Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Hier wel verkouden geweest in oktober. Toen laten testen, geen corona. Inmiddels dus wel corona gehad. Is echt niet te vergelijken met een verkoudheid.
Vayo schreef:Ik heb ieder jaar weken lang onhoudbare kriebelhoest en gek genoeg dit jaar overgeslagen. Ik duim enorm dat dat wegblijft. Maar wat bij mij ook past is iedere winter standaard 1 of 2 keer per week keelpijn en bij het slikken een ''ik word ziek'' gevoel. Niet te doen om dan elke keer te testen. Ik had dan zeker al 20 keer kunnen laten testen.
Daarom ook dat de vaccinatie me straks echt een geruststelling lijkt. Ik weet dat je bij klachten moet testen. Maar dit zijn voor mij chronische klachten. Met vaccinatie durf ik daar relaxed bij te zijn. Bij verhoging, koorts of andere niet bij mij passende klachten zou ik dan wel testen.
Ik vind het wel echt apart dat die kriebelhoest mij juist deze winter overgeslagen heeft.
Vayo schreef:Ik heb ieder jaar weken lang onhoudbare kriebelhoest en gek genoeg dit jaar overgeslagen. Ik duim enorm dat dat wegblijft. Maar wat bij mij ook past is iedere winter standaard 1 of 2 keer per week keelpijn en bij het slikken een ''ik word ziek'' gevoel. Niet te doen om dan elke keer te testen. Ik had dan zeker al 20 keer kunnen laten testen.
Daarom ook dat de vaccinatie me straks echt een geruststelling lijkt. Ik weet dat je bij klachten moet testen. Maar dit zijn voor mij chronische klachten. Met vaccinatie durf ik daar relaxed bij te zijn. Bij verhoging, koorts of andere niet bij mij passende klachten zou ik dan wel testen.
Ik vind het wel echt apart dat die kriebelhoest mij juist deze winter overgeslagen heeft.
Het zou fijn zijn als er een minder vervelende manier van testen komt. Bijv. op zo'n watje sabbelen zou ik veel makkelijker 2 of 3 keer per week doen, dan de huidige manier van testen.
IMANDRA schreef:IMJ schreef:Wie heeft 'm al gehad? Misschien een idee om ervaringen te delen om anderen over de streep te helpen?
Mijn zusjenergens last van en liep al meteen te grappen dat ze 5G kon ruiken en de overheid haar gedachten kon lezen
purny schreef:Moet het astra vaccin ook 2 keer gezet worden en moeten we ook een kwartiertje blijven?
Napie schreef:Ik heb hem vandaag gehad. Stelt niks voor. Netjes een kwartier gezeten. Eennalaatste dosis van ons ziekenhuis gekregen. Volgens sommige mensen zou ik nu in de supermarkt contactdoos kunnen betalen of 5 G verbinding moeten hebben maar niks van dat alles.
Sizzle schreef:Het stomme is dat je uiteindelijk niet weet wie achteraf toch risico groep bleek. Juist een vriendin waar iedereen enorm veel zorgen over had (zware diabetes en een kritische leverafbraak) kwam er goed door, idem met een aantal zeer oude kennissen van mijn moeder (90+) terwijl je dan hoort dat een voorheen gezonde jonge vrouw op sterven ligt.
Het is wat dat betreft allemaal maar statistiek en statistiek is nooit echt eerlijk als je niet binnen het gemiddelde valt.
Ik kan me dus ook niet echt opwinden over „voordringen“ eerlijk gezegd.