Super net lijstje hierboven. Je lunch klinkt to die for
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Ik heb alles bijgelezen en zal vanaf nu weer reageren, alleen 2,5 pagina is niet te doen op mijn mobiel

Ga zo door!
In dat opzicht wel blij dat ik weinig buiten kom, dan is de verleiding om wat lekkers te halen in de winkel veel kleiner.
Dat klinkt dan wel weer heerlijk, wijn en bbq! Die combi klinkt heel lekker!
Sowieso lekker lijstje! Hoe was je kwarktaart?
Meer dan 2000 iig. 
) met onwijze buikpijn, die is nu nog de hele dag een beetje aan het zeuren..
Ik kan me nog herinneren van mijn studie dat ik tijdens hele dagen studeren ook altijd de gekste cravings had
Wat is het geworden? En ik snap je helemaal met de rookworst, ik ga vrijdag frietjes halen en ik kan ook echt niet wachten
Uiteindelijk vanaf de verkeerde kant moeten filmen, waardoor de bak niet klopt. Ik heb de knhs een berichtje gestuurd of ze het zouden accepteren en anders moet ik vanmiddag maar illegaal onder werktijd een nieuw filmpje opnemen om tegenlicht te voorkomen..
)
.
Heb je de grammen bijgehouden? 2 Keer je lichaamsgewicht is ook gewoon behoorlijk veel. Als je dat aanhoudt tenminste. Wat heerlijk dat je weer gewoon lekker hebt kunnen trainen trouwens, ik kom echt een keertje mee doen bij je hahaha. Alleen lijkt me dat nu nog niet zo verstandig.

Castilja schreef:Maanlicht, mijn lijf trekt teveel proteïne ook heel slecht dus je zou best wel eens gelijk kunnen hebben dat het nogal invloed heeft. Als ik een tijdje weinig eiwitten binnen heb gekregen en dan bijv. een eiwitshake en kipfilet eet kan ik echt op de grond gaan liggen![]()
Heb je de grammen bijgehouden? 2 Keer je lichaamsgewicht is ook gewoon behoorlijk veel. Als je dat aanhoudt tenminste. Wat heerlijk dat je weer gewoon lekker hebt kunnen trainen trouwens, ik kom echt een keertje mee doen bij je hahaha. Alleen lijkt me dat nu nog niet zo verstandig.
Superlekker alle lijstjes.![]()
Kan altijd!
. Maar wel super dat je het kan weer staan om naar de winkels te gaan om te gaan snacken! En nog even doorzetten en dan zijn de laatste loodjes ook klaar en kunnen we lekker genieten van de vakantie 
Het is uiteindelijk Griekse yoghurt met druiven en aardbeien geworden. De speculaasjes waren nergens te bekennen
Lekker patat! 

Voor mij helpt het inderdaad ook om het gewoon helemaal even een dagje los te laten. Daarna heb ik meestal wel weer motivatie om door te gaan.
Weeg nu 67.3, de laatste keer dat ik 's avonds woog (7 maart, ik weeg mezelf niet echt vaak) woog ik 65.2. Ben nu dus twee kilo aangekomen, dat was niet de bedoeling
Nu heb ik in ieder geval wel weer meer motivatie om door te gaan. Gisteren ook hele lekkere kippensoep zelf gemaakt, is echt heerlijk.
Ik heb nooit entrecote gegeten maar ik vind die saus eigenlijk bij al het vlees wel lekker.
Wel balen dat je jezelf minder lekker voelde na de eiwitshake. Ik kan me wel voorstellen dat het even wat teveel werd voor je lichaam, na een periode met wat minder eiwitten.

Iets minder gezond maar wel lekker is Philly cheese steak trouwens!
Ik ben benieuwd wat de jury ervan vind!
Je lijstje ziet er in ieder geval erg netjes uit!

redbull ligt.
. Net lijstje weer!
) In principe maakt het niet heel veel uit wanneer je weegt, als je het maar met hetzelfde moment vergelijkt. Vandaar dat ik op ieder moment van de dag kan wegen en zo mooi het verschil kan bekijken.
), druiven. (329)
Dat is wel echt mijn doel om ooit een halve of zelfs een hele te lopen!
Maar dat gaat hem niet worden vandaag. Wel een lekker idee voor een cheatday! Dankje voor de tips! Ik denk dat het iets met een sla mix en miss iets van paturain (als saus) gaat worden. 
Lekker lijstje!