Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 15:12

Jasia wat vervelend zo’n lange cyclus.

Spannend Melissa! Ik hoop voor je dat je alsnog een positieve test in je handen krijgt!

Vuilzus :+
Mijn schoonzus is tegelijk met mij begonnen, zij is inmiddels 8/9 week zwanger. Voelt soms wel oneerlijk, maar ik gun het ze heel erg. Gelukkig heb ik geen vuilzus haha

Vanmorgen toch een zwangerschapstest gedaan, helaas negatief.

Iloveiswan

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 15:39

Vuilzus die had ik nog niet eerder gehoord _O-

Jammer jannickee :+:

Hier vanochtend een goede ovulatietest. Wel heel blij met de oploop. En vanmiddag ook echt soort van krampen daar beneden _O-

Afbeelding

Wel pas op dag 18. Dus zal wel weer rond dag cyclus dag 32 ongesteld worden. Begint wel echt constant te worden dan. Daar wel heel blij mee *\o/*

Zie vandaag zoveel schattige kindjes op het werk. Nadeel van in supermarkt werken _O-

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 20:47

Ik ben toch ongesteld geworden -O- ach nieuwe ronde nieuwe kansen

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 21:07

Balen Melissa! Volgende ronde meer geluk hoop ik voor je!

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 01:05

Jammer Melissa! Hopelijk volgende keer meer geluk!

Lekker dat je cyclus en ovulatie lekker regelmatig aan het worden is Iloweiswan!

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 23:38

Balen zeg Melissa, hopelijk de volgende ronde wel raak!

Hier is mn cyclus in de war, nu al een eisprong.. Gelukkig hou ik t bij.
En we hebben goed geklust dus ik ben benieuwd.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 09:07

Oei taartje, goed dat je t gezien hebt! Is hij veel vroeger als normaal?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 10:06

Taartje schreef:
Balen zeg Melissa, hopelijk de volgende ronde wel raak!

Hier is mn cyclus in de war, nu al een eisprong.. Gelukkig hou ik t bij.
En we hebben goed geklust dus ik ben benieuwd.

Ik duim voor je *\o/*

Jammer Melissa :knuffel:

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 10:16

Hier was mijn cyclus na mn eerste zwangerschap ook een andere lengte dan er voor. Voor de eerste was mn cyclus regelmatig op 25 dagen en daarna werd ie toen ie weer regelmatig was 28 dagen per cyclus.

Fijn dat je dan wel al getest hebt en je eisprong gevonden hebt Taartje

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 10:39

Kom me weer bij jullie aansluiten dames!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 10:40

Balen LinsxDot. Hopelijk mag het bij jou ook weer snel blijven plakken :(:)

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 10:58

Primavera schreef:

Hij zou ong zaterdag moeten zijn. Maa denk dat het niet gek is dat zon eerste cyclus in de war is.

Toch wel normaal dus ynskek, ik hoop dat t deze maand weer lukt maar zo niet ben ik benieuwd of hij mn cyclus weer normaal is.

Zometeen controle afspraak bij de gyn.
Daarna is het stukje miskraam helemaal afgesloten.

Balen linsxdot... Hopelijk volgende maand wel goed raak!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 11:00

LinsxDot schreef:

ach wat verdrietig :(:)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 11:03

Ah nee Linsxdot :( wat verdrietig!

Lau

LinsxDot schreef:

Ach nee knuffel :knuffel:

Bhodi

LinsxDot schreef:

Dit zijn geen leuke berichten :(:)

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 11:08

Geef niet dames het is niet anders. Bijna 7 weken heb vrijdag weer afspraak bij de huisarts.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 11:18

Taartje schreef:
Primavera schreef:

Hij zou ong zaterdag moeten zijn. Maa denk dat het niet gek is dat zon eerste cyclus in de war is.

Toch wel normaal dus ynskek, ik hoop dat t deze maand weer lukt maar zo niet ben ik benieuwd of hij mn cyclus weer normaal is.

Hier kwam 3 maanden na mn bevalling (KS) mn cyclus weer op gang. Eerste maanden nog niet regelmatig. maar vanaf de 3e maand wel maar dus wel met een iets langere cyclus dan daar voor.

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 11:38

ynskek schreef:
Taartje schreef:

Hier kwam 3 maanden na mn bevalling (KS) mn cyclus weer op gang. Eerste maanden nog niet regelmatig. maar vanaf de 3e maand wel maar dus wel met een iets langere cyclus dan daar voor.

Goed om te weten, als was ik wel vrijwel exact 4 weken na de curretage ongesteld. Dus dat ging wel gelijk netjes en had ook 3 weken erna een eisprong.
T blijft toch iets heel ingrijpends zon zwangerschap.
Had ook zoveel last van mn hormonen bij de menstruatie dat ik ineens slecht zag door mn linker oog en voelde vreselijk ellendig.
Bij de hap geweest en gelukkig was t niks ernstigs, dag erna ongesteld dus dat was de dader...

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 11:41

Taartje schreef:
Primavera schreef:

Ah nee, sorry. Was even vergeten dat het de eerste x weer was. Dat is heel normaal! Kan best een maar cyclussen duren voordat je weer regelmatig bent.

