Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:Ik denk dat de Veluwezoomtrail van 17km erg leuk is, dan pakken we ook nog een stukje van de Posbank mee.
Misschien probeer ik hem binnenkort even uit. Er zitten 200HM in.
Je kunt ook makkelijk parkeren bij de start.
En wandelen tussendoor mag mensen en foto's maken ook, het gaat om de gezelligheid.
We komen op 8km langs paviljoen de Posbank, dus je zou dan zelfs wat kunnen drinken tussendoor voor degenen die even bij willen komen. Als er tenminste geen lockdown meer is.
Of op km 4 en km 14, dan kom je langs de carolinahoeve. Dat kan ook een pauzeplek zijn.
Wie ziet dat zitten?
misschien hebben ze in de lockdown periode wel een standje to go?

Ik heb nu voor drie dagen een verbod op de tennisbal, en daarna om de dag. Mijn foamroller mag ik wel gebruiken.
Supervixen schreef:Ik denk dat de Veluwezoomtrail van 17km erg leuk is, dan pakken we ook nog een stukje van de Posbank mee.
Misschien probeer ik hem binnenkort even uit. Er zitten 200HM in.
Je kunt ook makkelijk parkeren bij de start.
En wandelen tussendoor en foto's maken ook hè, het gaat om de gezelligheid.
We komen op 8km langs paviljoen de Posbank, dus je zou dan zelfs wat kunnen drinken tussendoor voor degenen die even bij willen komen. Als er tenminste geen lockdown meer is.
Of op km 4 en km 14, dan kom je langs de carolinahoeve. Dat kan ook een pauzeplek zijn.
Wie ziet dat zitten?
[ [url=m/hc7Ymg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met andere woorden: ik ga nu echt serieus werk maken van de RM. Ik schrijf me alleen (nog) niet in. Even wachten hoe het loopt met corona enzo en tegen die tijd zijn er nog genoeg startbewijzen over te nemen. Maar het kriebelt zo enorm en die 22 km trail van afgelopen zaterdag gingen zo lekker dat ik gewoon ervoor wil gaan.
) ontmoet ik jullie graag!
ik kan dan toch niet lopen maar heb wel al ingeschreven
Mochten er mensen uit het noorden wel gaan en een plaatsje over hebben in de auto, dat zou geweldig zijn. Uiteraard tegen onkosten. 
) En anders dan mag je meerijden vanaf een handig punt. Weet niet waar in Fryslan je zit, maar daar is vast wel wat in mogelijk.
Ik weet niet zeker of het interval is of niet; momenteel bij het opbouwen is het nog 9 keer 2 minuten wandelen en 1 minuut hardlopen. 

Ik merk wel dat nu ik een schema volg ik veel makkelijk de discipline heb om ook in slecht weer te lopen.
foxy80 schreef:Hoe gaan jullie eigenlijk om met het natte/koude/mistige/donkere van de wintermaanden? Houden jullie je vaste loopmomenten aan?