Renee1991 schreef:Nou, ik merk dat ik steeds minder gemotiveerd ben om hier mee te lezen. Gaat echt niet goed hier. Komende dinsdag ga ik naar de huisarts. Mijn gewicht blijft schommelen tussen dezelfde waarden, ik ben doodmoe en afgelopen donderdag flauwgevallen op mijn werk.
Dus ik vermoed toch iets met mijn schildklier of een ijzertekort oid. Ik val in ieder geval niet af, ondanks mijn voedingspatroon en voldoende sportmomenten/beweging.
Echt. Teleurstellend.

Moest het even kwijt hoor

Heftig, goed dat je naar de huisarts toe gaat!
BeFunny schreef:Dat is het hem juist ik heb ook slaapproblemen. Maar sinds ik dus ook laat sport val ik als een roos in slaap. Ook hardlopen gaat mij laat beter af hou het langer vol en als ik intervallen doe presteer ik net wat sterker. In de ochtend raffel ik alles meer af ofzo iets te snel afgeleid.
Ik sta wisselend op kwa tijd. Ook wel regelmatig om 6:00 maar slaap nooit voor 00:00 als ik eerder ga dan lig ik naar het plafond te staren dus dat doen we niet meer. Gister om 01:50 lag ik op bed en om 07:00 stond ik alweer naast mijn bed zonder wekker dus. Dan ben ik dus simpelweg uitgeslapen

Grappig, ik heb geen slaapproblemen, maar als ik 's avonds sport kan ik inderdaad na het douchen zo het bed in duiken en heerlijk slapen
mijn man dan weer niet, die moet eerst nog even zitten, waarna hij vervolgens veel te laat naar bed gaat
Muronia schreef:Ik heb deze week mijn eerste GLI training gehad. Eerst het intake gesprek en eigenlijk was de conclusie dat ik zelf al best goed bezig ben. Qua training.. ik ben 10 minuten op de crosstrainer geweest (nog nooit eerder gedaan) maar toen kreeg ik wel echt pijn in mijn knie. Die is volledig versleten en ik moet een nieuwe knie, vandaar dat het druk zetten zeer doet. Daarna 10 minuten op een handfiets. Dat ging prima maar de volgende dag wel een ontsteking in de aanhechting van een spier bij mijn schouderblad. Ik slik sowieso dagelijks ontstekingsremmers (diclofenac) dus hij is weer onder controle, maar ik ben bang dat het wel heel moeilijk gaat worden voor mij bij deze trainingen omdat ik zo beperkt ben in wat ik (pijnloos) kan doen.
Goed bezig! Maarre... waarom ga je niet voor die nieuwe knie? Zo te lezen heb je al zoveel beperkingen en dan ook nog die knie... sinds mijn moeder een nieuwe knie heeft is ze als herboren. Bovendien gaan die knieeen echt veel langer mee dan vroeger, dus leeftijd echt geen excuus meer om mensen dan maar door te laten lopen met een versleten knie