarschijnlijk vant weekend, even langs de piercingshop ga toch even voor de cker heid.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 19:08

mm dan weet ik het ook niet, maar je kan altijd ff langs de piercingshop voor de zekerheid he !
zal nix ergs zijn,waarschijnlijk iets van het helen,maar voorr de zekerheid kan je het beste wel ff gaan ja Knipoog

FlEuRXBoNnY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 20:20

ik wil dus misschien een piercing/oorbel hoe je het wil noemen:P zegmaar in de zijkant van me oor alleen dan niet helemaal boven aan maar halverwege Haha!.. heeft 1 van jullie hier een foto van....
en moet ik het laten piercen of gwoon schieten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 17:44

kwadraatje schreef:
Voor zover ik weet moet je toestemming van je ouders hebben.
Bij je oren hoeft dat niet.
Ze moeten namelijk een handtekening zetten op het contract dat jij tekent.
Tenminste dat had ik dan.

Idd. Maar waarom moet je het per se zonder je ouders doen dan?
Ze komen er toch wel achter, dus dan kan je net zo goed zeggen dat je er 1 neemt en of ze mee willen gaan.
En als ze niet mee willen, ja, dan gewoon het proberen of het zonder je ouders kan Clown

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 21:34

FlEuRXBoNnY schreef:
ik wil dus misschien een piercing/oorbel hoe je het wil noemen:P zegmaar in de zijkant van me oor alleen dan niet helemaal boven aan maar halverwege Haha!.. heeft 1 van jullie hier een foto van....

Het moet gepierced worden,
en je kan bij google bijv gewoon piercing intoetsen,en dan moet je ff zoeken,en ff goed kijken,en dan staan er wel een paar duidelijke tussen Lachen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 00:17

0ojannekeo0 schreef:
Marah schreef:
Ik wil z'n piercing in dat gedeelte van je oor wat klein is geloof kraakbeen aan de zijkant van je hoofd (ik weet even niet heo dat nou heet Tong uitsteken ) Maar als je dit laat zetten heb je dan toestemming van je ouders nodig .. niet dat ik het gewoon laat doen.. maar dan hoeft er geen van mijn ouders mee, en waar kun je dit doen ..?

nope je hebt geen toestemming nodig en het kan bij ons gewoon bij de juwelier kost maar 2,50 maar bij 2 van de 3 mensen die hem hebben laten zetten is ie gaan ontsteken

volgens mij bedoel ze deze piercing en die kun je dus niet laten schieten. die moet gepierst worden. Voor die van mij heb ik 50 euro betaald. piercen is zoiezo beter als schieten! als je schiet is de ontstekings kans dus hoger. ik heb er totaal geen last van gehad!

Afbeelding

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 00:27

FlEuRXBoNnY schreef:

Ik heb er ook 1.. Net geprobeerd een foto ervan te maken met mijn telefoon, maar is erg onduidelijk.. Ik heb het laten piercen, kostte 35 euro... Geen idee of je toestemming nodig hebt van je ouders ervoor, want ik had bij die piercingzaak al verschillende piercings laten zetten.. Ze kende me dus al Clown .. Heb 2 navelpiercings, boven elkaar en ik heb bij allebei wild vlees gehad.. Boven is het nu weg, onder gaat het af en toe weg, maar komt ook weer terug... Bij de bovenste heeft het 2,5 jaar geduurd voordat het helemaal oke was... Heb een lang genezingsproces zei de piercer...

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 20:07

FlEuRXBoNnY schreef:

Dat heet d8 ik een Tragus.
Ik heb hem ook gehad maar heb hem toen laten schieten koste iets van 5 euro nog wat.
maar mn gehoor gang was te klein ofzo en was de kans heel groot dat hij er uit zou groeien, is dus ook gebeurt. ik heb het toen gelijk met een vriendin gedaan en ze heeft hem nu nog steeds, dus zo ong 2 jaar.
maar het beste is meestal piercen omdat ze met schieten het kraakbeen ofzo dan kapot schieten waardoor het eerder gaat ontsteken...maarjah de prijs scheelt enorm Knipoog

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 20:33

nee zij bedoeld gewoon in het midden van je oor..
ik zou het niet weten ik heb al mijn oorbellen laten schieten (tragus en 2 bovenin)

FlEuRXBoNnY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 00:03

Eszelon4ever schreef:
ik zou het niet weten ik heb al mijn oorbellen laten schieten (tragus en 2 bovenin)

idd ik bedoel niet zo;n tragus..

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-05 11:43

Citaat:

volgens mij bedoel ze deze piercing en die kun je dus niet laten schieten. die moet gepierst worden. Voor die van mij heb ik 50 euro betaald. piercen is zoiezo beter als schieten! als je schiet is de ontstekings kans dus hoger. ik heb er totaal geen last van gehad!

http://img.photobucket.com/albums/v641/ ... .jpg[/img]

Jeumig €50! Ik weet dat het beter is om te piercen, maar toen ik mijn tragus liet zetten wist ik dat nog niet. Ik heb het laten schieten en koste maar €3.50 inclusief knopje + ontsmettingsspul..
En heb nergens last van gehad Lachen

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 13:54

Eszelon4ever schreef:

Jah ik heb verkeerd gelezen...zie nu dat ze wat anders bedoeld Knipoog

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 14:40

Mijn rijinstructrice vertelde dat ze eerst ook een navelpiercing had, maar door de hoge paardrijbroeken was hij eruit aan het groeien, en ze kreeg hem er niet meer uit, dus ze heeft hem er toen uit gesneden Scheve mond

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 14:56

Ik heb ook een tragus voor 6,50 *LOL*

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 15:41

Genee schreef:
Mijn rijinstructrice vertelde dat ze eerst ook een navelpiercing had, maar door de hoge paardrijbroeken was hij eruit aan het groeien, en ze kreeg hem er niet meer uit, dus ze heeft hem er toen uit gesneden Scheve mond

Ajjj....dat lijkt me heel pijnlijk.
Ik heb ook een navelpiercing nu 2 weken maar ik kan niet al mn rijbroeken meer aan, omdat ze dus ook te hoog zijn Boos!