QtieLady schreef:gebruik eens een lekkere masker. goed in laten trekken en doe dat 1 x in de week .
bedankt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
QtieLady schreef:gebruik eens een lekkere masker. goed in laten trekken en doe dat 1 x in de week .

VeirL schreef:Volgens mij groeit het van mij wel iets sneller?

Dit vind ik wel mooi staan bij je. Kijk als je het blond doet, vind ik dat niet mooi staan bij je wenkbrauwen, misschien blonde plukjes erdoorheen ofzo
Of had je iets van roods gewild, kan ook he. 

..
Ik heb ook een heel lang gezicht, en ik haat kort..
Wil het liefste lang, en los hebben maar dan wordt het weer slierterig..
Ik moet het ook elke 5 min. kammen
Wil het een beetje mooi uitzien..
Dus iemand tips? 
! ( heb alleen niet dun haar, maar werkt wel
) __Daantjee__ schreef:* gaat even kijken hoe het heet ... * het is van wella ( new wave, met groen streepje daaronder en staat curl in ) ..
voor de een werkt het niet echt goed, maar voor de ander weer wel ( mij dus) .. het zorgt dat je haar gaat krullen etc.. dat is denk ik erg handig als je dun haar hebt want dan lijkt het voller..
misschien kan je dat een keer proberen ? bij mij werkt het super goed! ( heb alleen niet dun haar, maar werkt wel
![]()
)
) door mijn haar..

.. en idd op je handen smeren en beetje ... soort van kneden zeg maar in je haar.. maar natuurlijk niet te veel
!! __Daantjee__ schreef:uhmm jaa..
zeg maar op je kop.. en idd op je handen smeren en beetje ... soort van kneden zeg maar in je haar.. maar natuurlijk niet te veel
!!
dan doe ik het gelukkig wel goed..
Het moet wel sterk spul zijn, want alles wat ik tot nu heb geprobeert helpt niet echt om in model te blijven zitten..

..! (( ojaa van onder naar bove jaa ghehe
)
..
In welke winkels hebben ze het eigenlijk dan?

.. van die winkels waar ze ook haarspray etc hebbe