Afvallen 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 19:08

ItsMe2 schreef:
poes schreef:
Jeetje wat ben jij knap en je hebt echt een mooi figuur! Ook met 20 kilo meer. Echt goed gedaan hoor!

Precies dit!
Dit geeft zeker motivatie! Topper dat je bent!

Ik zit te denken of ik ook zulke foto’s ga maken O:)

Il zou het wel doen, verder heb ik op de momenten dat er telkens 5kg af was een foto gemaakt in alleen ondergoed, daar kon je op een gegeven moment ook wel het verschil goed zien en dat motoveert dan ook weer!

ItsMe2

Re: Afvallen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 19:15

Ja dat is zeker wel een goede.. ik ga het morgenvroeg eens proberen :o.
Maar ik durf ze, in ieder geval voorlopig, nog niet te plaatsen :o

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 19:17

En dat hoeft ook zeker niet! Heb ik ook niet (nou ja die andere dan wel met kleding). Die in mijn ondergoed houd ik voor mijzelf als motivatie.
En als het niet goed voelt om het te delen, doe het dan vooral niet, jij moet je er natuurlijk wel goed bij voelen. :)

leenbeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 19:23

Ik ga het toch gewoon doen, voor de mensen die veel kwijt moeten... Links boven is eind april 2019 en rechts half december 2019

Afbeelding

Deze voor foto is van 2018 ofzo, ik maak niet snel foto's van mezelf, maar zo zie je het verschil wel
Afbeelding

En dit was mijn omvang

Afbeelding

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 19:24

ScarofWars: Wat zie je er goed uit!! Je ziet duidelijk verschil, ondanks dat je er voorheen ook super goed uit zag :))

Ik ga ook een poging wagen, maar ik ben niet goed in foto's uploaden dus even afwachten of het gaat lukken :')

Op mijn zwaarst woog ik 81 kg, dit was april 2018

Afbeelding

Toen flink gaan sporten en op eten letten, een jaar later woog ik 68 kg ( maar dit was wel echt met 5-6 keer in de week sporten :o )
Afbeelding

Nu zit ik op 71 kg en wil ik graag naar de 65 kg. Afvallen is voor nu even een noodzaak, maar mijn hoofddoel is spiermassa opbouwen :j

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 19:27

Dames jullie zien er beide ook super uit hoor! Wow, wow en nog eens wow! <3
Jullie kunnen dit!

En dankjewel Femke!

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 19:29

Wat knap van jullie allemaal zeg. En zo goed dat jullie het delen. Ik wilde de foto’s van voor m’n kerstdiner weggooien. Maar door jullie bewaar ik ze toch maar even.

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 19:31

hoe lang ben jij femke?

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 19:39

@Leenbeesje: wow super goed bezig! Je ziet echt duidelijk verschil (niet alleen in je gezicht)! :j

Ik ben 1,73 m

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 19:48

Wauw, jullie zien er ook goed uit meiden. Dit geeft zeker een motivatie-boost! Ik ga morgenochtend ook foto’s maken. Punt. Haha.

Deze eerste paar weken heb ik ook geen kcal geteld. Dat wil ik vanaf maandag wel gaan doen.

Mijn dag vandaag was niet gezond! Maar heb er wel even lekker van genoten. Morgenmiddag verjaardag met lekkere taart én lekkere hapjes.. dus dat wordt lastig. Maar ik ga mijn best doen om het zo beperkt mogelijk te houden.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 19:51

Wat knap van jullie allemaal zeg! :D

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 19:56

Zijn er eigenlijk nog meer mensen die niet genoeg kunnen nemen met 1 koekje of 1 chocolaatje? Altijd als ik er een wil pakken is mijn lichaam niet tevreden ofzo en dan moet ik de hele doos opeten. Ik heb soms ook best veel last van binge-eating, heel vervelend en niet alleen lichamelijk :(

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 19:57

_Femkeeex schreef:
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die niet genoeg kunnen nemen met 1 koekje of 1 chocolaatje? Altijd als ik er een wil pakken is mijn lichaam niet tevreden ofzo en dan moet ik de hele doos opeten. Ik heb soms ook best veel last van binge-eating, heel vervelend en niet alleen lichamelijk :(

Ja heb ik ook! Dus ik probeer er niet meer aan te beginnen.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 20:01

Zertab schreef:
_Femkeeex schreef:

Ja heb ik ook! Dus ik probeer er niet meer aan te beginnen.

