@Saskia & Claudia, Me-time klinkt goed! Ik hoorde van een collega die aan haar verlof (met 36 weken) begon en na 2 dagen beviel, ik heb me toch wel ingesteld op wat me-time van minstens 2 weken.
@ Samir, lekker druk zo! En fijn dat je nog even de tip kreeg van die megasale van Prenatal, scheelt weer

@ Rebecca, fijn dat de kinderkamer (bijna) klaar is! Zo lief de reactie van je dochter, heeft ze er zin in om grote zus te worden?
@Goldie, gefeliciteerd met de kinderwagen! Ik wist trouwens niet dat je verplicht 6 weken van te voren met verlof moest als je eerder minder uren gaat werken. Wat een rare regeltjes toch allemaal.
@ Rebel, ook gefeliciteerd met de nieuwe kinderwagen! Toch de reis waard geweest zo te horen.
@Lisitano en Haasje ook aan de ijzertabletten, maar fijn om te horen dat het werkt! @lisitano, naar welke dierentuin was je geweest? (ik werk in een dierentuin dus altijd benieuwd

Hier genoeg te melden maar eigenlijk ook weer niet. Ook een te laag ijzer. Als in 5.3.. oops. Dus ook aan de tabletten, ferro ranja en opletten met de lactose inname. Beetje onhandig dat ik nuchter mijn schildklier medicatie moet slikken smorgens, maar daar zit lactose in, dus moet savonds een beetje afzien met mn vreetbuien voor de ijzertabletten. Merk gelukkig ook al verschil.
Op werk wat rustiger aan gaan doen, maar voel me wel wat stressie omdat ik nog maar 4 weken heb tot verlof en het idee heb dat ik nog zoveel moet afronden voor die tijd, maar dat loopt vast los.
Verder is baby afgelopen week door de groeiecho check gekomen, wederom een verwachtte grote baby, maar nadat onze dochter vooral lang en niet zozeer zwaar bleek (3375 gram met 38+2) laten ze het nu rustig aankijken, zeker omdat we ook uit families met lange mensen komen. Nog een anti resus spuit in mn been en dan is het nu rustig wachten tot mn verlof.
Oh, en niet geheel onbelangrijk, maar we zijn klaar met verbouwen. Alleen de babykamer moet nog geschilderd worden, maar onze kamer en die van onze dochter (over de top roze prinsessenkamer