Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marah schreef:Ik wil z'n piercing in dat gedeelte van je oor wat klein is geloof kraakbeen aan de zijkant van je hoofd (ik weet even niet heo dat nou heet) Maar als je dit laat zetten heb je dan toestemming van je ouders nodig .. niet dat ik het gewoon laat doen.. maar dan hoeft er geen van mijn ouders mee, en waar kun je dit doen ..?
Emmz schreef:Moet er nou beslist je vader of moeder mee?
Of mag het ook gewoon iemand zijn die ouder is dan .. ? 18?
Want nu snap ik het niet meer.
Enn ik laat een navelpiercing zetten in Burgum, Kodypiercing
Weet iemand of dat die goed is?
Fiej schreef:Myrz schreef:
aaaaaaaaaah!
helphelphelp!
Ik heb sinds 28 december een navelpiercing, heb er nu een andere in, maar er zit aan de onderkant, naast mn gaatje, een hele grote bobbel!
Help wat is dit?!
had ik ook, ik heb er toen met een (ontsmette) naald in geprikt en er kwam wat wit spul uit. Gelijk 2weken weer ontsmet en nu is het weg
even een vraagje, Moet je navelpiercing en/of tongpiercing uit als je in de sauna gaat?
loez schreef:ik heb dat ook hoor
maar zou niet weten wat het is,
heb er ook geenlast van,dus blijf er mooi af!
kan ook best zijn,datnje gewoon het staafje voelt,
want als je een ringetje of staafje hebt,en je voelt zeg maar tussen de ,,gaatjes,, in dan voel je het staafje ook gewoon.dus kan best zijn dan at het je staafje is,maar ik maak hem gewoon in de douche schoon,,ff wat zeep erop,draaien en klaar,(maar ik heb hem al bijna 3 jaar dusja)\en heel af en toe doe ik er nog wat piercingspul op,dat het goed ontsmet enz.werkt wel.
kwadraatje schreef:Voor zover ik weet moet je toestemming van je ouders hebben.
Bij je oren hoeft dat niet.
Ze moeten namelijk een handtekening zetten op het contract dat jij tekent.
Tenminste dat had ik dan.
FlEuRXBoNnY schreef:ik wil dus misschien een piercing/oorbel hoe je het wil noemen:P zegmaar in de zijkant van me oor alleen dan niet helemaal boven aan maar halverwege.. heeft 1 van jullie hier een foto van....
en moet ik het laten piercen of gwoon schieten?
0ojannekeo0 schreef:Marah schreef:Ik wil z'n piercing in dat gedeelte van je oor wat klein is geloof kraakbeen aan de zijkant van je hoofd (ik weet even niet heo dat nou heet) Maar als je dit laat zetten heb je dan toestemming van je ouders nodig .. niet dat ik het gewoon laat doen.. maar dan hoeft er geen van mijn ouders mee, en waar kun je dit doen ..?
nope je hebt geen toestemming nodig en het kan bij ons gewoon bij de juwelier kost maar 2,50 maar bij 2 van de 3 mensen die hem hebben laten zetten is ie gaan ontsteken
FlEuRXBoNnY schreef:ik wil dus misschien een piercing/oorbel hoe je het wil noemen:P zegmaar in de zijkant van me oor alleen dan niet helemaal boven aan maar halverwege.. heeft 1 van jullie hier een foto van....
Eszelon4ever schreef:nee zij bedoeld gewoon in het midden van je oor..
ik zou het niet weten ik heb al mijn oorbellen laten schieten (tragus en 2 bovenin)
Citaat:
volgens mij bedoel ze deze piercing en die kun je dus niet laten schieten. die moet gepierst worden. Voor die van mij heb ik 50 euro betaald. piercen is zoiezo beter als schieten! als je schiet is de ontstekings kans dus hoger. ik heb er totaal geen last van gehad!
http://img.photobucket.com/albums/v641/ ... .jpg[/img]
Eszelon4ever schreef:nee zij bedoeld gewoon in het midden van je oor..
ik zou het niet weten ik heb al mijn oorbellen laten schieten (tragus en 2 bovenin)
Genee schreef:Mijn rijinstructrice vertelde dat ze eerst ook een navelpiercing had, maar door de hoge paardrijbroeken was hij eruit aan het groeien, en ze kreeg hem er niet meer uit, dus ze heeft hem er toen uit gesneden