Ja dat probeer ik ook, maar dat gaat het een hele week bijvoorbeeld goed en dan kan ik het niet meer volhouden. Ik eet dan gewoon totdat ik er ziek van ben. Dat is lichamelijk en mentaal echt niet fijn, maar het is zo lastig om er vanaf te komen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 20:01

Dat is lastig! Dat heb ik gelukkig niet. Heb je begeleiding bij het afvallen?
En wat als je één chocolaatje pakt en dan de pak weglegt? Of iemand hem laat wegleggen?

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 20:04

Voor de mensen met een Fitbit, wat vinden jullie er fijn aan en helpt het je ook echt met afvallen? Raden jullie het aan om een Fitbit aan te schaffen?

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 20:06

Wauw wat een mooie foto's! En ook net even de motivatie die ik nu direct nodig had :') net gegeten, maar ik lust best nog wel wat. Alleen ik wil tijdens wie is de mol ook graag wat snaaien, dus nog eventjes wachten. En door alle foto's laat ik het chocolaatje of bakje vla mooi staan! :D

Ik kan zelf ook meedoen met de foto's, links is juni 2018 en rechts zomer 2019. Inmiddels helaas weer wat aangekomen, dus ook voor mezelf weer een mooi streven! Rechts was ik ook nog niet op streefgewicht hoor, maar wel een eind in de goede richting :)

Edit: moet ik natuurlijk wel de foto toevoegen :')

Afbeelding

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 20:08

@Zertab: Ik woon alleen dus iemand het laten wegleggen is moeilijk. Ik heb ook geen begeleiding bij het afvallen.

@Dancyy: Ik heb een fitbit en ik ben er heel blij mee. Ik gebruik hem vooral voor de stappen teller, slaapmonitor, hartslag en gewoon de tijd :+ Ik heb hem wel pas sinds kerst, dus de calorieën functie snap ik nog niet helemaal :o

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 20:09

Wauw wat een verschillen allemaal!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 20:10

_Femkeeex schreef:
@Zertab: Ik woon alleen dus iemand het laten wegleggen is moeilijk. Ik heb ook geen begeleiding bij het afvallen.

@Dancyy: Ik heb een fitbit en ik ben er heel blij mee. Ik gebruik hem vooral voor de stappen teller, slaapmonitor, hartslag en gewoon de tijd :+ Ik heb hem wel pas sinds kerst, dus de calorieën functie snap ik nog niet helemaal :o

Misschien dat een begeleider daarvoor tips heeft?

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 20:11

_Femkeeex schreef:

Ik ben nu nog in de fase dat het me niet lukt om het bij 1 koekje te laten, mijn lijf schreeuwt gelijk om meer. Dus neem ik helemaal geen koekjes of chocola.
Is het een idee om het niet meer te kopen?

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 20:13

Wat een mooie resultaten in jullie voor en na foto's!
Geeft mij ook weer wat motivatie.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 20:15

@Zertab: Helaas zijn diëtisten en personal trainers duur voor een arme student. :P Ik denk dat ik helaas zelf het balans zal moeten vinden door strenger tegen mezelf te zijn.

@_KellyAV: Ik heb nooit zoetigheid in huis, maar ik ga dan speciaal naar de winkel om eten te halen voor die buien omdat dat dan moet van mijn lichaam (of meer mijn brein?).

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 20:15

_Femkeeex schreef:
@Zertab: Helaas zijn diëtisten en personal trainers duur voor een arme student. :P Ik denk dat ik helaas zelf het balans zal moeten vinden door strenger tegen mezelf te zijn.

@_KellyAV: Ik heb nooit zoetigheid in huis, maar ik ga dan speciaal naar de winkel om eten te halen voor die buien omdat dat dan moet van mijn lichaam (of meer mijn brein?).

Ik betaal 23 euro per consult. Valt best mee toch?

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 20:23

_Femkeeex schreef:

Ik herken het wel, hier geen winkel dichtbij, maar ik wordt dan ineens erg creatief :+
Mij is aangeraden op moeilijke momenten te gaan wandelen, of drink eerst een groot glas water. Wat ook nog weleens helpt, om mezelf voor de gek te houden, is een glas cola zero oid