Ik ben bevallen in april, heb na 6 weken weer een menstruatie gekregen en gelukkig redelijk regelmatig al direct. Wil nog wel eens verspringen naar 28 dagen (of zoals de laatste x 24 dagen) maar grotendeels 26 dagen.

Nu in ronde 7 voor ons Regenboogje.

Fingers crossed, hoewel we gisteren wel uit frustratie voor het wachten een skivakantie hebben geboekt voor januari :P ach hoe groot is de kans... Tenminste om weer iets naar uit te kijken na alle tegenslagen

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 12:06

Primavera schreef:
Taartje schreef:

Ah nee, sorry. Was even vergeten dat het de eerste x weer was. Dat is heel normaal! Kan best een maar cyclussen duren voordat je weer regelmatig bent.

Ik ben bevallen in april, heb na 6 weken weer een menstruatie gekregen en gelukkig redelijk regelmatig al direct. Wil nog wel eens verspringen naar 28 dagen (of zoals de laatste x 24 dagen) maar grotendeels 26 dagen.

Nu in ronde 7 voor ons Regenboogje.

Fingers crossed, hoewel we gisteren wel uit frustratie voor het wachten een skivakantie hebben geboekt voor januari :P ach hoe groot is de kans... Tenminste om weer iets naar uit te kijken na alle tegenslagen[/quote]

Klinkt inderdaad heel logisch!
Ik zie t wel, doe ovulatietesten en voel mn eisprong ook dus ik maak kan daar gelukkig goed op plannen

Heerlijk, niks laten zitten hoor, gewoon alles gaan doen.
van vakanties knap je lekker op.
Al hoop ik natuurlijk dat jij en ik gewoon mazzel hebben en het wel snel raak is!

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 12:17

Is heel normaal idd Taartje! Ik ben in juli bevallen en mijn cyclus is ook nog niet normaal. Tegen mij is gezegd door de gyn dat je lichaam net zo lang moet ontzwangeren, als dat je zwanger bent geweest.

Knuffel voor jou Linsxdot! Sterkte :knuffel:

Lekker Primavera! Lekker van genieten! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 12:29

Jannickee schreef:
Is heel normaal idd Taartje! Ik ben in juli bevallen en mijn cyclus is ook nog niet normaal. Tegen mij is gezegd door de gyn dat je lichaam net zo lang moet ontzwangeren, als dat je zwanger bent geweest.

Knuffel voor jou Linsxdot! Sterkte :knuffel:

Lekker Primavera! Lekker van genieten! :D

Dat klopt wel, mijn cyclus is nu pas weer voor de eerste keer normaal na mijn miskraam.

Ik maakt me er ook ontzettend druk om, en ben gisteren daarom naar de gynaecoloog geweest voor alsnog een check up. Ik zat er echt mee dat ik geen nacontrole heb gehad. (kort: missed abortion, 19 juni medicatie genomen, maar vruchtje pas 21 juli verloren en daarna pas negatieve zwangerschapstest) Ik had 4 augustus weer mijn eerste eisprong, maar daarna bleef ik spotten. Elke cyclus weer, precies een week na de eisprong begon ik met bloed te verliezen tot ik ongesteld werd en daarna stopte het weer tot een week na de eisprong.

Ik was er zo klaar mee en voelde me zo'n zeur bij de verloskundige en de gynaecoloog dat ik naar de huisarts ben gegaan en die heeft me doorverwezen naar een ander ziekenhuis. In de tussentijd dat ik aan het wachten was op een afspraak was de afgelopen cyclus de boel al weer wat normaler. Ik heb een bloeding gehad op 10 DPO en daarna gewoon ongesteld worden op 13 DPO. Deze menstruatie was ook weer gewoon, zoals ik het voor de zwangerschap gewend was.

Ze heeft alles gecheckt, baarmoederhals, baarmoeder, eierstokken alles zag er goed uit. Het baarmoederslijmvlies wat al opgebouwd is had een goede dikte, dus ik ben tevreden. Ik ben vandaag 9 DPO, dus ik zit braaf op het wachtbankje. Ik voel me in elk geval een stuk rustiger weer.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 12:56

Jammer linsxdot!

Hopelijk is en blijft het nu een normaal ritme Angela, kan me goed voorstellen dat je daar wat ongerust over was. Wel fijn dat je huisarts mee dacht en je ook heeft doorverwezen naar een ander ziekenhuis. Al zou je je nooit een ‘zeur’ moeten hoeven voelen, rot dat ze dat gevoel gaven in het eerste ziekenhuis..

Hier dag 56 na uithalen spiraal en nog geen menstruatie gehad. Merk dat ik me er wel wat meer bij neer heb gelegd dat het gewoon nog even duurt voor het weer normaal op gang komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 13:15

Yltje: wat voor spiraal had je? Mirena? Ik zou jezelf 3 maanden de tijd geven en als je dan nog geen menstruatie hebt gehad toch even langs de huisarts.

Mocht het ons straks gegund zijn om zwanger te raken, ga ik ook naar een andere verloskundige zodat ik naar het ziekenhuis in Boxmeer kan (waar ik nu ook ben geweest) om eventueel daar te bevallen. Mijn vorige verloskundige werkt daar niet mee samen. Heel vreemd want dit ziekenhuis is 15 min rijden, en het andere bijna een half uur. (jaja ik woon in een uithoek en moet sowieso buiten ons dorp naar een verloskundige)