Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicole_floor schreef:Met mij en Bodi gaat alles goed. We beginnen steeds meer een ritme te krijgen. Ik moet zeggen dat ik nu wel vrede heb en het wel makkelijk vind, die flesvoeding.![]()
Mijn vriend en ik hebben dus nog kaarten voor de zaterdag van de zwarte cross. Want die hebben we gekocht voor ik wist dat ik zwanger was. En we willen eigenlijk nog heel graag een paar uur gaan. Wij wonen er namelijk niet zo heel ver vanaf. Maar we hebben nog geen oppas kunnen vinden. Mijn schoonouders hebben een feestje in Duitsland en mijn moeder is zelf op de zwarte cross.
annepaardoes schreef:Suus van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jelte-Jan! Heftig dat het zo pittig voor je is geweest. Hopelijk gaat het herstel goed.
Farjen: wel fijn dat jullie nu weten wat er aan de hand is. Ook dat het niet ernstig is en het over gaat.
Hoofdmoot van het prenataal kolven, voor mij, is dat je een voorraadje colostrum hebt mocht het voeden toch niet helemaal lekker gaan. Daarnaast zal de productie van het colostrum (hebben jullie ook dat je biest wil zeggen) meer worden dus ik hoop dat de baby dan direct makkelijk kan drinken en dat het een mooie hoeveelheid is. De overgang naar de daadwerkelijke melk is dan wel weer anders.
redbutton schreef:Zwaargewicht klasse hebben we 5 jaar meegedaan. Maar vorig jaar ook wat gedoe in de groep (in de loop van de jaren wat mensen aangehaakt die niet helpen bouwen en we alleen zien sochtends als ze uit bed komen en als er een kans is dat ze mee de baan op mogen). Dus een jaar overslaan is niet verkeerd.
Maar zwanger erheen gaan is niks, 6 jaar terug had ik 2 weken ervoor m'n arm complex gebroken en was geopereerd en omdat je dan toch voorzichtig moet doen drink je niet zoveel. Dan kom je er ook achter dat dat niet zo goed werkt op de zwarte cross. Na 23u is iedereen zo lomp dar zelfs gips en een mitella niet helpt. Dus zonder drank zou ik er ook niet meer heen gaan haha